Objectives:
Vocabulary:
A candle, a cake, a present, a star, a balloon.
Materials:
Class book, flashcards, magnetic letters, toy box, bricks lego, computer, toy teddy-bear
Outcomes:
By the end of the lesson pupils will be able to congratulate to birthday in English, they will be able to pronounce the sound [ə:] and use the structures “I have got a …”, “Is it a …?”
І.Уведення в іншомовну атмосферу.
1.Привітання
(Діти співають пісню “Hello! Hello! How are you?” супроводжуючи її рухами.
2.Діти сьогодні до нас завітав ведмедик Teddy. Він буде нашим особливим гостем,який буде спостерігати за нашою роботою. Привітайтеся з ним. (Діти хором кажуть Hello Teddy!)
(Учитель:(Мета) Наша мета показати,розказати, заспівати, що ми вміємо робити англійською мовою.
Розкажіть Теді про себе.
Діти: My name is … . I have got a …
3. Let’s sing an alphabet.
4.Розставити букви алфавіту в правильному порядку. Клас ділиться на дві команди. Кожен учень отримує букву. Їх завдання – стати в алфавітному порядку.
5.Гра “What’s missing?” (На дошці прикріплені магнітні букви. Вчитель просить закрити очі і тим часом забирає одну букву. Учні вгадують.
6.Учні називають букву на флеш картці і слово, що починається з неї.
7.Діти, а ми вміємо читати англійською? Let’s show.
(Презентація-учні читають буквосполучення на пелюстках квітки)
8. Діти, давайте заспіваємо Теді пісню про кольори.
(Учні стають у два ряди, беруть в руки кольорові кульки і співають пісню “Rainbow”)
ІІ. Основна частина уроку
1.Перегляд відео привітання.
Подивіться, яке відео привіз нам Teddy. Можна з ним і потанцювати.
Ви здогадалися, яка тема сьогоднішнього уроку? Так, день народження.
Ми сьогодні вивчимо слова до теми «День народження»,навчимося вітати з днем народження,вимовляти новий звук для нас,навчимося розпитувати про речі чи подарунки та відповідати на ці питання.
Теді – наш іменинник. Він бачить, що ви дітки розумні, кмітливі та працьовиті. Тому він нас запрошує до себе на вечірку Birthday Party.
Саме слово birthday є складним у вимові. Давайте потренуємося у його вимові.
2. Робота над вимовою.
В українській мові такого звука немає. Щоб його вимовити, давайте промовимо звук, який промовляє ведмедик ə:
Учитель до кожного учня підходить з Тедді і вони промовляють до нього.
А тепер Let’s repeat 3 times. Repeat again.Well done!Молодці!
3. Представлення нових лексичних одиниць.
А з якими словами пов’зане святкування дня народження? (Діти відповідають)
That’s right.
Тому сьогодні ми навчимося застосовувати їх англійською мовою.
Вчитель показує ці слова на флеш картках,промовляє їх, а учні повторюють.
4. Повторення множини іменників.
А як сказати зірочки/торти/свічки/подарунки/кульки
5. Робота з підручником.
Open your books at page 68.
Look and listen and point.
6.Lip Reading
(Вчитель промовляє слово губами без звуку. Учні здогадуються)
7.Guessing the word
(Вчитель закриває малюнок хмаринкою-аркушем, а учні повинні здогадатися)
8.Руханка
9.Вживання конструкції Is it a cake? Yes, it is. No, it is not.
(Вчитель вказує на малюнок, перепитуючи чи це торт, чи кулька. Діти відповідають)
10.Guess the word.
(Один учень виходить до дошки, загадує слово, а клас задає питання Is it a candle? Is it a present? Is it a balloon? і т.д.(3-4 учні)
11.Повторення числівників
Вчитель показує флеш картки з новими ЛО в множині, діти їх рахують і називають кольори.
12.Робота з цеглинками
Діти, а давайте поєднаємо наші слова з кольоровими цеглинками.
(Учитель називає лексику уроку, присвоюючи кожному слову окремий колір. Діти повинні побудувати вежу відповідних кольорів.)
A star is yellow a birthday is blue
A cake is red a present is dark blue
A balloon is green a candle is orange
Great job! Good boys and girls!
ІІІ. Заключна частина уроку
1.-В Англії є традиція вітати іменинника піснею “Happy Birthday to you”. Так як у Теді сьогодні день народження. Давайте заспіваємо цю пісню для нього.
(Діти співають)
-Закріплення вивчених слів.
Kim’s game
Давайте нагадаємо Теді, які слова ми вивчили сьогодні.
(На дошці прикріплено 5 нових слів. Учні разом їх промовляють. Потім вчитель забирає по одній, поки всі не забере, але учні продовжують називати всі слова)
2. Прощання
Teddy is very happy!
Теді дуже задоволений, що побував у нас. Але йому час повертатися. Давайте попрощаємося з ним і з нашими гостями.
(Діти співають пісню “Bye-bye, good-bye”)
Дякую, діти вам за участь і працю. Thank you. Great job! You are good boys and girls!