Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

Про матеріал
Ознаки програм, що мають графічний інтерфейс програма відкривається у вікні, розмір якого, як правило, можна змінювати; графічний інтерфейс програми, який містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поля тощо, дає змогу користувачеві за допомогою миші виконувати потрібні команди, змінювати значення властивостей об’єктів і вводити за допомогою клавіатури текстові та числові дані; усі об’єкти, які використано у програмі, мають властивості, що їх можна змінювати; події, які відбуваються у програмі, пов’язані з певними об’єктами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькщо таке об’єкт і чим різняться об’єкти;які особливості має графічний інтерфейс програми;які об’єкти графічного інтерфейсу використовують в операційній системі Windows;як створюють проєкти в середовищі Скретч.

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Які особливості мають програми з графічним інтерфейсом. Які є способи створення об’єктів графічного інтерфейсу. Як в об’єкті вікно розмістити напис

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Програми з графічним інтерфейсом. Ознаки програм, що мають графічний інтерфейспрограма відкривається у вікні, розмір якого, як правило, можна змінювати;графічний інтерфейс програми, який містить зображення значків, меню, кнопки, текстові поля тощо, дає змогу користувачеві за допомогою миші виконувати потрібні команди, змінювати значення властивостей об’єктів і вводити за допомогою клавіатури текстові та числові дані;усі об’єкти, які використано у програмі, мають властивості, що їх можна змінювати;події, які відбуваються у програмі, пов’язані з певними об’єктами

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Програми з графічним інтерфейсом. Ознаки програм, що мають графічний інтерфейс. Кнопки. Прапорець. Поле введення. Список. Смуга прокручування

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Способи створення об’єктів графічного інтерфейсу. Для того щоб створити об’єкти графічного інтерфейсу використовують модульtkinter easygui або. Виведення вікна

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Способи створення об’єктів графічного інтерфейсу. Для запуску циклу опрацювання подій у модулі tkinter використовують метод mainloop()Виклик метода здійснюють конструкцією:Ім’я_об’єкта.Ім’я_методу. Об’єкт вікно має свої властивості: назва, розмір, розміщення title — заголовок вікна; geometry — встановлює геометрію вікна у форматі ширина х висота + x + y. Наприклад, geometry ("600x400 + 40 + 80") означає таке:помістити вікно в точку з координатами (40,80) і встановити розмір (600, 400). Розмір або координати можна не вказувати;geometry("600x400") — лише змінити розмір;geometry("+ 40 + 80") — лише перемістити вікно.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Розміщення напису у вікніДля того щоб у вікні розмістити напис, використовують об’єкт Label.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Розміщення напису у вікніОб’єкт напис має властивості:{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}window назва вікна розташуванняtext текст написуwidth, height ширина й довжина (у знакомісцях)bg колір (скорочено від background)fg колір напису (скорочено від foreground)font шрифт і його розмір. Для того щоб розмістити об’єкт у вікні, використовують метод pack().

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Розміщення напису у вікні

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §14 стор. 143-144 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Об'єкт, подія, середовище об'єкта, методи, інтерфейс

Номер слайду 13

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ВІКНОРозгадай ребус

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Зберегти у файлі Заготовка_вивід_вікна

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Зберегти у файлі Заготовка_Напис_у_вікні

Номер слайду 17

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Доповніть програму і зберегти у файлі Заготовка_Напис_у_кольорі

Номер слайду 18

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
5 травня 2023
Переглядів
3192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку