"Health is the greatest wealth"

Про матеріал

Працюючи у школі з поглибленим вивченням англійської мови, я стикаюся з проблемою учбових перевантажень учнів і, як наслідок, зі зниженням працездатності і учбової мотивації. Зміст навчання регулярно розширюється і ускладнюється, тому дитина фізично і психологічно не в змозі переробляти увесь об'єм інформації, пропонований учителем. Урок повинен приносити радість. Тільки тоді можна добитися поставлених цілей. В зв'язку з цим нестандартні уроки, разом з обов'язковим курсом, створюють умови для повного здійснення практичних, виховних і розвиваючих цілей. Вони є одним із засобів підвищення мотивації. Позитивний результат приносить також використання валеологічних прийомів.

Перегляд файлу

                  Конспект уроку на тему «Health is the Greatest Wealth »

                                                 для 4- 5 класів

Давиденко Аліна Петрівна,

вчитель англійської мови спеціалізованої  школи  I-III ступенів №10 

м. Рубіжного Луганської області

9314 Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Будівельників  34А/89,

тел. 380507140288   е – mail:   davydenko_alina@mail.ru

 

Цілі:

Формування комунікативних навичок з використанням прийомів здоровязберігаючих  технологій

Виховання позитивного відношення до здорового способу життя

Підвищення пізнавального інтересу до вивчення іноземної мови

 

Завдання:

Систематизація і узагальнення лексичних одиниць по темах

"Спорт",  "Їжа", "Здоров'я"

Відпрацювання вживання модального дієслова "Should" і умовних конструкцій

Розвиток навичок діалогічної мови

Підготовка учнів до монологічного висловлювання

Створення психологічно сприятливого середовища навчання.

 

Оснащення уроку : Аудио- і відеоапаратура,

                                  магнітна дошка,

                                картки з лексичними одиницями

    і мовними зразками,

                                  фотографії спортсменів,

                                  відеоматеріал,

                                  аудіоматеріал для музичного супроводу уроку.

 

Хід уроку

 

1. Організаційний момент.

a) Учитель вітає учнів (звучить спокійна музика).

Good morning, children!

I'm glad to see you!

 How are you?

How do you feel?

Do you like the music?

Are you OK now?

Відповідаючи на запитання вчителя , діти показують відповідні картки, які виражають їх настрій , емоційний стан і готовність працювати.

b) Повідомлення мети і завдань уроку. Введення в тему.

На дошці  розміщені картки, на яких записаний  ряд слів :

Car, gold, computer, health, cottage, jewel, job.

Children, what thing is the most important for you?

Yes, you are right. Because "Health is the greatest wealth"

What proverbs about health do you know?

Діти називають прислів'я російською мовою

Today, we'll speak about our health and body. Let's do the task.

 Combine the proverb! In order to be merry we'll divide into groups.

 

Далі усі завдання діти виконують в групах, залежно від кількості учнів (4-5 в кожній).

Це надає уроку  живий відтінок , оскільки з дитини знімається вантаж відповідальності за помилку.

 

 

Швидка і правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

 

2. Мовна розминка. Warming up.

 

Командам пропонується 3 фотографії із зображенням спортсменів

(бігуна, велосипедиста, фігуриста).

 

1) What are they doing?

 

2) Are they healthy?

 

3) What can you say about their appearance?

 

4) Which is the best way to keep fit?

 

5) Are you go in for sport?

 

6) What should we do to be such healthy and good - looking persons?

 

Команди набирають очки за правильні відповіді.

 

3. Let's watch video and say:

 

What games do the people play?

 

На екрані відеоозапис з футбольного матчу, з боксерського рингу, гра на тенісному корті , лижні перегони. Діти називають, записують назви видів спорту.

Під час перевірки результатів для посилення ефекту успіху можна підключити відповіді у кінці  відеозапису.

 

 

 

4. Валеологічна пауза. Зарядка.

 

It's time to do some useful exercises

 

  1. Hands up! Hands down! Hand on the hips! Sit down.
  2. Arms up, arms down, up, down, up, down.

Reach, reach, higher, higher.

Twist, twist, faster, faster.

     Clap your hands. That's right. (2-3 рази)

 

c) Eyes up. Eyes down.

    Eyes to the left. Eyes to the right (2-3 рази)

    Shut your eyes

    Open your eyes widely (2-3 рази)

    Look at your right hand

    Look at your left hand

    Shake your head (2-3 рази)

 

5. Активізація лексики по темі "Спорт".

 

The next task is: choose the right names of British

popular sports to complete the sentences.

1. People in England began to play_______as early as 1550.  (golf)

2.________is one of the oldest British sports that existed in Saxon times. (cricket)

3. _______is the sport that began to develop in Scotland.  (football)

4. _______was first played in England in 1872, whose first championship was at Wimbledon.              (boxing)

5. _______is a game invented and developed in England which is nowadays played all over the world.              (tennis )

 

6. Відпрацювання і тренувальні вправи з використання модального дієслова should.

 

I see that you know much information about sport.

 

So, let's remember "Health rules".

 

What should we do" to be healthy" and what we shouldn't.

 

Робота по  карткам.

Діти складають стверджувальні і негативні пропозиції.

 

Використовуються вирази:

 

Eat vegetables                                            Drink alcohol

Go to bad late                                            Do morning exercises

Spend more time in the open air              Watch TV too much

Get a good night’s rest                               To smoke

 

7. Активізація лексики по темі "Їжа".

 

Children, one of the main things in our life is healthy food.

 

Look in the word square and find 7 things you can eat and 8 adjectives to describe food.

 

 

B A P P E T I Z E R

A E E S B A L U N G

K Y P A O S W E E T

E E P L I T A S T Y

D B E T L E O A C J

S R R Y E L L U H D

E O S K D E I C E E

A W K N K S V E S S

F R I E D S E Z T S

O Q N E M U S C L E

O P U D D I N G X R

D E L I C I O U S T

 

 

Children! If you follow "Health rules" you'll be good - looking!

 

8. Релаксація "Music effects".

 

Цей прийом релаксації дозволяє оживити учнів після інтенсивної роботи на уроці. Суть цієї вправи в тому, що звукові ефекти виконують самі учні. Діти  співають пісню «Hot Potato»

 

 

 

 

9. Розвиток діалогічної мови.

 

We have relaxed and laughed. And now it's time to work hardly.

 

Sometimes we're ill and we need to go to the hospital. Let's imagine

 

the situation. Our task is to complete the dialogue in the right order.

 

Пропонується робота з діалогом "Medicine advice". Дітям дані фрази, які необхідно зібрати  в логічній послідовності. Для контролю роботи можна запропонувати російський варіант діалогу. Потім групи інсценують його по ролях.

Good morning doctor!                                            Доброго ранку, доктор!

Good morning.                                                        Доброго ранку.

What's the trouble?                                            Що вас турбує?

          I've got a splitting headache                      У мене розколюється  голова.

I feel sort of feverish.                                             І мене морозить.

You'd better get undressed then, and     Тоді вам краще   роздягтися,

I'll take a look at you.                                             І я на вас подивлюся.

Does it hurt when I press her              Боляче, коли я натискаю сюди?

No.                                                                      Ні.

What's wrong with me, doctor?                      Що зі мною, доктор?

Well, you have all the symptoms of a common cold.  Що ж, у вас усі  синдроми звичайної   простуди.

 

10. Висновок. Підведення підсумків. Підраховуються бали.

 

Учні отримують оцінки. Необхідно відмітити роботу усіх учнів.

 

Is it true that "Health is the greatest wealth"?

 

What tasks of our lesson did you like most of all, and why?

 

I wish you to be healthy and wealthy! Thanks, Good bye!

 

Вислуховуються висловлювання і враження учнів по темі уроку, також використовуються  картки-смайліки для вираження свого результату на уроці та оцінки роботи вчителя.  

 

11. Домашнє завдання (диференціювати по рівню знань) :

Високий: підготувати монолог на тему "Здоровий спосіб життя".

Середній: міні-твори 8-10 пропозицій "Мій улюблений вид спорту".

Низький: скласти кросворд на тему "Здоров'я і спорт".

Щоб урок "спрацював" як здоров’язберігаючий, учитель повинен використовувати різні прийоми і методи : практичний, ситуаційний, ігровий, змагання, пізнавальну гру, активні методи навчання. Засоби педагог вибирає відповідно до конкретних цілей і умов, видами діяльності учнів на уроці: елементарні рухи під час уроку, фізкультхвилинки, різні види гімнастики, психорелаксацію.

Що міняється в організації уроку в контексті здоров’язбереження?

Цілі уроку, разом з повчальними, розвиваючими і виховними орієнтуються і на валеологічні аспекти.

Стиль ведення уроку характеризується підтримкою здорового мікроклімату в интеракциях "учитель-учень", визнанням особи кожної дитини. Місія учителя - профілактика захворювань, збереження і зміцнення здоров'я дітей, для цього потрібна валеологизация ходу уроку і його змісту, збільшення часу на рухову активність.

Працюючи у школі  з поглибленим вивченням англійської мови, я стикаюся з проблемою учбових перевантажень учнів і, як наслідок, зі зниженням працездатності і учбової мотивації. Зміст навчання регулярно розширюється і ускладнюється, тому дитина фізично і психологічно не в змозі переробляти увесь об'єм інформації, пропонований учителем. Урок повинен приносити радість. Тільки тоді можна добитися поставлених цілей. В зв'язку з цим нестандартні уроки, разом з обов'язковим курсом, створюють умови для повного здійснення практичних, виховних і розвиваючих цілей. Вони є одним із засобів підвищення мотивації. Позитивний результат приносить також використання валеологічних прийомів.

docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку