Гра «О! Щасливчик!» Учасники: учні 6 класу

Про матеріал
Гра «О! Щасливчик!» Мета: повторення пройденого матеріалу в ігровій формі; оцінити знання і уміння учнів в області географії; розширення кругозору учнів і розвиток пізнавального інтересу до вивчення. Учасники: учні 6 класу
Перегляд файлу

 

 

 

Гра

«О! Щасливчик!»

6 клас

 

Похожее изображение

 

Гра «О! Щасливчик!»

Мета: повторення пройденого матеріалу в ігровій формі; оцінити знання і уміння учнів в області географії; розширення кругозору учнів і розвиток пізнавального інтересу до вивчення.

Учасники: учні 6 класу

Обладнання: карточки з завданнями

Хід гри

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення мети та правил гри

Учні 6 класу поділені на дві команди по 3 учасники в кожній. Всі інші учні виступають в ролі групи вболівальників. Гра складається з  5 турів. Кожний тур налічує 10 питань з варіантами відповідей та присвячено одній темі. Команди відповідають на запитання по черзі. За весь період гри кожна команда має право використати підказки: допомога залу, дзвінок другу, «два зайві».

ІІІ. Конкурсний етап гри

І тур «План і карта»

1.Який масштаб крупніше?

А) 1: 20 000

Б) 1: 70 000

2. Який масштаб дрібніше?

А) 1: 8 300 000

Б) 1: 83 000 000

3. Визначають географічну широти точки за:

А) паралелями

Б) меридіанами

4. Визначають географічну довготу точки за:

А) паралелями 

Б)  меридіанами

5. Який канал поєднує два океани?

А) Панамський

Б) Суецький

6. Який канал поєднує два внутрішніх моря двох океанів?

А) Панамський

Б) Суецький

7. Від якого меридіану починають обчислювати географічну довготу?

А) від 00 д.

Б) від 1800 д.

8. Від якої лінії починають обчислювати географічну широту?

А) від тропіків

Б) від екватора

9. Географічна широта вимірюється до:

А) 90º

Б) 180º

В) 360º

10. Географічна довгота вимірюється до:

А) 90º

Б) 180º

В) 360º

ІІ тур «Літосфера»

1. Які з перерахованих гірських систем розташовані в Північній Америці?

А) Альпи

Б) Аппалачі

В) Урал

Г) Гімалаї

2. Які з перерахованих гірських систем розташовані в Південній Америці?

А) Аппалачі

Б) Альпи

В) Анди

Г) Алтай

3. Виберіть форми рельєфу

А) Гейзер

Б) Гора

В) Валун

Г) Яр

4. Виберіть форми рельєфу

А) балка

Б) плоскогір'я

В) пагорб

Г) жерло

5. Осадові породи хімічного походження утворюються:

А) в результаті вивітрювання

Б) з водних розчинів мінеральних речовин

В) в результаті зміни складу лави

Г) в результаті накопичення органічних залишків

6. Осадові породи уламкового походження утворилися:

А) в результаті фізичного вивітрювання

Б) з водних розчинів мінеральних речовин

В) в результаті зміни складу лави

Г) в результаті діяльності людини

7. Причиною виверження вулканів є:

А) процес вивітрювання

Б) процеси, що відбуваються в глибині Землі

В) діяльність льодовика

Г) діяльність вітру

8. Виверження якого вулкана призвело до загибелі міста Помпеї?

А) Етна

Б) Гекла

В) Везувій

Г) Кракатау

9. До внутрішніх процесів, що змінюють рельєф Землі, відноситься:

А) діяльність людини

Б) діяльність ґрунтових вод

В) діяльність рослин і тварин

Г) вулканізм

10. Магматичні гірські породи утворюються в результаті:

А) руйнування гірських порід під дією льодовика

Б) застигання магми

В) господарської діяльності людини

Г) накопичення залишків відмерлих організмів

ІІІ тур «Гідросфера»

1.Де проходить кордон між Північною та Південною Америкою?

А) на кордоні Мексики

Б) на кордоні Панами

В) по Панамському каналу

2. Назвіть найменший за площею материк світу?

А) Австралія

Б) Південна Америка

В) Антарктида

3. Укажіть пролив, який поділяє Євразію та Північну Америку?

А) Гібралтарський

Б) Берингов

В) Магеланов

Г) Босфор

4. До басейну якого океану відноситься Червоне море?

А) Північного Льодовитого

Б) Індійського

В) Атлантичного

Г) Тихого

5. Укажіть всі течії діючі в Тихому океані?

А) Лабрадорська

Б) Куросіо

В) Перуанська

Г) Канарська

6. Покривне обледеніння поширене:

А) в Гренландії

Б) в Гімалаях

В) на Памірі

Г) в Кордильєрах 

7. Укажіть всі течії діючі в Атлантичному океані?

А) Куросіо

Б) Перуанська

В) Гольфстрім

Г) Канарська

8. Річки Дунай та Дніпро впадають в:

А) Каспійське море

Б) Онежське море

В) Чорне море

Г) Середземне море

9. Назвіть район Землі, де снігова лінія розташована нижче за все.

А) острів Гренландія

Б) Кавказькі гори

В) Уральські гори

Г) Альпійські гори

10. Назвіть походження котловини озера Ньяса

А) вулканічне

Б) магматичне

В) тектонічне

Г) льодовиково-тектонічне

ІV тур «Атмосфера»

1.В центральній частині материків формується

А) помірний клімат

Б) континентальний клімат

2. На східному узбережжі Євразії формується:

А) морський клімат

Б) мусонний клімат

3. Назвіть правильний напрямок повітря

А) 744 мм. рт.ст.→765 мм.рт.ст.

Б) 752 мм.рт.ст. ←760 мм.рт.ст.

4. В якому випадку амплітуда температур буде найбільшою?

А) +25 ºС та +9 ºС

Б)  +7 ºС та 0 ºС

В)  +19 ºС  та -18 ºС

Г) – 3 ºС та -20 ºС

V тур «Біосфера»

1.Вкажіть ґрунти, що є характерними для зони степу?

А) сірі ґрунти

Б) червоні ґрунти

В) чорнозем

Г) жовті ґрунти

2. Вкажіть ґрунти, що є характерними для лісової зони?

А) сірі ґрунти

Б) червоні ґрунти

В) чорнозем

Г) підзолисті

3. Поглинання рослинами вуглекислого газу і виділення кисню відбувається під дією:

А) атмосферних опадів

Б) світла

В) тепла

Г) великих тварин

4. Кругообіг речовин на Землі відбувається в:

А) літосфері, біосфері, атмосфері

Б) літосфері, біосфері, гідросфері

В) літосфері, біосфері, гідросфері, атмосфері

Г) біосфері, гідросфері, атмосфері

5. До складу біосфери включають

А) підземні води

Б) ґрунти

В) мантію

Г) вітер

6. До складу біосфери включають

А) хмари

Б) всю атмосферу

В) земну кору

Г) всю гідросферу

7. Різноманітність органічного світу в океані залежить від:

А) температури водних мас

Б) глибини

В) сезону року

Г) усіх перерахованих причин

8. Поширення природних комплексів на Землі залежить від:

А) наявності водних об'єктів

Б) особливості гірських порід

В) кількості опадів

Г) усіх перерахованих причин

9. Якщо водні джерела вашій місцевості бідні йодом, необхідним для нормальної життєдіяльності організму людини, його можна заповнити споживанням:

А) листя плодових дерев

Б) сигарет

В) хліба

Г) морських продуктів

10. Основним джерелом шкідливого чадного газу є:

А) каміни

Б) рослини

В) лазні

Г) вихлопні гази автомобілів

IV.Завершальний етап гри

 Вчитель оголошує результати гри. Обирає найактивнішого вболівальника. Нагороджує грамотами за участь всіх учасників команди.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку