2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Гра-спектакль «Подорож у країну здоров’я»

Про матеріал
Мета: навчати дітей бути здоровими душею й тілом, прагнути творити своє здоров’я застосовуючи знання й уміння, а також різні види лікувальної та оздоровчої гімнастик; формувати в дітей мотиваційну гігієнічну поведінку; виховувати любов та інтерес до спорту, здорового способу життя.
Перегляд файлу

Гра-спектакль «Подорож у країну здоров’я»

Мета: навчати дітей бути здоровими душею й тілом, прагнути творити своє здоров’я застосовуючи знання й уміння, а також різні види лікувальної та оздоровчої гімнастик; формувати в дітей мотиваційну гігієнічну поведінку; виховувати любов та інтерес до спорту, здорового способу життя.

Обладнання: аудіо записи пісень «Якщо хочеш бути здоровим», «Дорога»; плакати «У здоровому тілі – здоровий дух», «Років до ста рости нам без старості», «Здоров’я дорожче золота»; таблички «Мийдодір», «Необережність», «Не хворій», «Охайність», «Геть бруд!», «Інститут гарної поведінки», «Оздоровча»; два рушники, чиста білизна, мочалка, мило, зубна паста, щітка, одеколон, бинт, голка, нитка, ножиці, склянка, тазик, пральний порошок, пероксид водню, йод, зеленка, палички для змазування, швабра, ганчірка, відро, віник, совок, засіб для миття вікон, таблички слів здоров’я, медалі, дипломи.

Хід заняття

(Звучить пісня «Якщо хочеш бути здоровим».)

Вихователь. Ви, напевне, вже здогадалися, що сьогодні в нас незвичайне заняття. Справді, у нас гра-спектакль «Подорож у країну здоров’я».

В путь-дорогу  ти збирайся,

За здоровєм  відправляйся!

Якщо це спектакль, то в ньому повинні брати участь актори. Артисти сьогодні – ви. А глядачі – наші гості. Отже – уперед.

(Звучить музика «Дорога».)

І. Станція «Мийдодір»

Вихователь. брати участь у конкурсі буде той, хто відповість на мої загадки:

Гладко, душисто,

Моет чисто,

Нужно, чтобы у каждого было.

Что это такое? (Мило.)

 

Костяная спинка,

На брюшке щетинка.

По частоколу прыгала,

Всю грязь повыгнала. (Зубна щітка.)

 

В вашей комнате висит, болтается.

За него руками всяк хватается. (Рушник.)

 

Хожу-брожу не по лесам,

А по усам, по волосам.

И зубы у меня длинней,

Чем у волком и медведей. (Гребінець.)

 

Ну от, команда акторів зібралася.

Кожен із вас ходить у душ або у ванну. Виберіть на столі речі, які вам знадобляться у ванній. Розкажіть, навіщо вам потрібна ця річ.

(Учні виконують завдання.)

Вихователь. а ви носите носовички? Покажіть! А навіщо вони потрібні? Якщо в когось не дуже чистий носовичок, Мийдодір не відпустить, поки не виперете.

А в нагороду Мийдодір вручає медалі «Чепурун».

(Звучить музика «Дорога»).

ІІ. Станція «Необережність»

Вихователь. Артистами на станції «Необережність» будуть найпасивніші учні. (Виходять 4-5 учасників.) на станції «Необережність» вас зустрічає доктор «Айболить».

Уявіть собі, що один із вас порізав палець. Як потрібно обробити рану?

(На столі йод, пероксид водню, зеленка, паличка з ватою. Учасники демонструють.)

Вихователь. Якщо у вас поранена рука або нога, потрібно допомогти швидше зажити ранці.

Ми зіграємо в гру «Можна – не можна».

Правила гри прості: «можна» - сплеск руками; «не можна» - притупування ногами.

Отже, чи можна при порізі руки або ноги:

  •                 Облизувати рану;
  •                 Роздряпувати місце, що запалилося;
  •                 Мити теплою водою з милом;
  •                 Митися в лазні;
  •                 Одягати брудний одяг і взуття;
  •                 Прикладати листок подорожника;
  •                 Звернутися до лікаря;
  •                 Користуватися зеленкою, йодом?

Вихователь. Молодці! Ви одержуєте медалі «Айболить».

(Звучить музика «Дорога».)

ІІІ. Станція «Не хворій»

Вихователь. Ті, хто дасть правильну відповідь, вирушить на цю станцію. А запитання просте: скільки значень має слово «туалет»?

  1.           Вбиральня. 2. Туалет рани. 3. Туалет – вбрання. 4. Туалет – миття рук.)

Вихователь. Команда в зборі. Тепер слухайте завдання.

  •     Твого товариша нудить. Що треба робити? (Сказати лікареві або медсестрі, викликати лікаря, змусити товариша випити два літри кип’яченої води або дуже слабкого розчину марганцю.)
  •     Ви часто хворієте на простудні захворювання. А що потрібно робити, щоб не занедужати? (Тепло одягатися, займатися спортом, загартовуватися; вживати вітаміни, в період епідемії їсти цибулю, часник, змазувати ніздрі оксоліновою маззю.)

(Вручаються медалі «Здоровані».)

Вихователь. А ще є різні види лікувальної гімнастики.

(Діти виконують п’ять вправ з дихальної гімнастики. Звучить музика «Дорога».)

IV. Станція «Охайність»

Вихователь. На цю станцію ми вирушаємо всією групою.

Спробуйте швидко відповісти на запитання:

  •     Чим відрізняється догляд за натільною білизною від догляду за верхнім одягом? (Натільну білизну міняють щодня, перуть. Верхній одяг – чистять у міру необхідності.)
  •     Як правильно доглядати за взуттям?
  •     Розповісти правила догляду за волоссям. (Щодня розчісуватись не менше, ніж 2 рази на день, на ніч – масажною щіткою. Мити голову не рідше, ніж раз на тиждень. Не користуватися чужим гребінцем, стрічкою, гумкою.)
  •     А хто в нашому класі найохайніша дівчинка? Хлопчик?

(Вручаються медалі «Міс охайність» і «Містер охайність». Звучить музика «Дорога».)

V. Станція «Геть бруд!»

Вихователь. На цю станцію ми вирушаємо трьома командами (перший ряд – перша команда і т.д.). кожній команді треба назвати предмети, необхідні на станції «Геть бруд!». У кого більше предметів, той і виграв. (Швабра, ганчірка, відро, віник, засіб для миття тощо.)

Якщо у вас однакова кількість предметів, то ряд одержує додаткове запитання.

  •                 Як швидко провітрити кімнату? (Зробити протяг.)

Чи є у нас діти, які щодня турбуються про порядок і чистоту?

(Вручається медаль «Господинька». Звучить музика «Дорога».)

VІ. Станція «Інститут гарної поведінки»

Вихователь. Дуже часто ми не бережемо своє здоров’я самі. Кричимо бігаємо на перервах і травмуємося, порушуючи правила поведінки для учнів. В «Інститут гарної поведінки» запрошуються хлопці, які найчастіше є порушниками. Якщо вони впораються із завданням, то одержать диплом про закінчення «Інститут гарної поведінки».

Я читатиму вірші, а ви повинні закінчити кожний другий рядок.

На занятиях будь старательным,

Будь спокойным и…(Внимательным.)

 

Все пиши, не отставая,

Слушай…(Не перебивая.)

 

Говорите четко, внятно,

Чтобы было все…(Понятно.)

 

Если хочешь отвечать,

Надо руку…(Поднимать.)

 

На математике считают,

На перемене…(Отдыхают.)

 

Будь прилежен на уроке,

Не болтай: ты не…(Сорока.)

 

Если друг стал отвечать,

Не спеши…(Перебивать.)

 

А помочь захочешь другу –

Подними спокойно…(Руку.)

 

Знай: закончился урок,

Коль услышал ты…(Звонок.)

 

Когда звонок раздался снова,

К уроку будь всегда…(Готовым.)

 

Чтоб не тревожились врачи,

На переменах не…(Кричи.)

 

Чи гідні наші герої диплома про закінчення «Інституту гарної поведінки»? я вручу вам «Дипломи», якщо ви правильно оберете слова, що характеризують здорову людину:

  •                 Гарний
  •                 Спритний
  •                 Сутулий
  •                 Блідий
  •                 Рум’яний
  •                 Сильний
  •                 Підтягнутий
  •                 Стрункий
  •                 Товстий
  •                 Міцний
  •                 Незграбний.

VІІ. Станція «Оздоровча»

Девіз станції: «Я здоров’я збережу, сам собі допоможу!».

Вихователь. Для того, щоб підтримувати наше здоров’я, ми користуємося різними видами оздоровчої гімнастики, з якими вас зараз і познайомимо.

Оля смотрит на кота,

На картинке – сказки.

А для этого нужны

Нашей Оле…(Глазки.)

 

Яку гімнастику будемо показувати?

(5 вправ гімнастики для очей.)

Вихователь. Села Варя за рояль,

Чтоб спастись от скуки.

Пьесу хочется сыграть,

И послушать звуки.

А для этого нужны

Нашей Варе…(Руки.)

 

Коли ми довго пишемо, то втомлюються наші пальчики.

(5-7 вправ пальчикової гімнастики. Звучить музика «Дорога».)

Вихователь. Наша подорож підійшла до завершення. А насамкінець я хочу повторити з вами корисні поради:

Утром рано просыпайся,

Хорошенько умывайся,

Чтобы в школе не зевать,

Носом в парту не клевать.

Одевайся аккуратно,

Чтоб смотреть было приятно.

Форму сам погладь, проверь,

Ты большой уже теперь.

Приучай себя к порядку,

Не играй с вещами в прятки.

Каждой книжкой дорожи,

В чистоте портфель держи.

На уроках не хихикай,

Стул туда-сюда не двигай,

Всех детишек уважай,

И соседу не мешай.

Не дразнись, не зазнавайся,

В школе всем помочь старайся.

Зря не хмурься, будь смелей,

И найдешь себе друзей.

Вот и все мои советы,

Их мудрей и проще нету.

Ты, дружок, их не забудь –

В страну знаний держи путь.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Сценарії
До підручника
Біологія 7 клас (Півень Т. О., Бондаренко В.В.)
Додано
25 січня 2019
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку