Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Програми з графічним інтерфейсом. Ознаки програм, що мають графічний інтерфейспрограма відкривається у вікні, розмір якого, як правило, можна змінювати;графічний інтерфейс програми, який містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поля тощо, дає змогу користувачеві за допомогою миші виконувати потрібні команди, змінювати значення властивостей об’єктів і вводити за допомогою клавіатури текстові та числові дані;усі об’єкти, які використано у програмі, мають властивості, що їх можна змінювати;події, які відбуваються у програмі, пов’язані з певними об’єктами
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Способи створення об’єктів графічного інтерфейсу. Для запуску циклу опрацювання подій у модулі tkinter використовують метод mainloop()Виклик метода здійснюють конструкцією:Ім’я_об’єкта.Ім’я_методу. Об’єкт вікно має свої властивості: назва, розмір, розміщення title — заголовок вікна; geometry — встановлює геометрію вікна у форматі ширина х висота + x + y. Наприклад, geometry ("600x400 + 40 + 80") означає таке:помістити вікно в точку з координатами (40,80) і встановити розмір (600, 400). Розмір або координати можна не вказувати;geometry("600x400") — лише змінити розмір;geometry("+ 40 + 80") — лише перемістити вікно.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Розміщення напису у вікніОб’єкт напис має властивості:{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}window назва вікна розташуванняtext текст написуwidth, height ширина й довжина (у знакомісцях)bg колір (скорочено від background)fg колір напису (скорочено від foreground)font шрифт і його розмір. Для того щоб розмістити об’єкт у вікні, використовують метод pack().