Хмарки тегів "Становлення України як незалежної держави "

Про матеріал
Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.
Перегляд файлу

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.

Залучення цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни, зокрема історії, правознавства та громадянської освіти.

Хмару слів можна легко згенерувати власноруч з використанням спеціальних програм.

WordItOut – безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанні.

WordCloudGeneration – англомовний сервіс для створення тегових хмар, який має найбільш зручну інтуїтивно зрозумілу навігацію.

WordArt – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів. З його допомогою можна створювати яскраві хмари різної форми. Однак недоліком цієї програми є певне спотворення шрифтів при відображенні кирилиці.

Wordcloud.pro – російськомовний слово-генератор, що дозволяє створювати яскраві хмари певних форм (з використанням базових шаблонів чи авторські).

Можливості використання хмари слів на уроці:

  • в «хмару» можна «зашифрувати» тему уроку, яку учні повинні визначити;
  •  «хмара» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення;
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з «хмари»;
  • показати «хмару», складену зі слів, що відповідають темі уроку, і попросити пояснити їх зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку історичній особі;
  • зробити «марку» підказок до теми;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.

 

Варіанти для застосування:

Розділ V. Становлення України як незалежної держави (16 термінів)

1 варіант

Розділ V. Становлення України як незалежної держави (16 термінів)

2 варіант

Розділ V. Становлення України як незалежної держави (16 термінів)

3 варіант

Розділ V. Становлення України як незалежної держави (16 термінів)

4 варіант

docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку