Граматичні ігри в молодших класах на уроках англійської мови.

Про матеріал
Гра - традиційний, визнаний метод навчання і виховання. Ігрова діяльність на уроці англійської мови не лише організовує процес спілкування на іноземній мові, але і максимально наближає його до природної комунікації.
Перегляд файлу

Граматичні ігри в молодших класах на уроках англійської мови

 

    Граматика є основою будь- якої мови, оскільки без знання граматики про повноцінне спілкування не може бути мови. Важливо навчати дітей правилам граматики з самого початку вивчення мови. Існують два принципа вивчення граматики для молодших школярів:

1) імітативный, при якому дітям не пояснюється суть граматичного явища(без правила), а пропонується готові мовні зразки, що включають нове явище, з подальшим його відпрацюванням;

2) свідомий шлях, при якому дітям розкривається суть нового граматичного явища, дається правило, де пояснюється виконання того або іншого граматичного явища, з подальшим його відробітком.

   Гра - традиційний, визнаний метод навчання і виховання. Ігрова діяльність на уроці англійської мови не лише організовує процес спілкування на іноземній мові, але і максимально наближає його до природної комунікації. Гра розвиває розумову і вольову активність. Завдяки іграм активізуються усі пізнавальні процеси учнів : розвиваються увага, пам'ять, мислення, творчі здібності. Повчальні ігри допомагають зняти втому, здолати мовний і психологічний бар'єр. Їх використання завжди дає добрі результати, підвищує інтерес до предмета, дозволяє сконцентрувати увагу на головному - оволодінні мовними навичками в процесі природної ситуації спілкування під час гри.

Ігри - це активний спосіб досягти багатьох освітніх цілей :

- закріпити тільки що пройдений матеріал;

- гра - дуже вдале рішення повторити пройдене;

 - гра - чудовий спосіб підстебнути учнів, змусити їх активно працювати на уроці, коли доводитися займатися менш приємними речами;

- гра - це прийом зміни діяльності після важкої усної вправи або іншого стомливого зайняття;

- гра - це ідеальна можливість розслабитися;

- ігри допомагають зняти скутість, особливо якщо виключити з них елемент змагання або звести його до мінімуму.

 

       Ігри можна використати на початку або у кінці уроку для того, щоб розділити урок на дві частини, зняти напругу, що вирішується на розсуд учителя. Розумне застосування ігор на уроках і поєднання їх з іншими методичними прийомами сприяють якісному засвоєнню матеріалу і роблять процес пізнання, який ставати для учнів потребою. Залежно від цілей і завдань уроку можуть бути використані різні ігри, але оскільки темою методичної роботи я вибрала використання граматичних ігор, наведу декілька прикладів подібних ігор, які я використовую у своїй практиці.

 

Гра "Граматичний детектив".

   Ця гра вчить дітей аналізувати те, що вони бачать. Поясніть дітям, що вони збираються бути "граматичними" детективами і "розкрити" правило англійської мови.

    Роздайте ксерокопії або напишіть на дошці в розкид знайомі слова: а banana, an apple, a monkey, an elephant, an egg, a tomato. Попросіть дітей, працюючи в парах, знайти правило в цьому наборі слів. І перші "детективи" повинні розкрити правило перед класом: ми використовуємо "а" перед словами, що розпочинаються з голосних, а "an" перед приголосними.  Поясніть, що "an "використовується перед голосними тому, що так легше вимовляти слова. Знаходячи правило самостійно діти краще запам'ятовують його, чим якщо вони просто прочитають його в тексті. Цю гру можна використати для аналізу утворення  будь-якого іншого граматичного правила.

 

Граматична гра "Horse and cart"(для відробітку побудови речень з допоміжними дієсловами).

 Напишіть або складіть з карток речення, пов'язане з часом, що вивчається, модальним дієсловом або конструкцією, наприклад "Ben is riding a bycicle". Прикріпіть над допоміжним дієсловом малюнок з конем, пояснивши, що кінь це допоміжне дієслово "is". Запитайте дітей, куди треба перемістити коня, щоб поставити питання.

Якщо матеріал новий, дайте пояснення, що в питальному реченні кінь ставиться на перше місце. Роль негативної частки "not" зіграє картинка з возом "cart". Поясніть дітям, що для того, щоб дати негативну відповідь або скласти негативну пропозицію треба віз прикріпити до коня:

No, Ben is not riding a bicycle./Ben is not riding a bicycle.

 

 

Граматична гра для відпрацювання Present Future Tense .

   Гра буде найбільш актуальна напередодні вихідних, святкових днів або канікул. Учитель задає умову для учня (наприклад: Masha, your friend invites you to his birthday party), а учень у відповідь говорить, що він робитиме в цих обставинах(наприклад: I will buy a present for him). Завдання ускладнюється за рахунок того, що учитель дає умову в теперішньому часі, а учень повинен відповісти в майбутньому.

 

Граматична гра "Угадайка" для відробітку загальних питань в Present Simple Tense.

      Гра може проходити у вигляді змагання. На дошці картка(и) з пропозиціями(тематика може бути різною).

 Наприклад: My favourite food is chips. My favourite food is cheese. My favourite food is milk My favourite food is an ice cream.

  Один з учнів загадує одну з пропозицій. Інші повинні відгадати пропозицію, ставлячи загальні питання. Наприклад: Is your favourite food chips? (Yes, it is/ No, it is not) Той, хто відгадав, отримує один бал або жетончик, і тепер його чергу загадувати.

   Також можна відпрацювати спеціальне питання What food do you like? чи пропозиції можуть бути типу I like . most of all. В цьому випадку можна відпрацювати питання з дієсловом-помічником do.

 

Граматична гра "Відгадай питання".

    Викличте двоє дітей і посадіть їх так, щоб вони не бачили дошку і напишіть на дошці питання "What did you do last weekend"? Інших дітей попросите скласти пропозиції-відповіді на ваше питання. Діти, що сидять спиною до дошки, викликають по одному учневі, слухають пропозицію і пробують припустити, яке питання написане на дошці. Ця гра допомагає дітям навчитися чути і витягати потрібну граматичну інформацію із ствердної пропозиції, щоб поставити питання. Ви можете вибирати міру складності питання орієнтуючись на рівень дітей, наприклад: How do you come to school?/ Where are you going for holiday? Це, звичайно ж, не повний перелік ігрових завдань, використовуваних на уроках англійської мови в початковій школі : його можна поповнювати до безкінечності. Хоча треба пам'ятати, що гра - лише елемент уроку, і вона повинна служити досягненню дидактичних цілей уроку. Тому необхідно точно знати, яка саме навичка, уміння тренуються в цій грі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2022
Переглядів
828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку