25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СЕРВІСИ GOOGLE

Про матеріал
Це урок-подорож, віртуальна подорож по містах України, які свого часу відіграли важливу роль в історії нашої країни, тобто веб-квест, кажучи сучасною мовою. - Цього разу ми побуваємо в містах, які в різний час були гетьманськими столицями.
Перегляд файлу

План-конспект уроку інформатики у 8-А класі

На тему: «ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СЕРВІСИ GOOGLE»

 

Учитель: Михайлова Н. Н.

МЕТА

Навчальна: формувати навчальні компетентності з інформатики

IT-компетентність - здатність раціонально використовувати комп'ютер і комп'ютерні технології для вирішення завдань, пов'язаних з пошуком даних, їх обробкою, зберіганням, передачею і демонстрацією.

Здатність співпрацювати за допомогою засобів ІКТ для виконання комплексних завдань.

Уміння безпечно працювати з інформаційними системами.

Розвиваюча: розвивати ключові компетенції учнів.

Інформаційно-цифрова компетентність - критичне використання ІКТ для створення, пошуку, обробки, зберігання, обміну інформацією в публічному просторі і в особистому спілкуванні.

Математична компетентність - розуміння, використання і створення математичних моделей об'єктів і процесів для вирішення завдань з різних предметних областей засобами інформаційних технологій.

Уміння вчитися протягом життя - організація своєї діяльності з використанням програмних засобів для планування і структурування своєї роботи, а також співпраці з членами соціуму.

Здоров'язберігаючих компетентність - розвиток і підтримка прагнень учнів до здорового способу життя. Знання правил безпечної роботи з ПК, формування режиму роботи.

Виховна: виховувати інформаційну культуру - вміння систематизувати знання, спрямовані на задоволення інформаційних потреб, які виникають в ході навчальної діяльності та науково-пізнавальної діяльності.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь, навичок.

Інтеграція: інформатика, географія, історія, математика.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, групова.

Обладнання уроку: комп'ютер, проектор, локальна мережа, мережа Інтернет. Презентація-супровід, сервіс для створення інтерактивних вправ (Google форми), роздатковий матеріал.

Учні повинні знати: зміст понять «сервіси Google», «хмарні технології», «хмарний диск».

Учні повинні вміти: описувати можливості веб-документів, створювати, надавати доступ і використовувати документи колективного призначення.

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

1. Організаційний момент

- Добрий день, учні.

- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. На нашій дошці підказки, які допоможуть вам визначити, у вигляді чого буде проходити сьогоднішній урок.

- Так, це подорож, віртуальна подорож по містах України, які свого часу відіграли важливу роль в історії нашої країни, тобто веб-квест, кажучи сучасною мовою.

- Цього разу ми побуваємо в містах, які в різний час були гетьманськими столицями.

2. Актуалізація опорних знань

- Перед тим, як вирушити в подорож, давайте повторимо теоретичний  матеріал.

a) Що таке хмарні технології?

b) Які можливості надають хмарні технології?

c) Чи є недоліки у хмарних технологій?

d) Назвіть призначення сервісів, піктограми яких з'являються на дошці.

3. Реалізація мети уроку

- Скажіть, а де, крім інформатики, можна ще використовувати сервіси Google?

Отже, тема сьогоднішнього квесту «Хмарні технології, сервіси Google», а мета - поглибити ваші знання про це.

За допомогою цих сервісів ми заглянемо в далеке минуле, перенесемося в інші міста, прокладемо маршрут подорожі, розрахуємо вартість цієї подорожі і оформимо звіт про виконану роботу.

Учні нашого класу сьогодні є співробітниками туристичного агентства.

Ви повинні організувати екскурсію по історичних місцях України, викласти рекламу подорожі в Інтернеті і залучити клієнтів.

Представляємо Вам туристичне агентство «Хацкери».

Для проходження квесту учасники повинні були визначити свою роль в команді.

Я просила вас заздалегідь подумати, яка з професій вам ближче.

 Роль 1 «Історики»

Необхідно з'ясувати:

a) У який період часу кожне місто було столицею України;

b) Хто з гетьманів заснував цю столицю;

c) Які історичні події відбувалися в цей момент;

d) Оформити відповідні слайди спільної презентації в хмарі.

 

Роль 2 «Логісти»

Необхідно:

a) Прокласти по карті маршрути між містами;

b) Запропонувати оптимальний вид транспорту;

c) Розрахувати вартість проїзду і передати його бухгалтерам;

d) Оформити відповідні слайди спільної презентації в хмарі.

Роль 3 «Екскурсоводи»

 Необхідно:

a) Показати всі музеї, пам'ятники, пам'ятки, які потрібно відвідати в кожному місті;

b) Дізнатися ціни на відвідування музеїв і пам'яток і передати дані в бухгалтерію;

c) Оформити відповідні слайди спільної презентації в хмарі;

Роль 4 «Бухгалтера»

Необхідно:

a) Дізнатися ціну проживання в готелі кожного міста;

b) Дізнатися у екскурсоводів ціни на відвідування визначних пам'яток;

c) Дізнатися у логістів ціну проїзду між містами;

d) Розрахувати загальну вартість путівки;

e) Оформити відповідні слайди спільної презентації в хмарі;

Роль 5 «Піар-менеджери»

Необхідно:

a) Оформити рекламу цієї подорожі в Інтернеті;

b) Правильно сформувати структуру презентації;

c) Дотриматись основних правил оформлення презентації;

d) Розробити емблему туристичного агентства і встановити її на кожен слайд;

Роль 6 «Бізнесмен, директор туристичного агентства».

Ваш дохід залежить від того, як ви зможете презентувати свій товар, свою діяльність, а також від того, наскільки правильно і злагоджено спрацює ваша команда.

Необхідно:

a) Стежити за правильністю роботи всіх співробітників;

b) Ходити по класу, надавати допомогу при необхідності;

c) Виступити з доповіддю, рекламою свого туру.

4. Фізкультхвилинка

7. Захист квесту

 Виступ директора тур-агентства, демонстрація спільної презентації, створеної представниками всіх професій. Реклама подорожі.

8. Оцінювання квесту

Оцінка міні-групи (як впоралися із завданням, чи була допомога керівника, частка участі кожного в міні-групі).

9. Творче завдання

Сьогодні на уроку ви отримали враження від віртуальної подорожі.

Тепер включіть, будь ласка, свою фантазію і логіку і дайте відповідь на такі питання:

a) Чи потрібні будуть туристичні агентства в майбутньому? Якщо так, то навіщо?

b) Як можливо буде виглядати подорож майбутнього?

c) Як вам більше подобається подорожувати: віртуально або реально?

10. Рефлексія

 Скажіть, ми домоглися очікуваних результатів?

 Чи сподобався вам урок?

 Якщо так, то на останньому слайді нашої презентації намалюйте червоний смайлик, якщо були складності, не все вийшло, як хотілося - зелений, якщо ви розчаровані, йдете в поганому настрої - синій.

  • Мені здається, що сьогоденний наш з вами урок був насиченим, а подорож цікавою і пізнавальною.

ДЯКУЮ ЗА УРОК!

 

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку