Індивідуальна форма навчання може запроваджуватися для учнів, які не можуть відвідувати навчальний заклад за станом здоров'я. Тому треба дуже делікатно підходити до написання характеристики на таких учнів. Необхідно врахувати фізичні та освітні особливості дітей.
Характеристика на учня 1 класу, який навчається на на індивідуальній формі навчання
Іван Іванов Іванович народився …Дитячий садок відвідував. Вступив до школи 1 вересня…року.
Сім’я неповна,благополучна. У сім’ї доброзичливі відносини. Питанням виховання розвитку дитини в сім’ї поділяється досить багато часу. Також у вихованні дитини допомагає бабуся.
І.І. програму засвоює на низькому рівні,працездатність низька, швидко втомлюється. Пізнавальні інтереси, допитливість відсутні. Погляд на уроці незацікавлений, постійно відволікається, тому одним видом діяльності може займатися тільки 2-3 хвилини. Інструкцію до завдання розуміє не завжди, потребує повторення та постійної допомоги учителя. Встановити головне в поданому матеріалі не вміє. Увага нестійка, розсіяна. Переважає наочно-образне мислення. Словниковий запас обмежений, відповіді на питання дає односкладові, невиразні. Є проблеми у вимові багатьох звуків. На уроці не проявляє активності. Зміст картинок ,розповідей розуміє, але переказати зв’язано не може. Букви забуває, плутає, тому читати не навчився. Букви та цифри писати не вміє. Знає рахунок до 10 у прямому порядку. Складання і віднімання в межах 10 не виконує.
Відчуває труднощі в послідовності пір року. Недостатньо повний обсяг знань і уявлень про навколишній світ. У трудовій діяльності активність не проявляє. Планувати свою самостійну діяльність не вміє, помилок не помічає. Повільно йде загальний розвиток. З хлопчиком постійно займається мама, але ця робота не дає значних результатів. Здатність до вольового зусилля низька, не доводить розпочату справу до кінця.
Іван любить грати в іграшки і дивитися мультфільми. Вчитися подобається, але особливих зусиль не докладає, ображається, якщо щось не виходить. Настрій завжди линливий., проявів агресії не виявляє. Зовнішній вигляд у хлопчика охайний, доглянутий.