Гуманізм. Високе Відродження

Про матеріал
Конспект уроку з всесвітньої історії для 8 класу за підручником: Щупак І.Я., Бурлака О.В., Власова Н.С., Піскарьова І.О., Секиринський О.В. Всесвітня історія: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. – Київ, УОВЦ «Оріон», 2021
Перегляд файлу

8 клас             ВІ           Тема. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

Тема заняття: Гуманізм. Високе Відродження

Мета:  сформувати в учнів розуміння гуманізму як провідного принципу культури Високого Відродження, дослідити передумови появи культури Високого Відродження, ознайомитися з творчою спадщиною титанів Відродження;

формувати вміння аналізувати й узагальнювати історичний матеріал;

розвивати усвідомлення значення культурних досягнень для розвитку людства;

виховувати почуття прекрасного на кращих зразках світової культури.

Тип уроку: уроку вивчення нового матеріалу, формування компетентностей

Обладнання: Підручник: Щупак І.Я., Бурлака О.В., Власова Н.С., Піскарьова І.О., Секиринський О.В. Всесвітня історія: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. – Київ, УОВЦ «Оріон», 2021. -  §8-9 п.1-2 стор. 45-50

ХІД УРОКУ

І.Організація класу.

ІІ.Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.

Бліц-опитування за темою «Раннє Відродження. Гуманізм» (ВІ. 7 клас).

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності.

C:\Users\Лєна\Desktop\Mona_Lisa,_by_Leonardo_da_Vinci,_from_C2RMF_retouched.jpgІнтерактивна бесіда.

1.Чи бачили ви цю картину раніше?

2.Що вам про неї відомо?

3.Прокоментуйте наступну інформацію.

«Мона Ліза» («Джоконда»).

Картина італійського художника Леонардо да Вінчі.

Написана близько 1503 року.

Картина є одним з найвідоміших і безцінних творів живопису у світі. 

На сьогодні картина знаходиться у власному залі Лувра під спеціальним захистом за куленепробивним склом, складною сигналізацією і механізмом для підтримання мікроклімату для збереження полотна. Вартість цієї системи складає 7 мільйонів доларів.

Картина на даний час визнана безцінною і не підлягає страховці.

ІV.Вивчення нового матеріалу.

План.

1.Поняття Високого Відродження.

2.Передумови Високого Відродження.

3.Представники епохи Відродження

-1-

Відродження – період розвитку європейської культури, для якого характерні гуманізм та наслідування античних традиції.

Відродження -середина XІІІ – XVІІ ст.:

Раннє -  середина XІІІ – XV ст.

Високе – кінець XV– перша половина XVІ ст..

Пізнє друга половина XVІ – XVІІ ст..

Гуманізм – принцип (правило), за яким в центрі пізнання та прославлення є людина. Гуманний – в інтересах людини

Ознаки гуманізму: людина – найвища цінність,  ідеалом є всебічно розвинена людина, людина має право на вільний розвиток.

Античні традиції: вільний розвиток різних галузей культури, возвеличення людини.

-2-

Передумови Відродження. П.1.2 стор.45-46

-демократичні традиції міст-держав Італії;

-розвиток промисловості і торгівлі потребував розвитку освіти і науки;

-буржуа володіли коштами та фінансували розвиток науки і культури;

-у місті розвивалася і вільна людина;

-формувалася інтелігенція – люди розумової праці, які стали діячами Відродження.

-3-

Петрарка – перший представник культури Відродження.

Представник

 

Роки життя

Країна

Галузь, заняття

Твори

Відображення ідей Відродження

Петрарка

1304-1374

Італія

Література

Збірка поезій «Книга пісень»

Відображення почуттів людини, кохання

 

На основі тексту підручника §8-9  п.2 стор. 46-50 заповнити таблицю

Представники епохи Відродження

Представник

 

Роки життя

Країна

Галузь, заняття

Твори

Відображення ідей Відродження

Леонардо

да Вінчі

?

?

художник, винахідник, вчений

«Мона Ліза», ?

Гуманізм – відображено реальних людей з їх почуттями і настроями.

Винаходи задовольняли потреби людей в майбутньому

Мікеланджело

?

?

?

?

?

Рафаель

?

?

?

?

?

 

V.Закріплення вивченого.

Робота над завданнями: стор.48, 49.

 

VІ.Підсумки уроку. Оцінювання.

VІІ. Домашнє завдання. Вивчити §8-9 п.1-2 стор. 45-50.

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
5193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку