Завдання для дистанційного навчання на період з 06.04 по 24.04
Англійська мова
№ |
Клас |
Дата |
Тема |
Завдання |
1. |
1 |
07.04 |
Формування усного сприйняття з теми «Story time» |
Підручник с.89 – розглянути малюнок+ прослухати історію https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ AB с. 70 Укрок 7 – пронумерувати малюнки у правильній послідовності Повторити ЛО з теми Food https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ
|
2. |
1 |
09.04 |
Формування усного продукування з теми «Revision» |
Переглянути відео https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ АВ с.71 В.1 – прослухати аудіо та обвести відповідний малюнок |
3. |
1 |
14.04 |
Формування зорового сприйняття з теми «I can play» |
Переглянути відео https://youtu.be/ClLF9pw2P8w Вивчити нові слова АВ с.72 - зафарбувати |
4. |
1 |
16.04 |
Формування зорового сприйняття з теми «I can play» |
Переглянути відео https://youtu.be/OTi9l2fcrdQ Прослухати. Прочитати самостійно |
5. |
1 |
21.04 |
Формування писемного продукування з теми «I can play» |
Переглянути відео https://youtu.be/YLqGgXu8Fq0 АВ с. 74-75 Прописи – письмово літери Uu, Vv, Ww, Xx |
6. |
1 |
23.04 |
Формування зорового сприйняття з теми «I can play» |
Переглянути відео https://youtu.be/war5y3NvG2E Прослухати та прочитати самостійно. АВ с.76 – навести та з’єднати |
1. |
2 |
07.04 |
Story time. Похід в магазин |
Переглянути відео https://youtu.be/AnJZUA7PInY АВ с. 79 – пронумерувати малюнки
|
2. |
2 |
07.04 |
Розвиток граматичних навичок з теми «Моє портфоліо. Використання артикля a/an.» |
Виконати вправу в звичайному зошиті с.88 https://youtu.be/pec_ozl2H5k АВ с.76 – прослухати аудіо і намалювати |
3. |
2 |
09.04 |
Розвиток усного продукування з теми «Моє портфоліо. Що я люблю їсти» |
Підручник (РВ) с.92 – послухати аудіо В.3,4 читати самостійно АВ с.77 В.1 -дописати С.78 В.1 – дописати https://youtu.be/C79avJ3oLtY
|
4. |
2 |
14.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Які овочі та фрукти подобаються мені та моїм друзям» |
Переглянути відео https://youtu.be/AnJZUA7PInY АВ с. 79 – пронумерувати малюнки С.80 – посортувати (написати, що подобається їсти, а що ні)
|
5. |
2 |
14.04 |
Розвиток граматичних навичок з теми «Перевір себе. Давай пограємось» |
АВ с.81 В.1 – відкрити підручник на с.99, прочитати оповідання, потім описати ланч Vic, потім Ben https://youtu.be/XGTjByMCoOk
|
6. |
2 |
16.04 |
Розвиток усної взаємодії з теми «Коли твій День народження? Пори року. Погода.» |
РВ с.100 – послухати аудіо Вивчити ЛО https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg https://www.youtube.com/watch?v=ay3PJRqZOkA https://www.youtube.com/watch?v=owppK-GHPTU&t=19s АВ с.82 В.1 – добери В.2 – заповни пропуски В.3 – напиши, коли твій День народження (пора року) |
7. |
2 |
21.04 |
Розвиток усного продукування з теми «Пори року. Погода. Чим я займаюсь кожної пори року» |
РВ с.101 – прослухати та прочитати АВ с. 83 В.1 – підписати малюнки
|
8.
|
2 |
21.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght » |
РВ с.102 послухати та прочитати АВ с. 84 В.1 – дописати пропущені літери, опираючись на підручник В.2 заповнити пропуски запропонованими словами |
9. |
2 |
23.04 |
Розвиток граматичних навичок з теми «Що він/вона покладе у свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are» |
Вивчити нову лексику (пори року, одяг), використовувати форцзац підручника. АВ с.85 В.1 – підписати назви одягу В.2 – послухати аудіо і зафарбувати(повторити кольори https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA) |
|
|
|
|
|
1. |
3 |
07.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Як ти провів вчорашній день » |
С.111 В.3 – діалог опрацювати В.5 Письмово |
2. |
3 |
09.04 |
Розвиток граматичних навичок з теми «Що ти робив вчора?» |
С.112 В.1 записати слова у словник В.2 – читати і письмово перекладати С.113 В.5 – скласти діалог |
3. |
3 |
14.04 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Повсякденне життя» |
С.118 В.1 – тест (обрати правильну відповідь)В.3 a,b – заповнити пропуски
|
4. |
3 |
16.04 |
Розвиток усної взаємодії з теми «Моє дозвілля» |
С.120 В.1 – записати в словник і вивчити С.121 В.4 – скласти речення В.5 написати і вивчити |
5. |
3 |
21.04 |
Розвиток писемного продукування з теми «Давайте гратися» |
С.122 В.1 – записати у словник і вивчити В.3 – читати і письмово перекладати В.4 с.123 – так чи ні (усно) В.5 – доповнити та записати |
6. |
3 |
23.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Наші уподобання» |
С.124 в.1 – записати і вивчити В.2 – читати і переказувати С.125 В.4 – скласти письмово діалог В.5 – написати лист другові |
|
|
|
|
|
1. |
4 |
07.04 |
Розвиток усного продукування з теми «Підготовка до вечірки» |
С.91 в.1 – записати і перекласти С.92 в.2 – опрацювати текст «A tea party» (він у минулому часі) (прочитати +письмово перекласти) С.93 В.5 – написати історію про чайну вечірку, яку ти мав
|
2. |
4 |
09.04 |
Розвиток усного продукування з теми «Підготовка до вечірки» |
С.93 в.1 – вивчити вірш |
3. |
4 |
14.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Свята у травні» |
С.95 в.1 – виконати письмово за зразком С.96 в.3 – читати діалог |
4. |
4 |
16.04 |
Розвиток усної взаємодії з теми «День гумору» |
С.98 в.3 – доповнити письмово діалог і виразно читати (використовувати транскрипцію)
|
5. |
4 |
21.04 |
Розвиток зорового сприйняття з теми «Улюблені свята» |
С.99 в.1(b) опрацювати текст, виписати нові слова, письмово перекласти. Виписані слова вивчити. |
|
|
|
|
|