Календарно-тематичне планування англійська мова Карп'юк О.Д. 1 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі НУШ до підручника Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). - Тернопіль: "Видавництво Астон", 2018. - 112 с.
Перегляд файлу

1 клас

Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Мовленнєвий

зразок

Лексика

Літери і

фонікси

Сприйняття

на слух

Зорове

сприйняття

Усне

продукування

Писемне

продукування

Пісні та

римівки

Примітки

Introduction. Unit 1 Hello, Friends!

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

1.

 

Привіт, школо!

 Знайомство зі школою.

Listen. Listen and

 repeat.

listen, sing, make, point,

repeat, have a talk

 

PB t 2 .1- p.7;

 AB t.1 –p.4

 

PB t.3 - p.7

AB t.2 - p.4

 

 

Introduction

PB p. 6-7

AB p.4

2.

 

Вітання та знайомство.

Hello! Hi! Hooray!

 I’m … Hello, Sam!

say, act out, I,

 Smilling Sam

 

PB t.1,2– p.9

 

AB t.1 - p.5

 

Hello,

 friends!

Lesson 1

PB p. 8-9

AB p.5

3.

 

Дозвольте

відрекомендуватись.

Hello, I’m …

 

 

 

 

PB t.1,2– p.10

 

 

PB t.3, p.10

 AB t.1 – p.6

 

 

 

Lesson 2

PB p. 10

AB p.6

4.

 

Моє імя.

Hello, I’m Lou. –

 Hello, Lou!

Liz, Nick, Ben, Vic

 

Mary, Sue, Lou, Harry

 

PB t.1,2 –p.11

 

PB t.4, p.11

AB t.1 – p.7

PB t.3 –

 p.11

 

Lesson 3

PB p. 11

AB p.7

5.

 

Як тебе звати? – Мене

звати… Діалог.

- What’s your name?

–My name is.

your, my

 

PB t.1 - p.12

 

AB t.1 - p.8

PB t.2,3  p.12

 

What is

 your name?

Lesson 4

PB p. 12-13

AB p.8

6.

 

Прощання. Скоро

побачимось.

Goodbye. Bye

 

 

PB t.1,2 - p.14

 

PB t.4 - p.14

PB t.3 - p.14

 

Goodbye,

 friends!

Lesson 5

PB p. 14

AB p.9

7.

 

Радий тебе бачити.

How are you?

-I’m fine.

 Nice to meet you.

you

 

PB t.1,2-p.15

 

PB t.4 – p.15

PB t.3 – p.15

 AB t.1 – p.10

 

Nice to

 meet you!

Lesson 6

PB p. 15

AB p.10

8.

 

Час історій. Розвиток

навичок аудіювання.

Thank you.

Ann

 

PB t.1,2-p.17

 

PB t.3 - p.17

 

 

Lesson 7

PB p. 16-17

AB p.11

9.

 

Давайте, поговоримо!

Повторення вивченого.

 

 

 

PB t.1, p.18

 

PB t.3, p. 19

 

 

Lesson 8

PB p. 18-19

AB p.12

Unit 2 My school!

Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки у школі.

10.

 

Моя школа.

 

school tree, bag, pen,

 pencil, book, me

 

PB t.1,2 – p.20

 AB t.1 – p.13

 

PB t.2,3 –

p.20-21

 

School

Tree

Lesson 1

PB p. 20-21

AB p.13

11.

 

Шкільне приладдя у

моєму портфелі.

It’s a …

table, pencil-case, chair

 and

 

PB t.1,2 – p.22

AB t.1 – p.14

 

 

PB t.4 – p.22

PB t.3 – p.22

 AB t.2 – p.14

 

 

Lesson 2

PB p. 22

AB p.14

12.

 

Предмети у класі.

 

 

 

 

PB t.1 – p.23

 

PB t.2,3 – p.23

AB t.1 – p.15

 

 

Lesson 3

PB p. 23

AB p.15

13.

 

Запитання та короткі

відповіді. Так чи ні.

Is it a …? Yes, it is.

 No, it isn’t.

 

 

PB t.1,2 – p.24

 

PB t.3 – p.24

 AB t.1 – p.16

 

 

Lesson 4

PB p. 24

AB p.16

14.

 

Що це? Ставимо

 запитання.

What is it?

 – It’s a …

 

 

PB t.1 – p.25

 

PB t.2,3 – p.25

AB t.1 – p.17

 

What is it?

Lesson 5

PB p. 25

AB p.17

15.

 

Як тут всього

Багато! Рахуємо разом.

Clap! Two bags, six

pencils.

one, two, three, four,

 five, six

 

PB t.1,2 – p.26

 

PB t.4 – p.26

PB t.3 – p.26

AB t.1, p.19

Clap with

 me!

Lesson 6

PB p. 26

AB p.19

16.

 

Я вмію виконувати

 інструкції.

Stand up. Sit down.

Meg, Ted, Fred, boy,

 girl, little, floor

 

PB t.1 – p.27

 AB t.1 – p.20

 

PB t.2,3 – p.27

 AB t.2 – p.20

 

Two little

 girls…

Lesson 7

PB p. 27

AB p.20

17.

 

Мишколярі. Розвиток

навичок аудіювання.

Good morning. Open

 your books.

open, close, take,

 teacher, we

 

PB t.1,2,3 – p.28

 

PB t.5 – p.29

PB t.4 – p.29

 

We’re at

 School

 today

Lesson 8

PB p. 28-29

AB p.21

18.

 

Країна іграшок.

Робот Сем

Take a …

robot, round, up, down

Toy Land

 

PB t.1,2,4 –

p.31

 

AB t.1 – p.22

PB t.3 – p.31

 

Robot Sam

Lesson 9

PB p.30-31

AB p.22

19.

 

Школа. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

PB t. 3, p. 33

AB t.1, p. 23

 

PB t. 4, p.33

 

 

Lesson 10

PB p.32-33

AB p.23

Unit 3 Family and Friends

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

20.

 

Моя сімя. Члени

 сім’ї.

This is my …

family, father, mother,

 sister, brother

 

PB t.1,2 – p.34

 

PB t.3 – p.34

 AB t.1 – p.24

 

Hello,

 father!

Lesson 1

PB p. 34

AB p.24

21.

 

Дружба. Мої друзі.

 

How are you?-I’m

 fine. Thank you

friend, Max

 

PB t.1 – p.35

 

PB t.3,4 – p.35

AB t.1 – p.25

PB t.2 – p.35

 

 

Lesson 2

PB p. 35

AB p.25

22.

 

Я люблю свою родину!

Сімейні фотографії.

Who is this?

 

 

PB t.1 – p.36

 

PB t.3,4 – p.36

 AB t.1 – p.26

 

 

Lesson 3

PB p. 36

AB p.26

23.

 

Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево.

 

grandmother, grandfather,

 granny, uncle, Dan, Emily

 

PB t.1,2 – p.37

 

PB t.3,4,5 –

pp.37- 38;

 AB t.1 - p.27

 

My Dear

 Family

Lesson 4

PB p. 37-38

AB p.27

24.

 

Займенники He, She.

Розвиток граматичних

навичок.

This is Lee. He is a

 boy.

he, she, Tom, Jim, Jane

 

PB t.1,2 – p.39

 

PB t.3 – p.39

 AB t.1 – p.28

 

 

Lesson 5

PB p. 39

AB p.28

25.

 

Зустрічайте, Оксану.

Вона - моя подруга.

Meet Oksana. She is

 my friend.

 

 

PB t.1 – p.40

 

PB t.2 – p.40

 AB t.1 – p.29

 

 

Lesson 6

PB p. 40

AB p.29

26.

 

Це – Біл? – Ні.

Це – Бен? – Так.

Is this Bill? – Yes, he

 is. / No, he isn’t.

 

 

PB t.1 – p.41

 

PB t.3 – p.41

AB t1 - p.31

 

 

Lesson 7

PB p. 41

AB p.31

27.

 

Час історій. Сімейний

фотоальбом.

- How is Jim? –

 He is fine. Thank you.

they, love, them

 

PB t. 1,2,5 –

pp.42-43

 

PB t.3 – p.43

 AB t.1 – p.32

 

Is this

 Your

 father?

Lesson 8

PB p. 42-43

AB p.32

28.

 

Родина. Повторення

вивченого матеріалу.

 

 

 

PB t. 1, p.44

 

PB t. 2,4, p.45

 

 

Lesson 9

PB p. 44-45

AB p.33

Unit 4 My Pets

Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин

 

 

 

 

 

 

Lesson 9

PB p.30-31

AB p.22

29.

 

Домашні улюбленці.

 

What is this?It’s a …

Is it a …? – Yes, it is.

pet, fish, parrot,

 hamster, rabbit, mouse

 

PB t.1, 3,

p.46-47

 

PB t.2,5,

p.46-47

AB t.1, p.34

 

 

Lesson 1

PB p. 46-47

AB p.34

30.

 

Тваринки які живуть

разом з нами. Діалог.

What is this?

Is it a …? –

Yes, it is. / No, it isn’t

dog, cat, pig, bird,

turtle

 

PB t.1,3 – p.48

 

PB t. 2,4,

 p. 48-49

AB t.1 – p.35

 

 

Lesson 2

PB p. 48-49

AB p.35

31.

 

Світ тварин. Кольори.

I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red).

brown, yellow, pink,

green, orange, red,

blue

 

PBt.1,3,4-p.50;

 AB t.1 – p.36

 

 PB t.2,5 – p.50

 

Colours

Lesson 3

PB p. 50

AB p.36

32.

 

Кольори. У неї є сірий

котик.

He/She has got a pet.

grey, black, white

 

PB t.2.3.4 – p.51

 

PB t.1,5 - p.51

 AB t.1 – p.37

 

She has

 got a pet

Lesson 4

PB p. 51

AB p.37

33.

 

Час історій. Великі та

маленькі тварини.

 Now I’m black,too.

big, small, animals,

 horse, cow, sheep,

 duck, goose, hen

 

PB t.1,3,5 –

pp.52-53

 

 

 

Pets

Lesson 5

PB p. 52-53

AB p.38

34.

 

Тварини. Повторення

вивченого матеріалу.

 

 

 

PBt.1,2, p.54

 AB t.1 – p.39

 

PB t.3, p.54;

 AB t.2 – p.39

 

 

Lesson 6

PB p. 55

AB p.39

 

 

 

Unit 5 My Toys

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

35.

 

Мої іграшки

Look at my toys!

What a beautiful bell

Wow!

doll, toy, train, plane,

bell, ball

 

PB t.1,3,5 –

pp.56-57

 

PB t.4 – p.57

AB t.1 – p.40

 

 

This is a

ball

Lesson 1

PB p. 56-57

AB p.40

36.

 

Прикрашаємо ялинку

What is this? – It is a…

 Look!

 It’s a …

Christmas Tree

 

PB t.1,2 – p.58

AB t.1 – p.4

 

PB t.3,4 – p.58

AB t.2 – p.41

 

My colours

Lesson 2

PB p. 58

AB p.41

37.

 

Літери Аа, Вb

This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is

ant Annie.

 

letter, sound, ant, bear

 

Aa, ant Annie

Bb, bear Bill

PB t.1,2,3,4

 – p.59

AB t.

1,2,3,4, pp.42-43

 

AB t.1,3-

p.42-43

Aa, Bb

ABC p.1

 

Phonic

songs

Lesson 3

PB p. 59

AB p.42-43

38.

 

Іграшки моїх друзів

 

Her doll is pink. His bike is blue.

Come and see!

his, her, Ted, kite, bike, bunny,

teddy, play

 

PB t.1,3 – p.60

 

PB t.2 – p.60

AB t.1 – p.44

 

 

Toys for boys and

girls

Lesson 4

PB p. 60

AB p.44

39.

 

Літери Cc, Dd

Every letter makes a sound. The ‘C’

says [k].

 

 

Cc, cat Carol

Dd, dog Danny

PB t.1,2,3,4

 – p.61

AB t.1, 2,3,4 –

pp.45-46

 

AB t.1,3 –

pp.45-46

Cc, Dd

ABC p.2

 

Phonic

songs

Lesson 5

PB p. 61

AB p.45-46

40.

 

Щасливого Різдва!

I have got Christmas presents. Merry

Christmas! Happy New Year!

present, Santa, Christmas, card,

New Year

 

PB t.1,2,3, p.62

 

PB t.2, p.62

PB t.4, p.62

AB t.1, p.47

 

Merry

Christmas!

Lesson 6

PB p. 62

AB p.47

41.

 

Час історій. Час для гри!

You’ve got two cars. It’s my car. Stop!

 

toy box

 

 

PB t.1,2,5 – pp.63-64

 

 

PB t.3 – p.63

AB t.1 – p.48

 

 

Toys, toys...

Lesson 7

PB p. 63-64

AB p.48

42.

 

Іграшки. Повторення

вивченого матеріалу.

 

 

 

PB t.1 – p.65

 

 

 

PB t.3 – p.67

AB t.1 – p.49

 

 

 

Lesson 8

PB p. 65-67

AB p.49

Unit 6 Happy Birthday!

Громадянська відповідальність: цінує друзів та вибудовує товариські стосунки з іншими

 

 

 

 

 

Lesson 2

PB p. 35

AB p.25

43.

 

З днем народження!

 

It’s my birthday party. I’ve got many

friends. I’m happy. Happy Birthday!

balloon, birthday, star, candle,

cake, party, many, happy

 

 

PB t.1,3 – p.68

PB t.5 – p.69

 

 

PB t.2 – p.68

AB t.1 – p.50

 

 

Happy

Birthday!

Lesson 1

PB p. 68-69

AB p.50

44.

 

Скільки тобі років?

Числа 1-10.

I’m seven.

He/She is ten.

 

seven, eight, nine, ten

 

 

PB t.1,3, p.70

 

PB t.2, p.70

AB t.1,2, p.51

 

 

Ten little

 stars

Lesson 2

PB p. 70

AB p.51

45.

 

Літери Ee, Ff, Gg, Hh.

 

elephant, fox

Ee, elephant Emily

Ff, fox Fanny

Gg, goose Gabriel

Hh, horse Holly

 

Ee, elephant Emily

Ff, fox Fanny

Gg, goose Gabriel

Hh, horse Holly

PB t.1 – 8,

 pp.71-72

 

AB t.1 – 5,

pp.52 - 53

 

AB t.1,3 – pp.52-53

 

Ee, Ff, Gg, Hh

ABC pp.3-4

 

Phonic songs

 

Lesson 3

PB p. 71-72

AB p.52-53

46.

 

Скільки років твоїм друзям?

How old are you? Are you six? How

old is he/she?

number

 

 

PB t.1,2 – p.73

AB t.1 – p.54

 

PB t.3 –

p.73

 

 

How old are

you?

Lesson 4

PB p. 73

AB p.54

47. 44

 

Вітання і подарунки

Come in.

 

 

PB t.2 –p.74

 

PB t.1,3,4 – p.74

AB t.1 – p.55

 

 

Lesson 5

PB p. 74

AB p.55

 

48.

 

Літери Ii, Jj, Kk, Ll

guana, jaguar, kangaroo, lion

 

Ii, iguana Isabel

Jj, jaguar Jack

Kk, kangaroo Kitty

Ll, lion Lou

 

 

PB t.1 – 8

pp.75– 76

 

 

AB t.1 – 4

pp.56- 57

 

 

 

Lesson 6

PB p. 75-76

AB p.56-57

 

49.

 

Час історій.

День народження.

helicopter, scooter

 

 

PB t.1,2 – p.77

PB t.4 –

 p.77

PB t.3 – p.77

AB t.2 – p.58

 

AB t.1 –

 p.58

 

Lesson 7

PB p. 77

AB p.58

50.

 

День народження.

Повторення вивченого

матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Lesson 8

PB p. 78-79

AB p.59

Unit7  My Food

Громадянська відповідальність: враховує смаки інших; Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу.

 

 

 

51.

 

Моя улюблена їжа

Yummie! Let’s have a pizza. Pizza,

please. And some juice. Mmm.

Smelling great! I’m hungry.

juice, pudding, pizza, hot dog,

hungry

 

 

PB t.1,3 –

 pp.80-81

 

PB t.2 – p.81

AB t.1 – p.60

 

 

Yummie,

yummie!

Lesson 1

PB p. 80-81

AB p.60

 

52.

 

Що я маю у ланчбоксі?

I’ve got bread and butter.

 

bread, toast,sandwich, cheese,

jam, butter, banana, apple

 

PB t.1,3, p.82

 

PB t.2,4, p.82

AB t.1,2, p.61

 

 

 

Lesson 2

PB p. 82

AB p.61

 

53.

 

Літери Mm, Nn, Oo, Pp.

 

 

monkey, octopus, nice

 

Mm, monkey Molly

Nn, nice Nina

Oo, octopus Otto

Pp, pig Penny

PB t.1 -8

pp.83-84

AB t.1 – 5

pp.62-63

 

AB t.2,4

– pp.62-63

 

Mm, Nn, Oo, Pp

ABC pp.7-8

 

Phonic

songs

Lesson 3

PB p. 83-84

AB p.62-63

54.

 

Меню

Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa?

– Cocoa, please.

water, tea, coffee, cocoa, milk,

chocolate, ice-cream

 

PB t.1,3 –

p.85

 

PB t.2 – p.85

 

 

Lesson 4

PB p. 85

AB p.64-65

55.

 

Мій сніданок

I’ve got ... Tap!

 

ham, egg, orange, yogurt

 

 

PB t.1,2 – p.86

AB t.1,2 – p.67

 

PB t.3,4 –

 p.86

 

Cocoa, milk, coffee,

tea...

Lesson 5

PB p. 86

AB p.67

56.

 

Літери Qq, Rr, Ss, Tt.

 

queen, snake

 

Qq, queen Quintella

Rr, rabbit Rosie

Ss, snake Sam

Tt, turtle Tina

PB t.1 – 8

pp.87 – 88

 

AB t.1 – 6

pp.68-69

 

AB t.1,2,3,4,6

pp.68 - 69

 

Qq, Rr, Ss, Tt

ABC pp.9-10

 

Phonic songs

Lesson 6

PB p. 87-88

AB p.68-69

57.

 

Час історій. Сніданок з

сім’єю.

 

Let’s have breakfast. Jam and butter? -

Just butter, please. I don’t know.

dad, mum, breakfast

 

 

PB t.1,2 –

p.89

 

PB t.3 – p.89

AB t.1 – p.70

 

 

 

Lesson 7

PB p. 89

AB p.70

58.

 

Їжа. Повторення

вивченого матеріалу.

 

 

 

AB t.1 – p.71

PB t.2 –

 p.91

PB t.2 – p.91

AB t.2 – p.71

 

 

 

Lesson 8

PB p. 90-91

AB p.71

Unit 8 I can play

Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження.

Громадянська відповідальність: враховує можливості та настрій інших під час ігрової діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59.

 

Я можу грати

I can... We can...

 

run, jump, hop, fly, swim, climb a

tree, ride a bike

a [æ]

cat, can, Ann...

PB t.1,5  p.92-93

 

PB t.4,5 –

 p.93

PB t.2, 3,

p. 92-93

AB t.1 – p.72

 

 

Lesson 1

PB p. 92-93

AB p.72

60.

 

Він може.

Вона не може.

He/She can ...

 He/She can’t ...

 

play football, draw, sing

 

 

PB t.1, 4, p. 94

AB t.1, p.73

 

 

PB t.2, 3,

p. 94

 

 

I can walk but can’t/

cannot run...

 

Lesson 2

PB p. 94

AB p.73

61.

 

Літери Uu, Vv, Ww, Xx.

 

umbrella, violet, wolf, wig, ox

 

 

Uu, uncle Upton

Vv, Vicky

Ww, wolf Willy

Хх, ox Oxford

PB t.1, 2, 3, 4,

 p. 95

 

PB t.5, 6, 7, 8,

 p. 96

 

 

AB t.3,4,5 –

 p.75

Uu, Vv, Ww, Xx

ABC

pp.11-12

 

Phonic

songs

Lesson 3

PB p. 95-96

AB p.74-75

62.

 

Ти можеш …..? —

 Так, я можу!

Can you ... ?

Yes, I can. / No, I can’t.

 

u [ʌ]

up, run, jump...

 

PB t.1 – p.97

PB t.3,4 –

 p.97

AB t.1 – p.76

AB t.1 –

 p.76

 

Lesson 4

PB p. 97

AB p.76

63.

 

Літери Yy, Zz

 

yak, zebra, zoo, ABC

 

Yy, yak Yetta

Zz, zebra Zelda

o [ɒ]

ox, not, dog...

 

PB t.1 – 4 pp.98

 

ABt.1-3,

pp.77

 

AB t.1 – 3,

 p.77

Yy, Zz

ABC p.13

 

 

 

Phonic songs,

 

Lesson 5

PB p. 98

AB p.77

64.

 

Вечірка з алфавітом.

 

 

 

PB t.5, 6, 7, pp.99

 

PB t.6,7- p.99

AB t.4,

pp.78

 

 

ABC p.

14

ABC song

 

Lesson 5

PB p. 99

AB p 78

65.

 

Мій настрій

He is not happy. I’m sad. Let’s go to

the Zoo!

 

sad, go

 

i [i]

six, Liz, swim...

 

PB t.1,2–p.100

AB t.1 – p.79

 

PB t.5,6-p.100

AB t.2 – p.79

 

PB t.3 –

 p.100

AB t.2 –

p.79

 

Lesson 6

PB p. 100

AB p.79

66.

 

Візит до зоопарку.

Я можу бачити….

I can see five monkeys. They are

small.

 

they, see, rhino, bee

 

e [e]

ten, pet, Ben...

 

PB t.1,2 –

p.101

PB t.4,5 –

 p.101

PB t.3 - p.101

AB t.1,3 - pp.80-81

 

AB t.2 –

 p.80

I can see a fox in the

Zoo.

 

Lesson 7

PB p. 101

AB p.80-81

67.

 

Час історій. Зоопарк

королеви.

This is my ABC Zoo. I have got many

animals in it.

 

chimp, swing

 

 

PB t.1,2,5 -pp.102-

103

 

 

PB t.4 – p.103

AB t.1,2 – p.82

 

ABC p.

15

Look at me!

Lesson 8

PB p.102-103

AB p 82

68.

 

Давайте пограємо!

Повторення вивченого

матеріалу

 

 

 

PB t.1 – p.104

PB t.5 –

 p.105

PB t.2,4 – pp.104-105;

AB t.1 – p.83

 

ABC p.

16

 

Lesson 9

PB p. 104-105

AB p.83

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Мурарашу Флорентина Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скраль Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Литвинчук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Глотова Лариса Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
13683
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку