Хмарки тегів "Україна в період загострення кризи радянської системи "

Про матеріал
Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.
Перегляд файлу

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Це сприяє швидкому запам'ятовуванню інформації.

Залучення цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни, зокрема історії, правознавства та громадянської освіти.

Хмару слів можна легко згенерувати власноруч з використанням спеціальних програм.

WordItOut – безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанні.

WordCloudGeneration – англомовний сервіс для створення тегових хмар, який має найбільш зручну інтуїтивно зрозумілу навігацію.

WordArt – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів. З його допомогою можна створювати яскраві хмари різної форми. Однак недоліком цієї програми є певне спотворення шрифтів при відображенні кирилиці.

Wordcloud.pro – російськомовний слово-генератор, що дозволяє створювати яскраві хмари певних форм (з використанням базових шаблонів чи авторські).

Можливості використання хмари слів на уроці:

  • в «хмару» можна «зашифрувати» тему уроку, яку учні повинні визначити;
  •  «хмара» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення;
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з «хмари»;
  • показати «хмару», складену зі слів, що відповідають темі уроку, і попросити пояснити їх зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку історичній особі;
  • зробити «марку» підказок до теми;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.

 

 

Варіанти для застосування:

Розділ ІІІ. Україна в період загострення кризи радянської системи

(12 термінів)

1 варіант

2 варіант

3 варіант

4 варіант

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глодовська Людмила Олесандрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
741
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку