Психолого-педагогічна характеристика
учня 1 класу
Курячівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
_____________________________
___________________________ 2009 р.н.,був зарахований до 1 класу Курячівської ЗОШ І –ІІ ступенів 1 вересня 2016 року. За період знаходження у школі показав себе як недисциплінований учень, який не реагує на зауваження вчителя, здебільшого робить тільки те, чого хоче сам. _______________ так і продовжує постійно без дозволу вставати з місця,ходити або бігати по класу, заважаючи іншим учням та відволікаючи всіх. Часто,відпросившись до туалету, вибігає зі школи щоб погуляти, або заходить під час уроку до інших класів, до учительської попросити щось поїсти. У відповідь на неодноразові зауваження може голосно тупотіти ногами, погрожувати, сміятися, ображати однокласників, підвищувати голос на вчителя чи матір. ______________ став вживати грубі та нецензурні слова в адресу однокласників ,інших учнів школи та працівників. Насторожує те, що у хлопця стала проявлятися агресія. Тому ,навіть незначні конфлікти миттєво обертаються бійкою.
Олександр має слабку пам’ять. Навички письма на низькому рівні. Він може написати деякі цифри чи букви , не дотримуючись рядка чи клітинки в зошиті та лише з коментуванням вчителя чи мами. Учень може назвати деякі букви ,якщо поряд буде предметний малюнок. Бажання вчитися виявляє дуже рідко,та за кілька хвилин воно зникає і учня знову доводиться вмовляти. Увага у хлопця зовсім нестійка, лінивий. Щойно вчитель відходить від нього , щоб допомогти іншим дітям ,_____________ відразу встає, ходить по класу.
_________________________ має підготовчу групу здоров’я (проблеми із зором, косоокість). Інколи приходить до школи млявий, блідий
Учень має низький рівень розвитку, потребує ретельного індивідуального дослідження особистісних психологічних якостей і допомоги фахівців.
Соціальний педагог
Класовод
Директор школи