Сценарій гри-квесту «Юний біолог»
Квест починається із збору всіх команд, представлення команд та оголошення правил гри.
Правила гри
Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Крок 1. Отримайте маршрутний лист, виданий при реєстрації.
Крок 2. Послідовність проходження етапів вашою командою визначаються підказками для пошуку символів етапів гри, які видають Помічники.
Крок 3. Після виконання всіх завдань здайте маршрутний лист Помічникам в пункт реєстрації. Чекайте підтвердження підсумків гри в актовій (спортивній) залі.
Правила
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. На виконання кожного із завдань у вас до хвилин. Не намагайтесь економити час.
Правило 3. Якщо ви заметушились і не знаєте, куди рухатись далі, чи як правильно виконати завдання, шукайте допомого у Помічників.
Правило 4. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
Правило 5. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам: це змагання, тому завдання кожної команди – перемога! За порушення цього правила команда може бути відправлена на перший етап змагань чи дискваліфікована.
Бажаємо успіхів!
На кожному етапі гри перебуває Помічник (вчитель), який дає завдання для команди та вказує на час виконання та специфіку оцінювання. Після того як команда справилась із завданням, Помічник дає літеру і вона відправляється до наступної станції.
Гра відбувається таким чином, що всі команди мають по колу пройти всі етапи гри, побувавши на кожній станції.
Станція №1 «Вітаміни»
Загадки:
1. Зверху зелено, всередині червоно
В землю вросло.
(буряк)
2. Він круглий і червоний,
Як око світлофора,
Серед овочів немає смачніше...
(помідори)
3. Як наділа сто сорочок
Захрустіла на зубах.
(капуста)
4. Цей жовтий плід на пальмі росте,
Там де літо круглий рік.
(банан)
5. Зростаю в землі на грядці я
Руда, довга, солодка.
(морква)
6. Яскравий, солодкий, налитої,
Весь в обкладинці золотий.
Не з цукеркової фабрики,
А з далекої Африки.
(апельсин)
7. Жовтий, цитрусовий плід
У країнах сонячних зростає
І на смак кисліший він,
А звуть його ...
(лимон)
8. Росте на баштані темно-жовтого кольору.
Відома як Попелюшкина карета.
(гарбуз)
Станція №2 «Біологічний вік »
Завдання за 1 хв потрібно вишикуватися в шеренгу із зростанням біологічного віку ( всі народилися році, січень, лютий, березень..)
Станція №3 «Мелодія здоров'я»
Завдання для команд: пригадати та заспівати якомога більшу кількість пісень, де згадується здоров'я, здоровий спосіб життя та все, що з ним пов'язано.
Станція№4 « Планета майбутнього»
Завдання для команд: намалювати планету майбутнього,презентувати роботу
Обладнання: ватман, кольорові олівці, фломастери
Оцінювання: враховується оригінальність, переконливість, аргументованість роботи
Станція №5 « Поле чудес»
Чорна скринька
Завдання: За одну хвилину учні повинні назвати предмет, що лежить в чорній скриньці.
1.Назвіть предмет, в якому застосовують рідкий метал, він лежить тут. (термометр)
2.Тут лежить предмет, на який багата морська капуста ламінарія.
(пляшка з йодом)
Станція № 6 «Цілюща абетка»
Завдання для команд: підібрати на кожну літеру алфавіту терміни, що стосуються здорового способу життя.
Закінчення квесту
По проходженню всіх етапів квесту кожна команда повинна скласти слово «Б І О Л О Г » Учасники команд збираються в актовій (спортивній) залі для оголошення результатів. Нагородження переможців.
Сценарій гри-квесту «Юний біолог»
Квест починається із збору всіх команд, представлення команд та оголошення правил гри.
Правила гри
Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Крок 1. Отримайте маршрутний лист, виданий при реєстрації.
Крок 2. Послідовність проходження етапів вашою командою визначаються підказками для пошуку символів етапів гри, які видають Помічники.
Крок 3. Після виконання всіх завдань здайте маршрутний лист Помічникам в пункт реєстрації. Чекайте підтвердження підсумків гри в актовій (спортивній) залі.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. На виконання кожного із завдань у вас до хвилин. Не намагайтесь економити час.
Правило 3. Якщо ви заметушились і не знаєте, куди рухатись далі, чи як правильно виконати завдання, шукайте допомого у Помічників.
Правило 4. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
Правило 5. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам: це змагання, тому завдання кожної команди – перемога! За порушення цього правила команда може бути відправлена на перший етап змагань чи дискваліфікована.
Бажаємо успіхів!
На кожному етапі гри перебуває Помічник (вчитель), який дає завдання для команди та вказує на час виконання та специфіку оцінювання. Після того як команда справилась із завданням, Помічник дає літеру і вона відправляється до наступної станції.
Гра відбувається таким чином, що всі команди мають по колу пройти всі етапи гри, побувавши на кожній станції.
Станція №1 «Вітаміни»
Загадки:
В землю вросло.
(буряк)
2. Він круглий і червоний,
Як око світлофора,
Серед овочів немає смачніше...
(помідори)
3. Як наділа сто сорочок
Захрустіла на зубах.
(капуста)
4. Цей жовтий плід на пальмі росте,
Там де літо круглий рік.
(банан)
5. Зростаю в землі на грядці я
Руда, довга, солодка.
(морква)
6. Яскравий, солодкий, налитої,
Весь в обкладинці золотий.
Не з цукеркової фабрики,
А з далекої Африки.
(апельсин)
7. Жовтий, цитрусовий плід
У країнах сонячних зростає
І на смак кисліший він,
А звуть його ...
(лимон)
8. Росте на баштані темно-жовтого кольору.
Відома як Попелюшкина карета.
(гарбуз)
Станція №2 «Біологічний вік »
Завдання за 1 хв потрібно вишикуватися в шеренгу із зростанням біологічного віку ( всі народилися році, січень, лютий, березень..)
Станція №3 «Мелодія здоров’я»
Завдання для команд: пригадати та заспівати якомога більшу кількість пісень, де згадується здоров’я, здоровий спосіб життя та все, що з ним пов’язано.
Станція№4 « Планета майбутнього»
Завдання для команд: намалювати планету майбутнього,презентувати роботу
Обладнання: ватман, кольорові олівці, фломастери
Оцінювання: враховується оригінальність, переконливість, аргументованість роботи
Станція №5 « Поле чудес»
Чорна скринька
Завдання: За одну хвилину учні повинні назвати предмет, що лежить в чорній скриньці.
1.Назвіть предмет, в якому застосовують рідкий метал, він лежить тут. (термометр)
2.Тут лежить предмет, на який багата морська капуста ламінарія.
(пляшка з йодом)
Станція № 6 «Цілюща абетка»
Завдання для команд: підібрати на кожну літеру алфавіту терміни, що стосуються здорового способу життя.
По проходженню всіх етапів квесту кожна команда повинна скласти слово «Б І О Л О Г » Учасники команд збираються в актовій (спортивній) залі для оголошення результатів. Нагородження переможців.