Гра "Розумники і розумниці" Урок математики,1 клас

Про матеріал
Урок проводиться у вигляді гри на закріплення знань учнів в розв язанні завдань у межах 10. Тема:Гра «Розумники та розумниці» Мета. Закріпити знання учнів, розвивати пам'ять, мислення, увагу, спостережливість, виховувати цікавість, інтерес до математики. Обладнання. Записи на дошці, картки з прикладами, числами, малюнки тварин, таблиці для складання задач. Хід уроку I.Вступне слово вчителя. — Ми зустрілися, щоб пограти у гру, яка називається «Розумники та розумниці». Сьогодні нам знадобляться математичні знання, розум, кмітливість, винахідливість. — Зараз поділимося на дві команди, адже будемо між собою змагатися. — Кожній команді буду задавати запитання. За правильну відповідь ви будете отримувати 1 бал, за неправильну — нуль. Оцінювати вас буде журі, яке присутнє у цьому класі. Переможцем гри буде та команда, яка набере найбільшу кількість балів. II.Проведення гри. 1 конкурс. «Обчисли приклади» 1 команда 7— 2 + 1 =(6) 5 + 1+2 = (8) 8+ 2 —1=(9) 6+ 2+ 2 = (10) 8— 2 — 2 = (4) 3 + 3 + 2 = (8) 4 + 2 —3 = (3) 10 —2 —3 = (5) 2 команда 2 + 7 —9 = (0) 4+1+3 = (8) 8 — 1 — 3 = (4) 10—7 + 1=(4) 6— 1+2= (7) 3 + 3 + 3 = (9) 7 + 2—1 =(8). 5 + 5 — 4 = (6) 2 конкурс. «Розв'яжи задачі» 1 команда 1.Їжак важить 1 кг, а заєць — на 5 кг більше. Скільки важить заєць? (6кг) 2.Ася помила 4 великі тарілки та 3 маленькі. Скільки всього тарілок помила Ася? (7 тарілок) 3.Після того, як Андрійку подарували 3 книги, в нього їх стало 10. Скільки книг було в Андрійка спочатку? (7 книг) 2 команда 1.Маші 6 років, а брат старший від неї на 2 роки. Скільки років брату? (8 років) 2.Лялька коштує 9 грн., а м'яч дешевший на 4 грн. Скільки коштує м'яч? (5 грн.) 3.Мама спекла пироги. За обідом з'їли 4 пироги, ще залишилося 5. Скільки пирогів спекла мама? (9пирогів) 3 конкурс. «Ой, ці числа!» 1 команда 1.Знайти попереднє число. 2,4,3,5,6,9 2 команда 1.Знайти наступне число. 1,7,2,4,5,9 1 команда 2.З кожної пари чисел назвати більше число. 3і 2, 4і 5, 10і9,7і8,6і7 2 команда 2.З кожної пари чисел назвати менше число. 2і 1, 10 і9, 3 і4, 5іЗ,6і5 1 команда 3.Назвати склад кожного числа. 9, 7, 6, 2, З 2 команда 3.Назвати склад кожного числа. 10,4,7,8,5 1 команда 4.Збільшити числа на 3. 2, 5, 4, 6, 7. 2 команда 4.Зменшити числа на 4. 8, 4, 5, 7, 10. 1 команда 5.Вставити потрібне число. 4= 2 + * 6 = 5 + 10 = 9 + * 3= 4-* 8 = 9-* 2 команда 5. Вставити потрібне число. 5 = 6-* 4 = 5-* 7 = 6 +* 2=1 + * 9 = 8 + * 4 конкурс. «Хто зайвий?» 1 команда На малюнках: півень, качка, сова, гусак. 2 команда На малюнках: білка, їжак, собака, заєць, ведмідь. 5 конкурс. «Логічні задачі» 1 команда 1.На ґанку гралися п'ять мишенят. Прибігла кішка і сіла на ґанку. Скільки звірів стало? (Одна кішка, бо мишенята повтікали). 2.Скільки чобітків Оля купила, щоб кицька ніжки не замочила? (Дві пари). 3.Бабуся зв'язала онукам на зиму шарфи та рукавички. Всього вона зв'язала три шарфи і шість рукавичок. Скільки онуків у бабусі? (Троє). 4.У ставку плавало 7 качок. З пірнули. Скільки качок залишилося у ставку?(7). 5.На двох жердинах сиділи папуги. Коли з верхньої жердини на нижню перелетів один папуга, то на обох жердинах стало по 3 папуги. Скільки папуг було на кожній жердині спочатку? (На верхній - 4, на нижній - 2). ■ 2 команда 1.Матуся розрізала шоколадний батончик на 3 частини. Скільки розрізів їй довелося зробити? (Два). 2.З-під воріт виглядає вісім собачих лап. Скільки собак за воротами? Дві). 3.Поле орали 5 тракторів. У двох закінчилося паливо, і вони зупинилися. Скільки тракторів залишилось на полі? (5). 4.Сашко і Сергійко гралися у дворі. Під цеглиною вони знайшли дві копійки. Скільки копійок знайшов би один хлопчик? (Також 2 копійки). 5.На одній тарілці 2 сливи, а на другій - 5. З однієї тарілки на другу переклали одну сливу. Скільки слив стало на кожній тарілці? (На першій - 1,а на другій — 6). 6 конкурс. «Подумай» 1 команда НЕБОКРАЙ -...= 8-4 = 2 команда КВАСОЛЯ -...= 7-4 = III. Підсумок гри.
Перегляд файлу

Тема:Гра «Розумники та розумниці»

Мета.   Розширити   знання   учнів,   розвивати   пам'ять,   мислення,   увагу, спостережливість, виховувати цікавість, інтерес до математики. Обладнання. Записи на дошці, картки з прикладами, числами, малюнки тварин, таблиці для складання задач.

Хід уроку

I. Вступне слово вчителя.

  • Ми зустрілися, щоб пограти у гру, яка називається «Розумники та розумниці». Сьогодні нам знадобляться математичні знання, розум, кмітливість, винахідливість.
  • Зараз поділимося на дві команди, адже будемо між собою змагатися.

 Кожній команді буду задавати запитання. За правильну відповідь ви
будете отримувати 1 бал, за неправильну — нуль. Оцінювати вас буде
журі, яке присутнє у цьому класі. Переможцем гри буде та команда, яка
набере найбільшу кількість балів.

II. Проведення гри.

1 конкурс. «Обчисли приклади»

1 команда

  1. — 2 + 1 =(6) 5 + 1+2 = (8)
  2. + 2 —1-(9) 6+ 2+ 2 = (10) 8— 2 — 2 = (4) 3 + 3 + 2 = (8)

4 + 2 —3 = (3) 10 —2 —3 = (5)

2 команда

2 + 7 —9 = (0) 4+1+3 = (8)
8 — 1 — 3 = (4) 10—7 + 1=(4)

6— 1+2= (7) 3 + 3 + 3 = (9)

7 + 2—1 =(8). 5 + 5 — 4 = (6)

2 конкурс. «Розв'яжи задачі» 1 команда

  1. Їжак важить 1 кг, а заєць — на 5 кг більше. Скільки важить заєць? (6кг)
  2. Ася помила 4 великі тарілки та 3 маленькі. Скільки всього тарілок помила Ася? (7 тарілок)
  3. Після того, як Андрійку подарували 3 книги, в нього їх стало 10. Скільки книг було в Андрійка спочатку?   (7 книг)

 

2 команда

  1. Маші 6 років, а брат старший від неї на 2 роки. Скільки років брату? (8 років)
  2. Лялька коштує 9 грн., а м'яч дешевший на 4 грн. Скільки коштує м'яч? (5 грн.)
  3. Мама спекла пироги. За обідом з'їли 4 пироги, ще залишилося 5. Скільки пирогів спекла мама? (9пирогів)

3 конкурс. «Ой, ці числа!»

1 команда

1.Знайти попереднє число.

2,4,3,5,6,9

2 команда

1. Знайти наступне число.

1,7,2,4,5,9

1 команда

2. З кожної пари чисел назвати більше число.

3 і 2, 4і 5, 10і9,7і8,6і7

2 команда

2. З кожної пари чисел назвати менше число.

2 і 1, 10 і9, 3 і4, 5іЗ,6і5

1 команда

3. Назвати склад кожного числа.

9, 7, 6, 2, З

2 команда

3. Назвати склад кожного числа.
10,4,7,8,5

1 команда

4. Збільшити числа на 3.
2, 5, 4, 6, 7.

2 команда

4. Зменшити числа на 4.
8, 4, 5, 7, 10.

1 команда

5. Вставити потрібне число.

4 = 2 + *
6 = 5 +

10 = 9 + *

3 = 4-*
8 = 9-*

2 команда

5. Вставити потрібне число. 5 = 6-*

4 = 5-*

7 = 6 +*

2=1 + *

9 = 8 + *

4 конкурс. «Хто зайвий?»

1 команда

На малюнках: півень, качка, сова, гусак.

2 команда

На малюнках: білка, їжак, собака, заєць, ведмідь.

5 конкурс. «Логічні задачі»

1 команда

  1. На ґанку гралися п'ять мишенят. Прибігла кішка і сіла на ґанку. Скільки звірів стало? (Одна кішка, бо мишенята повтікали).
  2. Скільки чобітків Оля купила, щоб кицька ніжки не замочила? (Дві пари).
  3. Бабуся зв'язала онукам на зиму шарфи та рукавички. Всього вона зв'язала три шарфи і шість рукавичок. Скільки онуків у бабусі? (Троє).
  4. У ставку плавало 7 качок. З пірнули. Скільки качок залишилося у ставку?

(7).

5. На двох жердинах сиділи папуги. Коли з верхньої жердини на нижню
перелетів один папуга, то на обох жердинах стало по 3 папуги. Скільки папуг
було на кожній жердині спочатку? (На верхній - 4, на нижній - 2).  

2 команда

  1. Матуся розрізала шоколадний батончик на 3 частини. Скільки розрізів їй довелося зробити? (Два).
  2. З-під воріт виглядає вісім собачих лап. Скільки собак за воротами? Дві).
  3. Поле орали 5 тракторів. У двох закінчилося паливо, і вони зупинилися. Скільки тракторів залишилось на полі? (5).
  4. Сашко і Сергійко гралися у дворі. Під цеглиною вони знайшли дві копійки. Скільки копійок знайшов би один хлопчик? (Також 2 копійки).

5. На одній тарілці 2 сливи, а на другій - 5. З однієї тарілки на другу
переклали одну сливу. Скільки слив стало на кожній тарілці? (На першій - 1,
а на другій — 6).

6 конкурс. «Подумай»
1 команда

 

НЕБОКРАЙ -...=

8-4 =

 2 команда КВАСОЛЯ -...=

7-4 =

III. Підсумок гри.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 березня 2019
Переглядів
1246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку