Розробка сценарія "Прощавай Букварик"

Про матеріал

«До побачення, перший клас!»

(святкова конкурсно-ігрова програма)

Під музику в зал заходять діти.

Діти у супроводі мелодії пісні «Наташка - першокласник» входять парами в зал і постають перед глядачами півколом. У кожного учня в руці кулька, на якій написано його ім'я.

Свято розуму й добра!


При потребі презентацій та тексту пісень звертайтесь.

Перегляд файлу

«До побачення, перший клас!»

(святкова конкурсно-ігрова програма)

 

Під музику в зал заходять діти.

Діти у супроводі мелодії пісні «Наташка - першокласник» входять парами в зал і постають перед глядачами півколом. У кожного учня в руці кулька, на якій написано його ім'я.

Виходять дівчинка і хлопчик.

Дівчинка

Ділі-ділі, дінь-ділень!

Діти, гості, добрий день!

 

Хлопчик

Дінді-дінді, вам наказ,—

Не спізнитись в перший клас!

 

Дівчинка

На веснянім видноколі

Зайнялась ясна зоря.

 

Хлопчик.

Свято в школі!

Свя­то в школі!

 

Разом.

Свято розуму й добра!

 

Вчитель: Дорогі наші гості - мами, тата, бабусі і дідусі! Ось і закінчився наш перший навчальний рік. Здається, що тільки вчора ваші діти переступили поріг школи. А сьогодні подивіться на своїх дітлахів! Як вони подорослішали, порозумнішали і багато чому навчилися. А скільки цікавого, цікавого, веселого зустрілося на їх шляху. Зараз вони вам самі про це розкажуть. Отож, вирушаємо у захоплюючу подорож! Ми помандруємо з вами різними зупинками, на яких юні школярики покажуть чого і чому вони навчилися у 1 класі.

 

  • Діти! Яка книжка навчила вас читати? Так, діти, саме Буквар став вашим першим помічником та другом у 1 класі. Тому зараз ви подаруєте нам пісню про цю розумну книжку.

 

Пісня про Буквар

 

  • Молодці! Як гарно співають наші діти! Ми з вами уже на першій зупинці «Співанкова». Подорожуємо далі.
  • Наступна зупинка «Загадкова»

Приготуйтеся, малята,

Слухати мої загадки.

           Хто ж навчатись не лінився,

           З буквами всіма здружився,

           Всі загадки  відгадає

           Оплески від нас він має.

 

Стали букви у рядок

Та й побігли в дитсадок.

Хто ж у них за ватажка?

Ну, звичайно, буква... (А)

 

Я ось літера така:

Дуже схожа на жука.

Тільки-но жука згадаєш,

Вмить мене ти пригадаєш. (Ж)

 

Що за літера така —

Гарно мовить, голос має,

Але слів не починає? (И)

 

Буква ця — неначе свічка,

З ясним вогником вгорі.

Це не свічка, любі дітки,

А звичайна буква... (І)

 

Буква ця чарівна.

Відгадайте, хто така.

Стовпчик, зверху крапок дві.

 Це звичайна буква... (ї)

 

Он до хати перелаз,

Хоч обходь, хоч перелазь.

Він видніється ген-ген —

Перелаз, як буква... (Н)

 

Буква ця, неначе бублик,

Мов обручка — хоч котись!

Здогадався:— усміхнись,

Називай, не помились!.. (О)

 

Гарні хлопці-молодці

Закопали два стовпці,

Третій їм допомагав —

Перекладину поклав. (П)

 

Сіла Мишка на пеньочок,

З'їла бубличка шматочок.

І тоді від бубличка

Залишилась буквочка. (С)

 

Молоточок! Молоточок!

Поможи забить гвіздочок!

Мною ви не заб'єте,

Я звичайна буква... (Т)

 

На рогатку дуже схожа,

Голосиста і пригожа. (У)

 

Три стовпці, внизу межа —

От і вийшла буква... (Ш)

 

А буква ця тому

Вважається останньою,

Що ти себе самого

Не ставиш в перший ряд. (Я)

 

Буква ця усім відома,

Перед Я вона стоїть.

В ній — дві палички і коло —

 Здогадаєтесь умить. (Ю)

 

Хто абетку з вас вивчав,

Різні букви зустрічав.

Кожна з них від А до Я

Промовля своє ім'я.

Лиш одна із них німа —

В неї голосу нема.

Здогадався, певно, всяк!

Звуть цю букву... (М'який знак.)

 

Вчитель: Молодці, дітки. Ви всі загадки відгадали, а це означає, що Ви були старанними, уважними та знаєте усі букви алфавіту.

 

Вчитель: А наступна наша станція – «Читалочка». На цій станції вам необхідно знайти помилки і назвати правильні слова.

Станція «Читалочка».

Показує картки зі словами, діти називають правильні слова хором.

маразин

капусла

морашки

тпаркан

різаєцьв

 

 

Вчитель: Молодці, діти! Навчилися вже наші хлопчики і дівчатка так вправно і швидко читати. Допомагала їм у цьому добра і мудра книжка – Буквар. Але не всі вміють так дружити з книжкою, як наші першокласники. Послухайте історію про пригоди Мишки і Книжки.  

                                        Пісня «Бідна Мишка»

 

Вчитель: Ось бачте, дітки, як не вміти читати… А на наступній станції ми перевіримо які ви уважні. Ваше завдання: уважно слухати про що я говоритиму і повторювати слова: «І я». Але будьте дуже уважними.

Станція (зупинка) «Уважність»

Гра «я»

Сьогодні я прокинулась, ...

Вмилася, ...

Почистив зуби, ...

Поснідала, ...

Пішла у школу. ...

Потім пішов у зоопарк. ...

Там я бачив смугастих тигрів, ...

Посміялися над мавпою, ...

Стояв перед кліткою зі слоном. ...

Слон схожий на крокодила. (На останню сходинку діти не говорять «І я!».)

 

 Вчитель: Ох, і не проста станція була… підступна. Хоч і не всі були уважними, але це не привід засмучуватись, адже у вас ще є шанс зібратись і виправитись на наступних зупинках.

 

Станція «Математична»

Наступна зупинка


4-3=1

6-3=3

10-5=5

9+2=11

13-6=7

8+90=98

52-2=50

27-6=21

40+10=50

9+30=39

47-7=40

29+10=39

20-20=0

10+20=30

33-30=3

22+11=33

90+8=98


Вчитель: саме на цій станції ви, дітки, показали, що вже навчились вправно рахувати, а математика – дуже цікава та корисна, і зовсім не тяжка наука.

 

Вчитель: Зараз ми прибули на станцію «Ерудит», де першокласники покажуть свою ерудицію, кмітливість та уважність.

Бліцтурнір

1) По чому качки плавають? (По воді.)

2) На яке дерево сідає ворона під час проливного дощу? (На мокре.)

3) У якому слові 40 голосних А? (У слові «сорока».)

4) Куди зайцю зручніше бігати - з гори або в гору? (З гори.)

5) Що можна побачити із закритими очима? (Сон.)

6) Який місяць коротше всіх? (Лютий.)

7) З якого посуду не їдять? (З порожньою.)

8) Закричав півень і розбудив одного хлопчика. Скільки потрібно півнів, щоб прокинулося 10 хлопчиків? (Один.)

9) Яких  каменів не буває в морі? (Сухих.)

 

Вчитель: Багато своїх досягнень показали першокласники. Але вони вміють не лише швидко читати, вправно відгадувати загадки, дзвінко співати, логічно мислити. Ще наші красуні-дівчатка продемонструють свої таланти.

 

Танець «Бджілка Мая»

 

Вчитель: На нашому святі присутні ваші друзі, батьки, вчителі, і головна людина в школі – це директор школи. Надаємо слово Халюк Валентині Володимирівні.

 

           Дорога класна родино, шановні гості!

Наше свято добігає кінця. Ми щиро вдячні всім, хто завітав до нас на наші перші жнива. Сподіваємося, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьо­годнішнього свята залишиться в серцях нашого найдорожчого скарбу — ді­тей — назавжди.

Дуже весело гуляти

Нам на святі Букваря,

Та прощатися із святом

Нам пора уже, пора!  

 

 

Ось і закінчилося наше свято.

Всім присутнім хочемо побажати

Щастя, здоров'я, статків і миру,

Здійснення мрій і веселого співу.

«ПОДИВИСЬ НА НЕБО»

 Під веселу музику гості виходять з класу.

 

docx
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку