1 клас
Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
Примітки |
|||||||||||||||
Introduction. Unit 1 Hello, Friends! Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Привіт, школо! Знайомство зі школою. |
Listen. Listen and repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
|
PB t 2 .1- p.7; AB t.1 –p.4 |
|
PB t.3 - p.7 AB t.2 - p.4 |
|
|
Introduction PB p. 6-7 AB p.4 |
|||||||||||||||
2. |
|
Вітання та знайомство. |
Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
say, act out, I, Smilling Sam |
|
PB t.1,2– p.9 |
|
AB t.1 - p.5 |
|
Hello, friends! |
Lesson 1 PB p. 8-9 AB p.5 |
|||||||||||||||
3. |
|
Дозвольте відрекомендуватись. |
Hello, I’m …
|
|
|
PB t.1,2– p.10
|
|
PB t.3, p.10 AB t.1 – p.6
|
|
|
Lesson 2 PB p. 10 AB p.6 |
|||||||||||||||
4. |
|
Моє ім’я. |
Hello, I’m Lou. – Hello, Lou! |
Liz, Nick, Ben, Vic
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
PB t.1,2 –p.11 |
|
PB t.4, p.11 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.11 |
|
Lesson 3 PB p. 11 AB p.7 |
|||||||||||||||
5. |
|
Як тебе звати? – Мене звати… Діалог. |
- What’s your name? –My name is. |
your, my |
|
PB t.1 - p.12 |
|
AB t.1 - p.8 PB t.2,3 p.12 |
|
What is your name? |
Lesson 4 PB p. 12-13 AB p.8 |
|||||||||||||||
6. |
|
Прощання. Скоро побачимось. |
Goodbye. Bye |
|
|
PB t.1,2 - p.14 |
|
PB t.4 - p.14 PB t.3 - p.14 |
|
Goodbye, friends! |
Lesson 5 PB p. 14 AB p.9 |
|||||||||||||||
7. |
|
Радий тебе бачити. |
How are you? -I’m fine. Nice to meet you. |
you |
|
PB t.1,2-p.15 |
|
PB t.4 – p.15 PB t.3 – p.15 AB t.1 – p.10 |
|
Nice to meet you! |
Lesson 6 PB p. 15 AB p.10 |
|||||||||||||||
8. |
|
Час історій. Розвиток навичок аудіювання. |
Thank you. |
Ann |
|
PB t.1,2-p.17 |
|
PB t.3 - p.17 |
|
|
Lesson 7 PB p. 16-17 AB p.11 |
|||||||||||||||
9. |
|
Давайте, поговоримо! Повторення вивченого. |
|
|
|
PB t.1, p.18 |
|
PB t.3, p. 19 |
|
|
Lesson 8 PB p. 18-19 AB p.12 |
|||||||||||||||
Unit 2 My school! Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки у школі. |
||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Моя школа. |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
|
PB t.1,2 – p.20 AB t.1 – p.13 |
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
School Tree |
Lesson 1 PB p. 20-21 AB p.13 |
|||||||||||||||
11. |
|
Шкільне приладдя у моєму портфелі. |
It’s a … |
table, pencil-case, chair and |
|
PB t.1,2 – p.22 AB t.1 – p.14
|
|
PB t.4 – p.22 PB t.3 – p.22 AB t.2 – p.14 |
|
|
Lesson 2 PB p. 22 AB p.14 |
|||||||||||||||
12. |
|
Предмети у класі.
|
|
|
|
PB t.1 – p.23 |
|
PB t.2,3 – p.23 AB t.1 – p.15 |
|
|
Lesson 3 PB p. 23 AB p.15 |
|||||||||||||||
13. |
|
Запитання та короткі відповіді. Так чи ні. |
Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
|
PB t.3 – p.24 AB t.1 – p.16 |
|
|
Lesson 4 PB p. 24 AB p.16 |
|||||||||||||||
14. |
|
Що це? Ставимо запитання. |
What is it? – It’s a … |
|
|
PB t.1 – p.25 |
|
PB t.2,3 – p.25 AB t.1 – p.17 |
|
What is it? |
Lesson 5 PB p. 25 AB p.17 |
|||||||||||||||
15. |
|
Як тут всього Багато! Рахуємо разом. |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
|
PB t.1,2 – p.26 |
|
PB t.4 – p.26 PB t.3 – p.26 |
AB t.1, p.19 |
Clap with me! |
Lesson 6 PB p. 26 AB p.19 |
|||||||||||||||
16. |
|
Я вмію виконувати інструкції. |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
|
PB t.1 – p.27 AB t.1 – p.20 |
|
PB t.2,3 – p.27 AB t.2 – p.20 |
|
Two little girls… |
Lesson 7 PB p. 27 AB p.20 |
|||||||||||||||
17. |
|
Ми – школярі. Розвиток навичок аудіювання. |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
|
PB t.1,2,3 – p.28 |
|
PB t.5 – p.29 PB t.4 – p.29 |
|
We’re at School today |
Lesson 8 PB p. 28-29 AB p.21 |
|||||||||||||||
18. |
|
Країна іграшок. Робот Сем |
Take a … |
robot, round, up, down Toy Land |
|
PB t.1,2,4 – p.31 |
|
AB t.1 – p.22 PB t.3 – p.31 |
|
Robot Sam |
Lesson 9 PB p.30-31 AB p.22 |
|||||||||||||||
19. |
|
Школа. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PB t. 3, p. 33 AB t.1, p. 23 |
|
PB t. 4, p.33 |
|
|
Lesson 10 PB p.32-33 AB p.23 |
|||||||||||||||
Unit 3 Family and Friends Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
Моя сім’я. Члени сім’ї. |
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
|
PB t.1,2 – p.34 |
|
PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.24 |
|
Hello, father! |
Lesson 1 PB p. 34 AB p.24 |
|||||||||||||||
21. |
|
Дружба. Мої друзі.
|
How are you?-I’m fine. Thank you |
friend, Max |
|
PB t.1 – p.35 |
|
PB t.3,4 – p.35 AB t.1 – p.25 PB t.2 – p.35 |
|
|
Lesson 2 PB p. 35 AB p.25 |
|||||||||||||||
22. |
|
Я люблю свою родину! Сімейні фотографії. |
Who is this? |
|
|
PB t.1 – p.36 |
|
PB t.3,4 – p.36 AB t.1 – p.26 |
|
|
Lesson 3 PB p. 36 AB p.26 |
|||||||||||||||
23. |
|
Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
PB t.1,2 – p.37 |
|
PB t.3,4,5 – pp.37- 38; AB t.1 - p.27 |
|
My Dear Family |
Lesson 4 PB p. 37-38 AB p.27 |
|||||||||||||||
24. |
|
Займенники He, She. Розвиток граматичних навичок. |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
|
PB t.1,2 – p.39 |
|
PB t.3 – p.39 AB t.1 – p.28 |
|
|
Lesson 5 PB p. 39 AB p.28 |
|||||||||||||||
25. |
|
Зустрічайте, Оксану. Вона - моя подруга. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
|
PB t.1 – p.40 |
|
PB t.2 – p.40 AB t.1 – p.29 |
|
|
Lesson 6 PB p. 40 AB p.29 |
|||||||||||||||
26. |
|
Це – Біл? – Ні. Це – Бен? – Так. |
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
|
PB t.1 – p.41 |
|
PB t.3 – p.41 AB t1 - p.31 |
|
|
Lesson 7 PB p. 41 AB p.31 |
|||||||||||||||
27. |
|
Час історій. Сімейний фотоальбом. |
- How is Jim? – He is fine. Thank you. |
they, love, them |
|
PB t. 1,2,5 – pp.42-43 |
|
PB t.3 – p.43 AB t.1 – p.32 |
|
Is this Your father? |
Lesson 8 PB p. 42-43 AB p.32 |
|||||||||||||||
28. |
|
Родина. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PB t. 1, p.44 |
|
PB t. 2,4, p.45 |
|
|
Lesson 9 PB p. 44-45 AB p.33 |
|||||||||||||||
Unit 4 My Pets Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин |
|
|
|
|
|
|
Lesson 9 PB p.30-31 AB p.22 |
|||||||||||||||||||
29. |
|
Домашні улюбленці.
|
What is this? – It’s a … Is it a …? – Yes, it is. |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
PB t.1, 3, p.46-47 |
|
PB t.2,5, p.46-47 AB t.1, p.34 |
|
|
Lesson 1 PB p. 46-47 AB p.34 |
|||||||||||||||
30. |
|
Тваринки які живуть разом з нами. Діалог. |
What is this? Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
PB t.1,3 – p.48 |
|
PB t. 2,4, p. 48-49 AB t.1 – p.35 |
|
|
Lesson 2 PB p. 48-49 AB p.35 |
|||||||||||||||
31. |
|
Світ тварин. Кольори. |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red). |
brown, yellow, pink, green, orange, red, blue |
|
PBt.1,3,4-p.50; AB t.1 – p.36 |
|
PB t.2,5 – p.50 |
|
Colours |
Lesson 3 PB p. 50 AB p.36 |
|||||||||||||||
32. |
|
Кольори. У неї є сірий котик. |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
PB t.2.3.4 – p.51 |
|
PB t.1,5 - p.51 AB t.1 – p.37 |
|
She has got a pet |
Lesson 4 PB p. 51 AB p.37 |
|||||||||||||||
33. |
|
Час історій. Великі та маленькі тварини. |
Now I’m black,too. |
big, small, animals, horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
|
PB t.1,3,5 – pp.52-53 |
|
|
|
Pets |
Lesson 5 PB p. 52-53 AB p.38 |
|||||||||||||||
34. |
|
Тварини. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PBt.1,2, p.54 AB t.1 – p.39 |
|
PB t.3, p.54; AB t.2 – p.39 |
|
|
Lesson 6 PB p. 55 AB p.39 |
|||||||||||||||
Unit 5 My Toys Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Мої іграшки |
Look at my toys! What a beautiful bell Wow! |
doll, toy, train, plane, bell, ball |
|
PB t.1,3,5 – pp.56-57 |
|
PB t.4 – p.57 AB t.1 – p.40
|
|
This is a ball |
Lesson 1 PB p. 56-57 AB p.40 |
|||||||||||||||
36. |
|
Прикрашаємо ялинку |
What is this? – It is a… Look! It’s a … |
Christmas Tree |
|
PB t.1,2 – p.58 AB t.1 – p.4 |
|
PB t.3,4 – p.58 AB t.2 – p.41 |
|
My colours |
Lesson 2 PB p. 58 AB p.41 |
|||||||||||||||
37. |
|
Літери Аа, Вb |
This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is ant Annie.
|
letter, sound, ant, bear
|
Aa, ant Annie Bb, bear Bill |
PB t.1,2,3,4 – p.59 |
AB t. 1,2,3,4, pp.42-43
|
AB t.1,3- p.42-43 |
Aa, Bb ABC p.1
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 59 AB p.42-43 |
|||||||||||||||
38. |
|
Іграшки моїх друзів
|
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see! |
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
|
PB t.1,3 – p.60 |
|
PB t.2 – p.60 AB t.1 – p.44
|
|
Toys for boys and girls |
Lesson 4 PB p. 60 AB p.44 |
|||||||||||||||
39. |
|
Літери Cc, Dd |
Every letter makes a sound. The ‘C’ says [k].
|
|
Cc, cat Carol Dd, dog Danny |
PB t.1,2,3,4 – p.61 |
AB t.1, 2,3,4 – pp.45-46
|
AB t.1,3 – pp.45-46 |
Cc, Dd ABC p.2
|
Phonic songs |
Lesson 5 PB p. 61 AB p.45-46 |
|||||||||||||||
40. |
|
Щасливого Різдва! |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year! |
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
PB t.1,2,3, p.62 |
|
PB t.2, p.62 |
PB t.4, p.62 AB t.1, p.47
|
Merry Christmas! |
Lesson 6 PB p. 62 AB p.47 |
|||||||||||||||
41. |
|
Час історій. Час для гри! |
You’ve got two cars. It’s my car. Stop!
|
toy box
|
|
PB t.1,2,5 – pp.63-64
|
|
PB t.3 – p.63 AB t.1 – p.48
|
|
Toys, toys... |
Lesson 7 PB p. 63-64 AB p.48 |
|||||||||||||||
42. |
|
Іграшки. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PB t.1 – p.65
|
|
PB t.3 – p.67 AB t.1 – p.49
|
|
|
Lesson 8 PB p. 65-67 AB p.49 |
|||||||||||||||
Unit 6 Happy Birthday! Громадянська відповідальність: цінує друзів та вибудовує товариські стосунки з іншими |
|
|
|
|
|
Lesson 2 PB p. 35 AB p.25 |
||||||||||||||||||||
43. |
|
З днем народження!
|
It’s my birthday party. I’ve got many friends. I’m happy. Happy Birthday! |
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy
|
|
PB t.1,3 – p.68 PB t.5 – p.69
|
|
PB t.2 – p.68 AB t.1 – p.50
|
|
Happy Birthday! |
Lesson 1 PB p. 68-69 AB p.50 |
|||||||||||||||
44. |
|
Скільки тобі років? Числа 1-10. |
I’m seven. He/She is ten.
|
seven, eight, nine, ten
|
|
PB t.1,3, p.70 |
|
PB t.2, p.70 AB t.1,2, p.51
|
|
Ten little stars |
Lesson 2 PB p. 70 AB p.51 |
|||||||||||||||
45. |
|
Літери Ee, Ff, Gg, Hh. |
|
elephant, fox Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly |
PB t.1 – 8, pp.71-72
|
AB t.1 – 5, pp.52 - 53
|
AB t.1,3 – pp.52-53
|
Ee, Ff, Gg, Hh ABC pp.3-4
|
Phonic songs
|
Lesson 3 PB p. 71-72 AB p.52-53 |
|||||||||||||||
46. |
|
Скільки років твоїм друзям? |
How old are you? Are you six? How old is he/she? |
number
|
|
PB t.1,2 – p.73 AB t.1 – p.54
|
PB t.3 – p.73 |
|
|
How old are you? |
Lesson 4 PB p. 73 AB p.54 |
|||||||||||||||
47. 44 |
|
Вітання і подарунки |
Come in. |
|
|
PB t.2 –p.74 |
|
PB t.1,3,4 – p.74 AB t.1 – p.55 |
|
|
Lesson 5 PB p. 74 AB p.55 |
|||||||||||||||
48. |
|
Літери Ii, Jj, Kk, Ll |
guana, jaguar, kangaroo, lion
|
Ii, iguana Isabel Jj, jaguar Jack Kk, kangaroo Kitty Ll, lion Lou
|
|
PB t.1 – 8 pp.75– 76
|
AB t.1 – 4 pp.56- 57 |
|
|
|
Lesson 6 PB p. 75-76 AB p.56-57 |
|||||||||||||||
49. |
|
Час історій. День народження. |
helicopter, scooter |
|
|
PB t.1,2 – p.77 |
PB t.4 – p.77 |
PB t.3 – p.77 AB t.2 – p.58
|
AB t.1 – p.58 |
|
Lesson 7 PB p. 77 AB p.58 |
|||||||||||||||
50. |
|
День народження. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lesson 8 PB p. 78-79 AB p.59 |
|||||||||||||||
Unit7 My Food Громадянська відповідальність: враховує смаки інших; Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Моя улюблена їжа |
Yummie! Let’s have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I’m hungry. |
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry
|
|
PB t.1,3 – pp.80-81 |
|
PB t.2 – p.81 AB t.1 – p.60
|
|
Yummie, yummie! |
Lesson 1 PB p. 80-81 AB p.60 |
|||||||||||||||
52. |
|
Що я маю у ланчбоксі? |
I’ve got bread and butter.
|
bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple |
|
PB t.1,3, p.82 |
|
PB t.2,4, p.82 AB t.1,2, p.61
|
|
|
Lesson 2 PB p. 82 AB p.61 |
|||||||||||||||
53. |
|
Літери Mm, Nn, Oo, Pp. |
|
monkey, octopus, nice
|
Mm, monkey Molly Nn, nice Nina Oo, octopus Otto Pp, pig Penny |
PB t.1 -8 pp.83-84 |
AB t.1 – 5 pp.62-63
|
AB t.2,4 – pp.62-63
|
Mm, Nn, Oo, Pp ABC pp.7-8
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 83-84 AB p.62-63 |
|||||||||||||||
54. |
|
Меню |
Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa? – Cocoa, please. |
water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream |
|
PB t.1,3 – p.85 |
|
PB t.2 – p.85 |
|
|
Lesson 4 PB p. 85 AB p.64-65 |
|||||||||||||||
55. |
|
Мій сніданок |
I’ve got ... Tap!
|
ham, egg, orange, yogurt
|
|
PB t.1,2 – p.86 AB t.1,2 – p.67 |
|
PB t.3,4 – p.86 |
|
Cocoa, milk, coffee, tea... |
Lesson 5 PB p. 86 AB p.67 |
|||||||||||||||
56. |
|
Літери Qq, Rr, Ss, Tt. |
|
queen, snake
|
Qq, queen Quintella Rr, rabbit Rosie Ss, snake Sam Tt, turtle Tina |
PB t.1 – 8 pp.87 – 88
|
AB t.1 – 6 pp.68-69
|
AB t.1,2,3,4,6 pp.68 - 69
|
Qq, Rr, Ss, Tt ABC pp.9-10
|
Phonic songs |
Lesson 6 PB p. 87-88 AB p.68-69 |
|||||||||||||||
57. |
|
Час історій. Сніданок з сім’єю.
|
Let’s have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don’t know. |
dad, mum, breakfast
|
|
PB t.1,2 – p.89 |
|
PB t.3 – p.89 AB t.1 – p.70
|
|
|
Lesson 7 PB p. 89 AB p.70 |
|||||||||||||||
58. |
|
Їжа. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
AB t.1 – p.71 |
PB t.2 – p.91 |
PB t.2 – p.91 AB t.2 – p.71
|
|
|
Lesson 8 PB p. 90-91 AB p.71 |
|||||||||||||||
Unit 8 I can play Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження. Громадянська відповідальність: враховує можливості та настрій інших під час ігрової діяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
59. |
|
Я можу грати |
I can... We can...
|
run, jump, hop, fly, swim, climb a tree, ride a bike |
a [æ] cat, can, Ann... |
PB t.1,5 p.92-93
|
PB t.4,5 – p.93 |
PB t.2, 3, p. 92-93 AB t.1 – p.72 |
|
|
Lesson 1 PB p. 92-93 AB p.72 |
|||||||||||||||
60. |
|
Він може. Вона не може. |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
PB t.1, 4, p. 94 AB t.1, p.73
|
|
PB t.2, 3, p. 94
|
|
I can walk but can’t/ cannot run...
|
Lesson 2 PB p. 94 AB p.73 |
|||||||||||||||
61. |
|
Літери Uu, Vv, Ww, Xx. |
|
umbrella, violet, wolf, wig, ox
|
Uu, uncle Upton Vv, Vicky Ww, wolf Willy Хх, ox Oxford |
PB t.1, 2, 3, 4, p. 95
PB t.5, 6, 7, 8, p. 96
|
|
AB t.3,4,5 – p.75 |
Uu, Vv, Ww, Xx ABC pp.11-12
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 95-96 AB p.74-75 |
|||||||||||||||
62. |
|
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
PB t.1 – p.97 |
PB t.3,4 – p.97 |
AB t.1 – p.76 |
AB t.1 – p.76 |
|
Lesson 4 PB p. 97 AB p.76 |
|||||||||||||||
63. |
|
Літери Yy, Zz |
|
yak, zebra, zoo, ABC
|
Yy, yak Yetta Zz, zebra Zelda o [ɒ] ox, not, dog...
|
PB t.1 – 4 pp.98
|
ABt.1-3, pp.77
|
AB t.1 – 3, p.77 |
Yy, Zz ABC p.13
|
Phonic songs,
|
Lesson 5 PB p. 98 AB p.77 |
|||||||||||||||
64. |
|
Вечірка з алфавітом. |
|
|
|
PB t.5, 6, 7, pp.99
|
PB t.6,7- p.99 AB t.4, pp.78
|
|
ABC p. 14 |
ABC song
|
Lesson 5 PB p. 99 AB p 78 |
|||||||||||||||
65. |
|
Мій настрій |
He is not happy. I’m sad. Let’s go to the Zoo!
|
sad, go
|
i [i] six, Liz, swim...
|
PB t.1,2–p.100 AB t.1 – p.79
|
PB t.5,6-p.100 AB t.2 – p.79
|
PB t.3 – p.100 |
AB t.2 – p.79 |
|
Lesson 6 PB p. 100 AB p.79 |
|||||||||||||||
66. |
|
Візит до зоопарку. Я можу бачити…. |
I can see five monkeys. They are small.
|
they, see, rhino, bee
|
e [e] ten, pet, Ben...
|
PB t.1,2 – p.101 |
PB t.4,5 – p.101 |
PB t.3 - p.101 AB t.1,3 - pp.80-81
|
AB t.2 – p.80 |
I can see a fox in the Zoo.
|
Lesson 7 PB p. 101 AB p.80-81 |
|||||||||||||||
67. |
|
Час історій. Зоопарк королеви. |
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.
|
chimp, swing
|
|
PB t.1,2,5 -pp.102- 103
|
|
PB t.4 – p.103 AB t.1,2 – p.82
|
ABC p. 15 |
Look at me! |
Lesson 8 PB p.102-103 AB p 82 |
|||||||||||||||
68. |
|
Давайте пограємо! Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.1 – p.104 |
PB t.5 – p.105 |
PB t.2,4 – pp.104-105; AB t.1 – p.83
|
ABC p. 16 |
|
Lesson 9 PB p. 104-105 AB p.83 |
|||||||||||||||