Тема: Урок-ярмарок 1 клас
Мета. Узагальнити знання, розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, кмітливість, винахідливість, виховувати старанність, любов до математики. Обладнання. Столи, прикрашені рушниками, на столах - різноманітний товар: стрічки, кульки, яблука, горіхи, цукерки; малюнки песика Ґави, малюнки з геометричними фігурами, малюнок воріт, будинки з числами, вирізані з картону яблука з прикладами, плакати з прикладами, виразами, числами.
Хід уроку І. Вступне слово вчителя.
1-а учениця. Дорогами, стежками Із ближніх міст з мішками І ідуть і їдуть славні трударі: Гончарі і хлібороби, Пекарі і садоводи, Рукодільниці, майстри, Гей, народ збирається -Ярмарок починається.
2-а учениця.
На ярмарок просимо усіх завітати. На ярмарок треба усім поспішати. На ярмарку нашім веселім, багатім, Є чим дивуватись і є що придбати. 3-а учениця.
Тут щедрі дарунки із саду, городу, А ще тут подяка усім в нагороду. Тут речі умільців є незрівнянні: Красиві серветки, рушники вишивані. 4-а учениця.
Мерщій-бо на ярмарок всі поспішайте. Купуйте, милуйтесь, знання здобувайте.
II. Похід на ярмарок.
- Для того, щоб потрапити на ярмарок, необхідно відкрити ворота. Але тут
з'явився песик Ґава і перегородив нам шлях. Якщо ми виконаємо всі
завдання Ґави, то він нас пропустить.
— Ви згодні виконувати завдання Ґави?
— Перше завдання: усно обчислити приклади, називаючи тільки відповідь.
6+1 9-5 10+5
10 - 6 1+7 20-10
7+3 4+4 15+5
Друге завдання: розв'язати віршовані задачі.
І 3 сосиски на десерт. То робіть же підрахунки, Скільки всього подарунків? (10)
4. Посадив ведмідь в лісочку
6 берізок, 3 дубочки.
Рахувати сам не вмів
І зозулю попросив. Почала вона літати, Почала вона кувати. Та не може полічить, Ану ж ви допоможіть. (9)
Що цікавого запам'ятали?
7. Мчаться на санчатах Четверо малят.
Троє з них—дівчата.. Скільки ж тут хлоп'ят? (1)
Оленці мама купила 5 блакитних стрічок, а червоних — на 2 менше. Скільки червоних стрічок купила мама Оленці? (5-2=3)
— Ось тут продаються кульки. Щоб їх придбати - необхідно теж добре
попрацювати. Щоб купити кульки, необхідно порівняти вирази.
10-2 * 7+2 7-5 * З
2+5* 9-2 9-8*0
Наші поросята - незвичні. Вони - геометричні. З яких фігур складаються поросята? Покажемо олівцем усі геометричні фігури.
III. Підсумок уроку.