Завдання для дистанційного навчання на період карантину

Про матеріал
Завдання для дистанційного навчання з англійської мови на період карантину для учнів 1-4 класів з 06.04.2020 року по 24.04. 2020 рік
Перегляд файлу

Завдання для дистанційного навчання на період з 06.04 по 24.04

Англійська мова

Клас

Дата

Тема

Завдання

1.

1

07.04

Формування усного сприйняття з теми «Story time»

Підручник с.89 – розглянути малюнок+ прослухати історію https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ

AB с. 70 Укрок 7 – пронумерувати малюнки у правильній послідовності

Повторити ЛО з теми Food https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ

 

2.

1

09.04

Формування усного продукування з теми «Revision»

Переглянути відео https://youtu.be/9pNYVRPAtlQ

АВ с.71 В.1 – прослухати аудіо та обвести відповідний малюнок

3.

1

14.04

Формування зорового сприйняття з теми «I can play»

Переглянути відео https://youtu.be/ClLF9pw2P8w

Вивчити нові слова

АВ с.72 - зафарбувати

4.

1

16.04

Формування зорового сприйняття з теми «I can play»

Переглянути відео https://youtu.be/OTi9l2fcrdQ

Прослухати. Прочитати самостійно

5.

1

21.04

Формування писемного продукування з теми «I can play»

Переглянути відео https://youtu.be/YLqGgXu8Fq0

АВ с. 74-75

Прописи – письмово літери Uu, Vv, Ww, Xx

6.

1

23.04

Формування зорового сприйняття з теми «I can play»

Переглянути відео https://youtu.be/war5y3NvG2E

Прослухати та прочитати самостійно.

АВ с.76 – навести та зєднати

1.

2

07.04

Story time. Похід в магазин

Переглянути відео https://youtu.be/AnJZUA7PInY

АВ с. 79 – пронумерувати малюнки

 

2.

2

07.04

Розвиток граматичних навичок з теми «Моє портфоліо. Використання артикля a/an.»

Виконати вправу в звичайному зошиті с.88 https://youtu.be/pec_ozl2H5k

АВ с.76 – прослухати аудіо і намалювати

3.

2

09.04

Розвиток усного продукування з теми «Моє портфоліо. Що я люблю їсти»

Підручник (РВ) с.92 – послухати аудіо

В.3,4 читати самостійно

АВ с.77 В.1 -дописати

С.78 В.1 – дописати https://youtu.be/C79avJ3oLtY

 

4.

2

14.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Які овочі та фрукти подобаються мені та моїм друзям»

Переглянути відео https://youtu.be/AnJZUA7PInY

АВ с. 79 – пронумерувати малюнки

С.80 – посортувати (написати, що подобається їсти, а що ні)

 

5.

2

14.04

Розвиток граматичних навичок з теми «Перевір себе. Давай пограємось»

АВ с.81 В.1 – відкрити підручник на с.99, прочитати оповідання, потім описати ланч Vic, потім Ben https://youtu.be/XGTjByMCoOk

 

6.

2

16.04

Розвиток усної взаємодії з теми «Коли твій День народження? Пори року. Погода.»

РВ с.100 – послухати аудіо

Вивчити ЛО

https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg

https://www.youtube.com/watch?v=ay3PJRqZOkA

https://www.youtube.com/watch?v=owppK-GHPTU&t=19s

АВ с.82 В.1 – добери

В.2 – заповни пропуски

В.3 – напиши, коли твій День народження (пора року)

7.

2

21.04

Розвиток усного продукування з теми «Пори року. Погода. Чим я займаюсь кожної пори року»

РВ с.101 – прослухати та прочитати

АВ с. 83 В.1 – підписати малюнки

 

8.

 

2

21.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght »

РВ с.102 послухати та прочитати

АВ с. 84 В.1 – дописати пропущені літери, опираючись на підручник

В.2 заповнити пропуски запропонованими словами

9.

2

23.04

Розвиток граматичних навичок з теми «Що він/вона покладе у свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are»

Вивчити нову лексику (пори року, одяг), використовувати форцзац підручника.

АВ с.85 В.1 – підписати назви одягу

В.2 – послухати аудіо і зафарбувати(повторити кольори https://www.youtube.com/watch?v=ybt2jhCQ3lA)

 

 

 

 

 

1.

3

07.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Як ти провів вчорашній день »

С.111 В.3 – діалог опрацювати

В.5 Письмово

2.

3

09.04

Розвиток граматичних навичок з теми «Що ти робив вчора?»

С.112 В.1 записати слова у словник

В.2 – читати і письмово перекладати

С.113 В.5 – скласти діалог

3.

3

14.04

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми «Повсякденне життя»

С.118 В.1 – тест (обрати правильну відповідь)В.3 a,b – заповнити пропуски

 

4.

3

16.04

Розвиток усної взаємодії з теми «Моє дозвілля»

С.120 В.1 – записати в словник і вивчити

С.121 В.4 – скласти речення

В.5 написати і вивчити

5.

3

21.04

Розвиток писемного продукування з теми «Давайте гратися»

С.122 В.1 – записати у словник і вивчити

В.3 – читати і письмово перекладати

В.4 с.123 – так чи ні (усно)

В.5 – доповнити та записати

6.

3

23.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Наші уподобання»

С.124 в.1 – записати і вивчити

В.2 – читати і переказувати

С.125 В.4 – скласти письмово діалог

В.5 – написати лист другові

 

 

 

 

 

1.

4

07.04

Розвиток усного продукування з теми «Підготовка до вечірки»

С.91 в.1 – записати і перекласти

С.92 в.2 – опрацювати текст «A tea party» (він у минулому часі) (прочитати +письмово перекласти)

С.93 В.5 – написати історію про чайну вечірку, яку ти мав

 

2.

4

09.04

Розвиток усного продукування з теми «Підготовка до вечірки»

С.93 в.1 – вивчити вірш

3.

4

14.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Свята у травні»

С.95 в.1 – виконати письмово за зразком

С.96 в.3 – читати діалог

4.

4

16.04

Розвиток усної взаємодії з теми «День гумору»

С.98 в.3 – доповнити письмово діалог і виразно читати (використовувати транскрипцію)

 

5.

4

21.04

Розвиток зорового сприйняття з теми «Улюблені свята»

С.99 в.1(b) опрацювати текст, виписати нові слова, письмово перекласти. Виписані слова вивчити.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку