Гра-змагання із змінними командами на тему: « З Україною в серці»

Про матеріал
Мета: розширити та поглибити знання учнів про свою країну; розвивати критичне мислення, вміння аналізувати інформацію, порівнювати, робити висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до України; сприяти зміцненню дружніх між учнями в роботі змінних команд.
Перегляд файлу

Гра-змагання із змінними командами « З Україною в серці»

Мета: розширити та поглибити знання учнів про свою країну; розвивати критичне мислення, вміння аналізувати інформацію, порівнювати, робити висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму, любові до України; сприяти зміцненню дружніх між учнями в роботі змінних команд.

Обладнання:  картки із завданнями, вирізані паперові квіти та стрічки, папір, фломастери, ноутбук.

Епіграф: 

                                                                                            В серці кожної людини                                                                                                                                          Місце є для Батьківщини.                                                                                                             І у мене і в родині                                                                                                                                                                                         Живе в серці Україна!                  

Дорогі друзі!  Прекрасна, чудова земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки – це наша Україна. Вона славна своєю багатовіковою історією, мальовничою природою, соловїною піснею та працьовитими, талановитими людьми. Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. І ви її громадяни маєте примножувати  здобутки великого народу України.                                                                                         Вправа «Мікрофон»                                                                                                                                        Як би ви відповіли на запитання: «Що означає для вас Україна?». Кожен з вас отримає квітку-подяку за ваше висловлення. (За відповіді учні отримують вирізані квітки чорнобривців, барвінку, калини).                                                                                                                Кожен з вас отримав квітку. Прошу вас обєднатися у команди відповідно до виду квітки. Отже, ми маємо три команди: «Чорнобривці», Барвінок», «Калина». Кожна команда займає своє місце,будь ласка. Коротко розкажіть, що означають ці квіти? Що ви про них знаєте ? (Учні розповідають, що вони знають про квіти-символи). Дякую за відповіді.                                                                                                                     А зараз розпочинаємо перше змагання між командами. Перше завдання:

  1. Чи знаєш ти свою країну?          

Наша земля славиться мальовничою природою, чудовою архітектурою, цікавими місцями. Назвіть визначні  місця України, зображені на фото, та де вони знаходяться. Яка команда справиться першою?

C:\Users\Admin\Desktop\парк софіївка.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\Успенський собор.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\опера.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\писанка.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\вал.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\паланок.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\порт.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\асканія.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\канев.jpg

 

(«Софіївка» парк, м.Умань; Успенська церква,Києво-Печерська Лавра, м.Київ; театр опери, м.Львів; музей «Писанка» м.Коломия;  Вал, м.Чернігів; замок Паланок, м. Мукачеве; морський порт, м.Одеса; «Асканія-Нова» заповідник, Херсонська область; пам’ятник Тарасу Шевченку, м.Канев).                                                                                              Отже, оцінюємо конкурси за п’ятибальною шкалою та враховуємо швидкість виконання. За перше завдання команди отримують такі бали…. 

  1. Торбинка народної мудрості.                                                              Український народ відомий своєю мудрістю. Його любов до Батьківщини відображається в приказках та прислів’ях. І вам, молоді, є з кого брати приклад, є з кого наслідувати. Прошу дістати з цієї торбинки приказки та прислів’я, але вони мають початок. Вам потрібно закінчити їх. (Команди беруть із торбинки розрізані приказки на початок та закінчення речення).      

Кожному мила

своя сторона.

Людина без Вітчизни як

соловей без пісні.

Жити -

Вітчизні служити.

У ріднім краю як

у раю.

Україна – мати,

за неї треба головою стояти.

Звідки знати безрідному,

що таке любов до Батьківщини.

За морем тепліше,

та вдома миліше.

Рідна земля – мати,

а чужа – мачуха.

За завдання команди отримують такі бали … 

 

  1. Спроба пера.                                                                                                            Україна дала світові багато видатних письменників, поетів. Вони українським словом прославляли її  та відкривали світові. Давайте ж і ми зробимо поетичну спробу і  складемо сенкан про Україну. (Можливі варіанти:

Україна                                                                             Україна

прекрасна велична                                                     неповторна  єдина

розквітає  розбудовується славиться                       працює кріпне радіє

Ми любимо рідну землю.                                       Це наша рідна земля.                          

Батьківщина                                                                        Ненька )                        Вважаю, що всі три команди гарно справилися із завданням. У вас є поетичний талант, а саме головне – любов до Батьківщини. Прикріпіть ваші вірші на дошку.   Оголошую, що в цій грі команда «…» зайняла перше місце. Дякую всім.                                                                                                                                    А зараз давайте   сплетемо віночок із ваших квітів для неньки-України. Прошу всіх встати та підійти до дошки. (Учні на дошці прикріплюють квіти у формі віночка).    Дуже гарний віночок ми сплели. Але чого нам ще бракує для нього? Звісно ж різнобарвних стрічок. Ось вони. Прошу взяти стрічки. (На різнокольорових стрічках з іншого боку написані слова по трьох категоріях:

 Незалежність        Дерева-символи       Різдво                                                                         

Прапор                     верба                        7 січня                                                                                             Конституція             калина                      Віфлеємська зірка                                                                             Гімн                          вишня                       12 пісних страв                                                                                     Тризуб                      дуб                            Дідух                                                                                                            Верховна рада          тополя                       ясла )                                                          Прошу вас об’єднатися у групи,але яким чином здогадайтеся самі. (Учні ходять по класу, дізнаються, які слова у однокласників, і вони мають прийти до висновку, що є три групи слів).  Радію за вас,що ви кмітливі змогли самостійно об’єднатися у три команди. Отже, вітаємо три нові команди: «Державна», «Символічна», «Святкова». Прошу сідати.

  1. Українські рекорди.                                                                           Гадаю, що ви дізнаєтесь багато нового, виконуючи це завдання , що в Україні най-най. Вам потрібно  об’єднати інформацію (1-8) із (А-Ж).
  1. Найглибше озеро – озеро Світязь.
  2. Найвища гора в Україні - Говерла. 
  3. Найвища будівля в Україні – житловий комплекс, розташований в Києві, Кловський узвіз,7.
  4. Найбільша міська площа – майдан Свободи в Харкові.
  5. Найбільший водяний парк, «Острів скарбів», розташований в Кирилівці, Запорізької області.
  6. Дніпровська набережна – є найдовшою набережною в Європі.
  7. Найбільший регіон в Україні є Одеська область.
  8.  Кривий Ріг – місто в Україні, яке найдовше простягається.

 

А)  Його територія 119 000 квадратних кілометрів.

Б)  Він має 48 поверхів.

В) Вона простягається вздовж річки Дніпро понад 30 кілометрів.

Г) Її висота 2 061 метрів.

Д) Його протяжність 126 кілометрів.

Е) Його глибина – 58,4 метра.

Є) Він має 16 атракціонів для дорослих та 18 для дітей.

Ж) Його територія – 33 310 квадратних кілометрів.                                За перше завдання команди отримують такі бали …

 

II.    Історичний лист.                                                                                                 А зараз пропоную вам доторкнутися до нашої багатої історії і згадати відомих людей, які стояли біля  витоків нашої державності. Кожній команді я вручаю лист, в якому історичні постаті розповідають про себе. Визначте, кому належать ці слова.

 

 

Кажуть, що я підступно захопив владу в Києві, вбивши Аскольда. Ставши при владі, я став величати себе князем. За короткий час я приєднав до своєї держави багато словянських племен, здійснював походи на Візантію.

 

 

 

Мені прийшлось правити після смерті мого чоловіка, бо син Святослав був малолітнім. Але мене вважають мудрою правителькою… я встановила розмір данини підлеглим племенам,встановила дипломатичні стосунки з іншими державами, зокрема з Візантією, де я була декілька разів, у Візантії я й охрестилася.

 

Мене вважають мудрою людиною. Я прихильник мирних шляхів у досягненні мети, замість війн у дипломатії користуюсь шлюбними зв’язками. Моя сестра та доньки одружені з польським, французьким, норвезьким. Угорським королями,дехто називає мене за це тестем Європи. Я створив перший збірник законів, що отримав назву «Руська Правда». За час мого правління було збудовано багато чудових споруд. Деякі залишилися і до сьогодення. Наприклад, храм святої Софії.

 

 

Я завзятий воїн. Моя хоробрість передалася мені у спадок від батька. Майже увесь час я у походах. Ніколи не нападаю на ворога нишком, підступно, завжди попереджаю ворога: «Хочу на вас ідти».

 

 

 

 

 

За часи мого князювання Русь перетворилася в могутню державу. Я завершив об єднання всіх земель. Провів багато реформ. Я охрестився сам, охрестив своїх синів, військо, а потім і все населення Києва.

 

 

(князь Олег, княгиня Ольга, князь Ярослав Мудрий, Князь Святослав, князь Володимир Великий) Приємно, що ви знаєте свою історію. За це завдання такі результати …

        III. Туристична агенція.                                                                                Дорогі  друзі, ми живемо зараз в історичну епоху, коли Україна швидко розвивається і є всі можливості для її процвітання. Вам, юному поколінню, розбудовувати та пропагувати її в усьому світі. Тому, сподіваюсь, в цьому завданні ви проявите свою креативність і покажете бажання, щоб якомога більше людей дізнавалося про Україну і приїздило до нас. Отож, уявіть, що  Ви працюєте в туристичному агентстві. Створіть короткий проспект, який дає головну інформацію про Україну. Час на виконання 7 хвилин. (Команди виконують завдання під звучання пісні «Є на світі така країна…»).                                                                Прошу команди прикріпити проспекти на дошку та презентувати їх.                                          Чудові роботи. Всім дякуємо. І переможницею  цієї гри стає …  Вітаємо всіх. І давайте прикріпимо стрічки до нашого віночка. Цей зроблений нами віночок буду дарунком для нашої України. Дякую всім за активність, творчість та повагу один до одного. Хай ваші  серця сповнюються любовю та шаною до України.  

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку