Holidays. Свята та родинні традиції. Повторення.

Про матеріал
Опорний конспект. Мета: • повторити назви свят, закріпити знання вивченого лексичного матеріалу; • розвивати навички аудіювання для розуміння повного змісту прослуханого; • розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення;
Перегляд файлу

 

Предмет: Англійська мова

 

Форма матеріалу: Опорний конспект

 

Тема: Свята та родинні традиції. Повторення.

Мета: 

  • повторити назви свят, закріпити знання вивченого лексичного матеріалу;
  • розвивати навички аудіювання для розуміння повного змісту прослуханого;
  • розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; 

 

 

 

Завдання:

  1. Повторити назви свят, переглянувши презентацію. Заповнити таблицю:

Holiday

What do you know about this holiday?

St. Valentine's Day

 

 

It is a day for fun. People play jokes on friends.

Easter

 

 

It is a day when people honour their mothers.

 

Children dress in costumes and masks and go from door to door saying “trick or treat” .

Christmas

 

New Year

 

 

  1. Виконати вправи за посиланням –

https://learningapps.org/16832371

https://learningapps.org/16832044

  1. Answer the questions (дати відповіді на запитання) – Ex. 1, p.132.

Make up a dialogue. (Скласти діалог)

  • What are holidays for?
  • How do they change our life?
  • What holidays do we have?
  • What English holidays do you know?
  • What is Thanksgiving?
  • How do usually people celebrate Christmas in Ukraine?
  1. Ex.3, p. 132. Скласти речення за таблицею (чи підходять вони до вас?). Make up sentences. Read them and say if it is true about you.

 

 

When I was

seven

eight

 

I read my first

poem

fairy tale

comic

 

When I was

nine

ten

 

I wrote my first

story

rhyme

e-mail

 

      Example: When I was seven I read my first poem.

 

  1. Ex.3, p.132. Think about your childhood and complete the sentences. Монологічне мовлення з опорою на подані речення.
    • When I was eight I liked …/ I didn’t like …
    • My favourite book was …
    • My favourite type of music / song was …
    • My favourite food was …
    • I didn’t like … (book) very much.
    • I didn’t like … (type of music / song) very much.
    • I didn’t like … (food) very much.
  2. Listen and say if the sentences are true or false. Аудіювання з повним розумінням змісту. Ex. 5, p.133.
    1. Granny always wanted to learn foreign languages.
    2. She wrote a story at home.
    3. She gave it to Emily.
    4. The story was printed in a book.
    5. Emily read the story.
    6. She liked it.

 

7. Додаткове завдання: Прослухати та написати коротку розповідь за змістом прослуханого. https://youtu.be/oxADY-S9z5E

 

 

              Використані джерела:

  1. Підручник -  Карпюк О.Д. Англійська мова: п’ятий рік навчання(English:year 5).5кл.: підручник для закладів загальної середньої освіти. – 2-е вид., виправлене і допрацьоване. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018.
  2. Аудіододаток до підручника - https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/5_kl_zag_NEW_2018.zip
  3. Window on Britain 10 Holidays - https://youtu.be/oxADY-S9z5E
  4. Презентації
  5. Додаткові вправи

          https://learningapps.org/16832371

https://learningapps.org/16832044

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку