Гра " Ширше коло" («Ні – расовій та етнічній дискримінації»).

Про матеріал

Тема: Гра «ширше коло» («Ні – расовій та етнічній дискримінації»).

Мета: пояснити основні теоретичні поняття з теми; попередити поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; виховання толерантного світогляду, поваги до прав людини; розвиток товариського ставлення до однокласників.

Перегляд файлу

Тема: Гра «ширше коло» («Ні – расовій та етнічній дискримінації»).

Мета: пояснити основні теоретичні поняття з теми;  попередити поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; виховання толерантного світогляду, поваги до прав людини; розвиток товариського ставлення до однокласників.

Зміст заходу

І. Вступна частина.

1.1. Робота з теоретичними поняттями.

Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп

Ксенофо́бія — поняття, що позначає нав'язливий страх стосовно чужинців чи просто чогось незнайомого, чужоземного або страх перед чужоземцями та ненависть до них.

1.2. Гра «Здрастуйте!»

Усі діти стають у коло, передаючи один одному іграшку. Той, у кого вона виявиться в руках, повинен привітатися з усіма по-своєму, представитися і всім що-небудь побажати.

 

ІІ. Основний зміст роботи.

2.1. Гра «Ширше, ширше, ширше коло ...».

Діти стають у коло, обирається ведучий і йому зав'язують очі. Ведучий повертається навколо себе з витягнутою рукою. Усі стоять навколо нього, ходять по колу і промовляють слова:

Ширше, ширше, ширше коло.

У мене п'ять сотень подруг.

Ця, ця, ця, ця,

А улюблена ось ця.

Коло і ведучий зупиняються. На кого вказав ведучий, той виходить у коло й обмінюється рукостисканнями. Ролі міняються.

 

2.2. Гра «Знайди пару».

Практично у всього на світі є пара без якої ми вже не уявляємо того чи іншого явища, предмета або людини. День і ніч, зима і літо, небо і земля. І таких прикладів можна знайти дуже багато. Ось зараз ми  подивимося, хто швидше та правильніше знайде свою пару.

На підлозі розкладаються листочки зі словами на одній стороні і з цифрами на інший. Поки звучить музика, усі танцюють. Коли музика зупинилася, кожен бере з підлоги листочок з цифрою і шукає свою пару.

Пари: Дід – Ріпка,

Білосніжка - 7 гномів,

Заєць – Вовк,

Маша - 3 ведмеді,

Альоша Попович - Тугарин Змій,

 Вінні Пух - П'ятачок,

Гена Крокодил – Чебурашка.

 

2.3. Гра «А я люблю ...»

Називається будь-яке захоплення, а ті, хто любить цим займатися, піднімають руку. Для них пропонується невелике завдання.

Захоплення - Завдання:

1. Танцювати - станцювати танець під запропоновану музику.

2. Малювати - намалювати картинку.

3. Співати - заспівати пісню.

4. Читати - прочитати вірш.

5. Грати в ігри - провести гру.

 

ІІІ. Висновки.

3.1. Продовж речення.

«Дискримінація – це…», «Бути товариським означає…».

3.2. Створення символу «Рівність людей» (за шаблон береться модель орігамі «Сонце»).

C:\Users\vova\Desktop\solnce-shema.gif

docx
Додано
4 травня 2018
Переглядів
1196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку