Взаємодія класного керівника з учасниками навчально-виховного процесу

Про матеріал
У розробці представлено алгоритм взаємодії класного керівника з усіма учасниками навчально-виховного процесу, а саме: учнями, батьками, вчителями, психологічною службою
Перегляд файлу

Взаємодія класного керівника 5 класу з усіма учасниками

навчально-виховного процесу

 

Взаємодія з

Форми роботи

1

Учнями

5 класу

  •           Виховні години
  •           Класні години
  •           Години спілкування
  •           Позакласні заходи
  •           Розважальні вечори
  •           «Хвилинки доброти»
  •           Анонімна «Скринька довіри»
  •           Показові виставки
  •           Святкові вистави
  •           Бінарні батьківські зроби
  •           «Мирильне коло»
  •           «Не смійся з мене» (інклюзивні діти)
  •           Школа лідерства
  •           Змагання
  •           Накопичення матеріалів «Життя класу»

2

Батьками учнів

5 класу

 

  • Класні батьківські збори (2 рази на семестр)
  • Батьківські збори (за потреби)
  • Аналіз відвідування учнями НВК
  • Обстеження житлово-побутових умов учня (складання акту)
  • Індивідуальні бесіди, настанови
  • Сімейні свята
  • Відкриті уроки (за попередньою домовленістю)
  • Спільні позакласні заходи
  • Реалізація адаптивних заходів в 5 класі
  • Батьківський всеобуч

3

Вчителями-предметниками, які викладають в класі, педагогом-організатором

  • Відвідування уроків за запрошенням
  •  Аналіз інформації стосовно успішності класу, кожного учня
  • Аналіз поведінки учнів класу на уроках
  • Аналіз відвідування уроків вчителів
  • Участь дітей в конкурсах, підготовка до Чернівецької Малої академії наук
  • Написання науково-дослідницьких

 робіт

  • Участь у творчих конкурсах, позакласних заходах
  • Участь в шкільному самоврядуванні, дитячій організації «Червона калина»

4

Психологічною службою НВК

 (практичний психолог, соціальний педагог, асистент вчителя в інклюзивному класі)

 

  •           Ведення банку даних дітей пільгової категорії
  •           Захист дітей пільгової категорії (АТО, інклюзія, неповні сім”ї, інваліди)
  •           Обстеження житлово-побутових умов дитини
  •           Організація  безкоштовного харчування дітей пільгової категорії
  •           Анкетування дітей та батьків
  •           Складання психолого-педагогічної характеристики
  •           Проведення корекційно-розвивальних занять

 

 

 

 

docx
Додано
3 липня 2019
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку