Гра-квест «Знайди сніговика»

Про матеріал
Цікавий, захоплюючий квест створить вибух неймовірних емоцій, посмішок і шаленого драйву. 5 команд, 5 сніговиків і настрій на «п’ятірочку» .
Перегляд файлу

Виховний захід для учнів початкових класів

Гра-квест «Знайди сніговика»

(Цікавий, захоплюючий квест створить вибух неймовірних емоцій, посмішок і шаленого драйву. 5 команд, 5 сніговиків і настрій на «п’ятірочку» .)

Мета. Формувати навички, необхідні для спілкування та співпраці; створити умови, що сприяють теплому, неофіційному кліматові, закріпленню дружніх стосунків у  дитя­чому колективі; розвивати пізнавальні інтереси, уяву, кмітливість, почуття терпимості та поваги до думки інших; удосконалювати вміння  робити висновки; розвивати спритність, швидкість реакції, цілеспрямованість, самоконтроль.

Обладнання. Сніговики, маршрутні листи, послання, завдання із за­шифрованим текстом; ребу­си; загадки;

Хід квесту

  1. Організаційна частина
  • Емоційне налаштування.
  • Вступне слово.
  • Діти, чи любите ви слухати казки? А цікаві розповіді? Розповіді про чарівні перетворення?
  • А хочете послухати одну таку історію?
  • Сьогодні я розповім вам незвичайну і дуже цікаву історію сніговика та відкрию таємницю його появи на світ. Уявіть собі, наших улюблених, милих сніговичків раніше зображали величезними, злими сніговими монстрами. І не дарма — адже колись зими були затяжними і набагато холоднішими, тож приносили в домівки чимало клопоту.

Вважалося, зліпити снігову бабу в час повного місяця — накликати на себе нещастя і нічні кошмари.  Зустріти снігову фігуру ввечері вважалось поганим знаком. Тому в темний час доби її намагалися обійти стороною. Це вже потім сніговики стали невід’ємними символами зимових свят.

На Русі сніговиків ліпили з давніх-давен та поважали, як і володаря зими Мороза. Сніговиків просили про зменшення лютих морозів. Наші предки вірили, що хурделицею, снігопадами керують духи-жінки. Тому і ліпили на своїх подвір’ях снігових баб. Цікаво, що інші європейці завжди вважали снігову бабу чоловіком. 

Християнська легенда розповідає, що сніговики — це янголи. Адже сніг — дар з неба. Ці зимові герої передають Богові прохання людей. Тому зі «свіжого» снігу ліпили маленького сніговичка і шепотіли йому сокровенні бажання. Вважалося, як тільки фігурка розтане, бажання буде доставлено на небеса та неодмінно здійсниться.

Лише в XIX сніговики «стали» добрими героями новорічних казок, з’явилися на вітальних листівках та завоювали любов дитячих сердець. І для нас сніговички стали символом новорічних свят.

  • Але сталося лихо. Наші сніговички зникли, і зник святковий новорічний настрій.
  • Виникла проблема: «Куди поділись сніговики?»
  • До чого може призвести їх зникнення? ( хитрість, змова, чари, поганий настрій, відміна новорічного свята, проблеми, …)
  • Чому потрібно повернути сніговиків? (радість, задоволення, дружба, злагода, гарний настрій)
  • Чи готові ви пройти випробовування, врятувати сніговиків?
  • Що нам знадобиться для цього?  (взаємодопомога, розуміння, кмітливість, підтримка...)
  • Отож, оголошуємо квест-гру «Знайди сніговика»!

2. Основна частина

  • Зараз ви об’єднаєтесь у п’ять команд за кольорами, отримаєте  листи та відправитесь у квест-мандрівку.
  • Кожна команда рухатиметься своїм маршрутом і шукатиме  сніговиків.  А допомагатиме вам казковий герой. Щоб дізнатися хто він, потрібно відгадати загадку. 

Так набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

                       Щоб побачити весь світ. («Колобок»)

Учасники отримують листи у яких зашифровано назву кабінету. Там вони отримують послання з наступним завданням і т. д.

Команда «Полунички».

І.  Отримавши завдання у конверті, відгадують загадку про спортзал.

8o442582o57o8o2ac0578641503da9dl.pngЄ поляна в нашій школі,

А на ній козли і коні.

Любимо і ми там пострибати,

Участь у естафетах брати.

Глянь на право, глянь на ліво,

Іди по послання сміливо.

 

 

ІІ. Щоб отримати дозвіл на пошук послання у спортзалі учні промовляють пароль: «Ми шукаємо сніговика». Після відповіді: «Сніговик зачарований, треба потрудитись» - починають пошук.

(Прочитати послання і розгадати ребус, який вказує на наступний пункт призначення)

Б

                            Послання
ули собі дід та баба та дожились уже до того, що хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  дорогою в…

 

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

 

 

ІІІ. У бібліотеці бібліотекар віддає учасникам  наступне завдання.

frozen-olaf.jpg 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

Біжить він біжить і думає зустріну я зараз …

 

Запишіть англійською мовою всіх звірів по порядку яких мав зустріти колобок у дорозі.

Вовка-братика, сестричку-лисичку, зайчика-пострибайчика, бурого(коричневого) ведмедика

 

Hopping hare (skipping hare, jumping hare), brother-wolf, bear-brown, sister-fox

 

Виконавши правильно завдання учні отримують наступне:

 

- За підказками здогадайтеся про якого казкового героя йдеться.

 

  • Його мати «авторка» — закордонна письмен­ниця.
  • Про нього знято мультфільм і навіть сучаснийфільм.
  • Це чоловік.
  • Спочатку в нього не було друзів, бо він лякав людей.
  • Потім з'явився один друг — маленький хлоп­чик.
  • Зрештою в нього з'явилися ще друзі.
  • Він дуже любить солодощі, точніше варення.
  • Він мешкає на даху.
  • На спині в нього є спеціальний пристрій для польотів.

 

- Там і сховався сніговик

 

Учні знаходять на поличці книжку Астрід Лінгрен « Малий і Карлсон, що живе на даху» і отримують сніговика.

Olaf_from_Disney's_Frozen.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Super Pink».

І.  Отримавши завдання у конверті, відгадують загадку про медпункт.

Хто нас в школі від біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки, і мікстури?

Там послання пошукай

і подякувати не забувай.

ІІ. Щоб отримати дозвіл на пошук послання у медпункті учні промовляють пароль: «Ми шукаємо сніговика». Після відповіді: «Сніговик зачарований, треба потрудитись» - починають пошук.

(Прочитати послання і розгадати ребус, який вказує на наступний пункт призначення)

Б

                            Послання
ули собі дід та баба та дожились уже до того, що хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  дорогою в…

 

Белый мраморребусиребусиребусиребусиребуси   ребуси ребуси                1=Д       

 

 

ІІІ. У гардеробі чергова віддає учасникам  наступне завдання.

 

 

Завдання

 

Прибіг він до берега річки, а там тато і син, дід і внук, син і тато хочуть потрапити на другий берег річки. Човен може переправити тільки трьох. Скільки всього стояло людей на березі і чи зможе колобок разом з ними сісти у човен?

 

Якщо команда виконує завдання, то  отримує сніговика.

20181210_112329.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Команда «Жовток».

І.     Отримавши завдання у конверті, відгадують загадку про кабінет іноземної мови.

В кабінеті тому

Звучить  не наша мова.

Вчитель завжди вимага,

Щоб вивчали ті слова.

Ти сміливо йди туди

І послання віднайди.

ІІ. Щоб отримати дозвіл на пошук послання учні промовляють пароль: «Ми шукаємо сніговика». Після відповіді: «Сніговик зачарований, треба потрудитись» - починають пошук.

(Прочитати послання і розгадати ребус, який вказує на наступний пункт призначення)

 

Б

                            Послання
ули собі дід та баба та дожились уже до того, що хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  дорогою в…

 

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

 

 

ІІІ. У їдальні кухар віддає учасникам  наступне завдання.

 

images (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

Біжить колобок та й біжить, а на зустріч йому зайчик.

  • Колобок, - каже, - колобок, допоможи розгадати головоломку я заблудився і дуже зголоднів, зараз тебе з’їм! Розгадаєш – відпущу.

Скільки прямокутників зображено на малюнку?

how-many-rectangles.png

 

20181210_112054.jpgЯкщо команда виконує завдання, то  отримує сніговика.

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда «Синя хвиля».

І.     Отримавши завдання у конверті, відгадують загадку про кабінет музики

Тут пісня, музика звучить,

тече немов вода у крані.

Урок минає, наче мить,

Тут голос – пан, а нота – пані.

Вони поможуть вам в змаганні.

(Прочитати послання і розгадати ребус, який вказує на наступний пункт призначення)

 

 

Б

                            Послання
ули собі дід та баба та дожились уже до того, що хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  дорогою в…

 

ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси ребуси

 

 

ІІІ. У кабінеті інформатики присутній вчитель віддає учасникам  наступне завдання.

20181210_131733.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

Біжить та й біжить колобок. Зустрічає він вовка, якому дали вовченята складну задачу.

- Колобок, колобок, я тебе з’їм, як не допоможеш мені знайти значення фігур!

Як виглядатиме піраміда, якщо на неї дивитися згори?

 

which-is-the-top-view-of-pyramid.jpg

 

 

 

Якщо команда виконує завдання, то  отримує сніговика.

 

 

Команда «Синя хвиля».

І.     Отримавши завдання у конверті, відгадують загадку про кабінет математики.

Співають цифри тут сонети

І морщать думанням чоло.

Тут рахувати вчать предмети,

Шукать, що буде чи було.

 

(Прочитати послання і розгадати ребус, який вказує на наступний пункт призначення)

 

 

Б

                            Послання
ули собі дід та баба та дожились уже до того, що хліба нема. Дід і просить:

— Бабусю! Спекла б ти колобок!

— Та з чого ж я спечу, як і борошна нема?

— От, бабусю, піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й буде колобок.

Послухалась баба, пішла в хижку, назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила гарненько борошно, спекла колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

ребусиребусиА він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг  дорогою в…

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси 

 

 

 

 

 

ІІІ. У кабінеті інформатики присутній вчитель віддає учасникам  наступне завдання.

 

Пропоную вашій увазі текст. Здогадайтеся, що в ньому написано.

 

Тизнатріки

йшовтріки

снітріки

говитріки

кавітріки

таютріки

 

(Якщо прибрати в кожному слові «зайву» ча­стину «тріки», утвориться речення: «Ти знайшов сніговика, вітаю».)

Ці маршрути можуть пройти всі команди. В результаті кожна команда отримає

5 сніговиків.

 

Olaf_from_Disney's_Frozen.pngІІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.

  • Чи цікаво вам було?
  • Що найбільше  сподобалось?
  • Що було найскладнішим?

 

20181214_125203.jpg20181214_132439.jpg

docx
Додано
2 березня 2019
Переглядів
1952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку