Виховний захід «Фізичний квест»
Підготувала Горбачова Ю.В.
Мета: розвивати інтерес до вивчення фізики, логічне мислення; виховувати відповідальність, уміння працювати в команді.
Підготовка до гри
- за кілька днів до проведення заходу формуються команди учнів.
- готуються картки із завданнями для команд;
Час проведення: на перервах
Оголошення!!!
Увага! «Фізичний квест»
У будівлі корпусу №2 приховано запитання. Ваша мета виконавши завдання, дізнатися місце зберігання наступного конверта. Переможців чекають призи!
ХІД ЗАХОДУ
Змагання проводяться у 6 етапів. У день проведення, вчитель роздає підказки, де знайти завдання 1 етапу. Підказку щодо завдань наступних етапів учні отримують, за умови правильного виконання попереднього. Найактивніші учасники отримують призи.
Завдання Вітаю! Ви розпочинаєте фізичний квест. Трохи з вікіпедії про квест: якщо перекласти слово «quest» з англійської, то це буде означати «шукати щось». Люди починали захоплюватися подібними речами досить давно, коли ще не було Інтернету. Гравцям необхідно було виконувати певні завдання, зазначені на папері. Щоб виконати завдання пропоную гру за принципом телефонного диска зашифровано назви фізичних величин. Виконавши завдання, ви дізнаєтесь місце зберігання конверта №2.
Шифр:
1 – а,б,в 2 – г,д,е 3 – є,ж,з 4 – и, і, ї, й 5 – к,л,м
6 – н,о,п 7 – р,с,т 8 – у,ф,х,ц 9 – ч,ш,щ 0 – ь,ю,я
Завдання:
1конверт (5171, 9177671, 917, 187)
2 конверт (1121, 627462, 77785, 187)
3 конверт(7475, 6167821, 7451, 187)
Відповіді 1конверт (маса,частота, час, БУТ)
2 конверт (вага,період,струм, БУТ )
3 конверт(тиск,напруга, сила, БУТ)
2 станція «ЛОГІЧНА»
Завдання Якщо ви зараз тримаєш цього листа, то ви на вірному шляху. І так, дайте відповіді на поставлені питання, і взявши з кожного слова-відповіді зазначену букву, ви складете слово-пароль. З цим паролем зверніться до наступного кабінету. В кінці завершення квесту на вас чекає сюрприз. Не бійтеся труднощів і нехай вам допоможуть знання з фізики та кмітливість! Бажаю успіхів!!!
Питання:
Відповідь: 1) тяжіння (Ж); 2) окуляри (У); 3) інерція (Р); 4) маятник (Н); 5) фізика (А); 6) лампочка (Е).
Відповідь: "ЖУРНАЛ".
3 станція «Шифрограма»:
Завдання Молодці! Ви робите вірні кроки. Для читання шифрограми використайте український алфавіт, замінивши цифру на відповідну літеру в алфавіті. Замінюючи числа на літери українського алфавіту, ви отримаєте відомий вислів Гете. Відгадавши цей вислів, ви дізнаєтесь місце зберігання наступного конверта.
20 |
21 |
11 |
21 |
19 |
6 |
1 |
- |
23 |
3 |
19 |
21 |
7 |
27 |
31 |
|
3 |
22 |
12 |
26 |
|
23 |
3 |
19 |
21 |
12 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь ((ПРИРОДА – ТВОРЕЦЬ ВСІХ ТВОРІВ (Гете))
4 станція «Дешифровщик»
Завдання Вітаю! Ви ще на крок наблизилися до завершення квесту. В завданні вказується місце знаходження наступного завдання, не використовувати літери по діагоналі.
1 конверт
Н |
Ь |
Ю |
Т |
О |
Н |
І |
Н |
В |
В |
А |
Р |
В |
Ь |
А |
Р |
Н |
И |
Е |
Л |
П |
М |
О |
М |
К |
Р |
Е |
А |
Л |
Ь |
2 конверт
К |
Е |
О |
М |
Р |
А |
У |
С |
М |
Е |
Г |
М |
Н |
Д |
О |
Т |
О |
Л |
Д |
И |
С |
Т |
Н |
І |
А |
К |
У |
Л |
О |
К |
3 конверт
С |
Л |
О |
Г |
Р |
А |
Е |
І |
М |
О |
Р |
М |
К |
К |
А |
А |
Н |
Ь |
У |
А |
Н |
Н |
Т |
Ю |
Н |
Д |
І |
В |
О |
Н |
Відповіді 1конверт (Варварин)
2 конверт (методист)
3 конверт(Романівна)
5 станція «РАХУНКОВА»
Завдання Привіт! Ти майже наблизився до завершення квесту. Залишилося кілька завдань, щоб отримати нагороду. І так, наступне завдання: відгадавши це число, ви дізнаєтесь місце зберігання наступного конверта.
1.Одне із двоцифрових чисел, у якого сума його цифр і їх добуток в сумі складають те ж саме число.
2. Протонне число Купрума.
Відповідь (2+9)+(2*9)=29
6 станція «ПРИЗОВА»
Вітаю!!!1приз
Вітаю!!! 2 приз
Вітаю!!! 3 приз
Список використаних джерел
1. Бодненко Т.В. Розвиток пізнавального інтересу учнів на уроках фізики нетрадиційними методами // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 23. Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2004. - №23. - 296 с.
2.Браверман Э.М. Внеурочная робота по физике // Физика. - 2008. - №4. - С. 10-15.
3.Волинко О. Кросворд як засіб підвищення пізнавальної активності учнів // Фізика. - №2. - 2008. - С. 3.
4. В.Д. Заводянний, ВВ. Заводянний. Збірник приказок, прислів’їв, порівнянь, загадок з фізики.
5.Мітус Н.О. Ігрові технології в аспекті формування позитивної мотивації навчання фізики в основній школі // Вісник ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка Випуск 36(1). Серія: педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ,- 188 с.
6. В. Сиротюк. Фізика. Підручник. 8 клас. – Київ: Зодіак-Еко, 2008.
7. Електронний ресурс: abramenkosv.sch14.edusev.ru/folder/fizicheskij_kvest_fizika_vokrug_nas_7-8_klass
8. Електронний ресурс: vuvchaemofizukyrazom.blogspot.com/p/blog-page_14.html