ХІД УРОКУ
І. Робота над практичним матеріалом:
- розспівування в межах октави: по терціях, квартах, квінтах на staccato і legato;
- перевірка домашнього завдання;
ІІ. Робота над творами:
Аналіз твору, читання тексту в повільному темпі, розбір і детальне вивчення вокальної партії, робота над дикцією, особливий акцент на правильне фразування. Детальне обговорення твору:
- Які труднощі виникають при виконанні? ( потрібна чітка дикція, щоб краще передавати зміст пісні, навички кантилени)
-Який характер твору?(ліричний, тужливий)
Робота над правильною дикцією, диханням, не дихати посеред слова, а після кожної фрази, робота над вимовою приголосних, інтонацією. Відтворення пісні в цілому без нот. Детальне обговорення твору.
- Який характер твору? (зворушливий)
ІІІ. Заключна частина:
1. Підсумок уроку, досягнення та недоліки уроку, оцінювання роботи учениці, домашнє завдання.
Методи та виховні прийоми, використані на уроці:
- метод розповіді;
- метод показу;
- метод діалогу;
- метод пояснення;
- метод переконання.