Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі події можна описати командами групи Керувати в середовищі Скретч.
Номер слайду 3
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як пов’язані елементи керування та подіїЯк у програмі описати елемент керування кнопка. Що таке обробник події
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Обробник подій. Обробник події — це частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію (спричинену, наприклад, дією користувача). Описують подію за допомогою функції користувача. Наприклад, подія «натиснуто кнопку» button_click() викликатиме команду print, за якою у вікні середовища отримаємо результат. У вікні середовища отримаємо результат — Привіт
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Обробник подій. Для опрацювання натиснення на кнопку в конструкторі кнопки потрібно встановити параметр command, надавши йому посилання на функцію, яка діятиме при натисненні
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Обробник подій. Зв’язувати об’єкт керування, подію та дію можна й за допомогою методу bind. У функцій-обробників, які викликають через bind, а не через властивість command, має обов’язково бути параметр event, через який передається подія. Тоді виклик цієї функції задається конструкцією: Об’єкт bind('<подія>', назва_функції)
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §15 стор. 151-153 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Обробник подій, Button_click()
Номер слайду 9
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. КОЛІРРозгадай ребус
Номер слайду 11
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Перетворення кольору. Завдання. Створіть програму, у якій вікно змінюватиме колір фону на зелений після клацання лівою кнопкою миші й на червоний — після клацання правою.
Номер слайду 12
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Перетворення кольору. Завдання. Створіть програму, у якій вікно змінюватиме колір фону на зелений після клацання лівою кнопкою миші й на червоний — після клацання правою.
Номер слайду 13
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Годинник. Завдання. Дослідіть, що отримують у результаті виконання програми. Як змінюється вікно програми після натиснення кнопки? Яке призначення модуля time?
Номер слайду 14
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером