Графічне відображення даних в Python

Про матеріал
Презенація на тему "Графічне відображення даних мовою програмування Python" для учнів -х класів. За підручником Н.В,Морзе
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте:які інструменти малювання використовують у середовищі графічного редактора;як створюють та змінюють формат малюнків у середовищі текстового процесора;чим відрізняються малюнки, створені у графічному редакторі та текстовому процесорі;засоби для малювання в навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч.

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Вивчаємо. Використання малюнків, збережених в зовнішніх файлах. У програмах часто використовують малюнки:ілюстраціїрухомі зображенняфони тощо. Деякі середовища програмування мають засоби, які забезпечують додавання готових зображень до програмного коду або створення й форматування малюнків у самій програмі.

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Вивчаємо. Використання малюнків, збережених в зовнішніх файлах. У навчальному середовищі створення та виконання алгоритмів Скретч використовують такі засоби для роботи з графікою:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування import turtle. Модуль turtleup(), penup(), pu() — підняти перо (варіанти);down(), pendown(), pn() — опустити перо (варіанти);pensize(x), width(x) — розмір олівця у межах від 1 до 10 (варіанти);shape("turtle") — форма черепашки:"arrow""turtle""circle""square""triangle""classic»

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк У tkinter від класу Canvas створюються об'єкти-полотна, на яких можна "малювати", розміщуючи різні фігури та об'єкти. Робиться це за допомогою викликів відповідних методів. При створенні екземпляра Canvas необхідно вказати його ширину та висоту. При розміщенні геометричних примітивів та інших об'єктів зазначаються їх координати на полотні. Точкою відліку є верхній лівий кут. Модуль Canvas

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькfrom tkinter import * root = Tk()   c = Canvas(root, width=200, height=200, bg='white') c.pack() Загальний вигляд. Створюємо нове вікно. Створюємо полотно. Розміри полотна в пікселах. Встановлюємо колір полотна. Віображення полотна

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Canvas застосовується в Python для виведення наступних графічних примітивів: Лінія - create_line(x1,y1,x2,y2) Прямокутник – create_rectangle(x1,y1,x2,y2), Еліпс – create_oval(x1,y1,x2,y2)Многокутник –create_poligon(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)Ламана – create_polyline(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)Дуга – create_arc(x1,y1,x2,y2), Текст – create_text, Вікно – create_window, Зображення – create_image.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Функція create_line()х1 та у1 – координати початкової точки; х2 та у2 – координати кінцевої точки. Координати точок записуються у квадратних дужках через кому. Атрибути: Fill – колір лінії Width – товщина лінії у пікселях, Dash – тип штриховки (Приклад: dash(4,2) де 4 довжина тире, 2 – відповідає за ширину (width) порожнього проміжку між тире)Activefill – колір при наведенні Якщо малюємо стрілку: Arrowshape – вигляд стрілки Arrow – напрям стрілки (LAST - донизу, FIRST – вгору) line - лінія

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькrect. An. GLE - ПРЯМОКУТНИКПобудова прямокутника, як і лінії буде відбуватися лише за двома точками, а саме за координатами точки верхнього лівого кута та точки нижнього правого кута за допомогою функції create_rectangle():назва_полотна. create_rectangle([x1,y1],[x2,y2], атрибут1, …)х1 та у1 – координати точки верхнього лівого кута;х2 та у2 – координати точки правого нижнього кута. Атрибути:fill= «колір» - колір фону об'єкта;outline= «колір» - колір контуру;width=число_у_пікселях – товщина контуру.activedash.fill = «колір» - колір рамки при наведенні курсору мишіactivedash=(5, 4) – вид пунктиру

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькoval - еліпс. З побудовою еліпсу трохи складніше, адже при створенні еліпсу потрібно вказувати координати уявного прямокутника описаного навколо нього:назва_полотна. create_oval([х1,у1], [х2,у2], атрибут1….)х1 та у1 – координати точки верхнього лівого кута уявного прямокутника;х2 та у2 – координати точки правого нижнього кута уявного прямокутника. Для еліпса притаманні такі ж атрибути, як і до прямокутника: колір фону, товщина та колір контуру.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк    Для зручності координати точок можна укладати у дужки:c.create_polygon((40, 110), (160, 110), (190, 180), (10, 180), fill='orange', outline='black')Побудова довільної фігури, яка складається із трьох та більше вершин:назва_полотна.create_polygon([x1,y1]… [xn,yn], аргумент1…)х1 та y1– координати першої вершини многокутника;x2 та у2 – координати другої вершини многокутника;… xn та уn – координати n-ї вершини многокутника;Атрибути:fill= «колір» - колір фону об'єкта;outline= «колір» - колір контуру;width=число_у_пікселях – товщина контуру;smooth=True/False – згладжування контурів.polygon - багатокутник

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Метод create_arc Атрибути: Style – сектор (за замочанням), сегмент (CHORD) або дугу (ARC). Start -  градус початку фігури Extent - кут повороту.c.create_oval(10, 10, 190, 190, fill='lightgrey', outline='white') c.create_arc(10, 10, 190, 190, start=0, extent=45, fill='red') c.create_arc(10, 10, 190, 190, start=180, extent=25, fill='orange') c.create_arc(10, 10, 190, 190, start=240, extent=100, style=CHORD, fill='green') c.create_arc(10, 10, 190, 190, start=160, extent=-70, style=ARC, outline='darkblue', width=5) …      arc - дуга

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькметод create_text:c.create_text(100, 100, text="Hello. World,\n. Python\nand Tk", justify=CENTER, font="Verdana 14") c.create_text(200, 200, text="About this", anchor=SE, fill="grey") …     Text - текст

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §19 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Створити зображення за зразком (змінити колір кругів)

Номер слайду 17

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 18

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хохлова Лариса Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 квітня 2022
Переглядів
3447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку