Вчити учнів так, щоб їм було цікаво, буває інколи складно. Але, якщо вчитель докладе зусиль та внесе креативу -навчання стане ефективним. Пропоную до вашої уваги граматичні ігри на уроки німецької мови.
Граматичні ігри на уроках німецької мови
Гра «Виправляємо помилки»
Мета: активізація навичок диференціації лексико-граматичних засобів.
Хід гри.
У цитатах, які наводить учитель, є навмисно зроблені помилки. Учні повинні звірити наведені приклади з текстом і виправити помилки.
Гра «Як це робиться?»
Мета: семантична диференціація лексики.
Хід гри.
Учитель роздає учням малюнки та картки, на яких написані дієслова. Учні повинні записати ті дієслова, які пояснюють намальоване.
Гра «Що він робив?»
Мета: формування навичок уживання часових форм дієслова.
Хід гри.
Учитель пропонує учням розглянути малюнок, на якому зображено кімнату, і дати відповіді на запитання про господаря цієї кімнати, який тільки-но що її покинув. Запитання стосуються того, що він зробив чи не зробив до моменту залишення кімнати.
Гра «Пантоміма»
Мета: автоматизація вживання дієслів в усному мовленні.
Хід гри.
Учні утворюють пари. Один із гравців показує дію з допомогою пантоміми чи міміки, а інший повинен прокоментувати те, що робить перший, з допомогою вже відомих дієслів.
Гра «Модальні слова»
Мета: автоматизація вживання дієслів в усному мовленні.
Хід гри.
Клас ділиться на дві команди. Одна команда придумує речення з модальним дієсловом, яке пропонує учитель. Інша команда повинна відгадати це речення, ставлячи запитання: Можете ви..? Повинні ви..? Хочете ви..? Потім команди міняються ролями.