Тема : Хто така здорова людина?
Мета : виховувати в учнів потребу в здоровому способі життя,відповідальність за своє здоров'я, показати шляхи підтримки і зміцненняздоров'я, вчити дітей способам підвищення працездатності.
Виховувати непримиренне ставлення до шкідливих звичок, п
ропаганда здорового способу життя.
Хід заняття
Організаційний момент
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Настрій кожен гарний має?
Клас наш радо нас вітає!
Робота в групах. Гра «Збери слово».
Які слова можуть покращити наш настрій, ми довідаємось, коли кожна група збере з поданих частин слова.
(Кожна група отримає набір карток)
Будь лас ка
Дя ку ю
Про бач те
До по ба че ння
Доб рий день
Доб ро го ран ку
Пе ре про шу ю
Вправа «Мікрофон»
Оголошення теми
В народі говорять «Без здоров'я нема щастя». Отже, щоб бути щасливим, потрібно піклуватись про своє здоров'я. А як це робити? Це копітка щоденна праця, майже непомітна, але іноді необдумані вчинки, погані звички негативно впливають на людей. Прикро дивитись на дітей, які самі втрачають своє здоров'я.
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися приймати рішення, які сприятимуть зміцненню здоров'я.
щоб бути здоровим ми повинні щодня:
- вживати корисні продукти
- робити зарядку
- займатися спортом
– загартовуватися
- одягатися відповідно до погоди
- митися
- чистити зуби
- дотримуватися режиму дня
- гуляти на свіжому повітрі
- багато рухатися
- мати гарний настрій
- не перевтомлюватись
- берегти зір
Перегляд відео сюжету з мультфільму «Ох і Ах»
- Яким був Ах? А яким був Ох?
- На кого ви хотіли б бути схожими на Оха чи на Аха?
- Що ще необхідно виконувати, щоб бути здоровими? (загартовуватись)
Отож на нашому заході сьогодні будуть присутні Ох та Ах. Виконуючи завдання пам’ятайте на кого ви хочете бути схожим на Оха чи Аха.
Вправа «Збери корзинку»
Діти для того щоб правильно та здорово харчуватися ми повинні добре знати що потрібно вживати в їжу, а що не треба. Перед вами є корзинка в яку ми з вами повинні покласти тільки корисні продукти.
Вправа «Допоможи зубчику»
Для того щоб бути здоровим ми повинні не тільки правильно харчуватися, а ще і дотримуватися чистоти. Чистим має бути і наша кімната і наш одяг і наше тіло. Ми повинні митися, вмиватися і чистити зубчики. Але що б почистити зуби ми повинні що взяти? Так, ми повинні взяти зубну щітку та зубну пасту. Давайте допоможемо зубчику дістатись до зубної пасти.
Фізкультхвилинка
«Сонечко, парканчик, камінці»
Учитель, поступово збільшуючи темп, у будь-якому порядку дає учням такі команди: «Сонечко!», «Парканчик!», «Камінці!». Діти на команду «Сонечко!» розчепірюють пальці на руках, за командою «Парканчик!» стуляють пальці та випрямляють долоні, на команду «Камінці!» стискають руки в кулаки. (Цю гру доречно використати як фізкультхвилинку.)
Вправа «Як виглядає здорова людина?»
Давайте ми з вами подумаємо як виглядає здорова людина
Здорова людина має:
Але ми ж не може поглянувши на людину визначити чи нормальна в неї температура, або ж апетит. В такому випадку є зовнішні ознаки за якими ми можемо це визначити.
Тепер ви знаєте які виглядає здорова людина. А тепер подивіться на свого сусіда і скажіть чи має він ознаки здорової людини?
Вправа «Домалюй обличчя»
Перед вами я малюночки людей, але на них не вистачає обличчя . Ваше завдання домалювати обличчя здорової людини та хворої.
Гра - кричалка «Корисно - шкідливо»
( Діти відповідають хором словами «корисно», « шкідливо» на запропонований вчителем варіант)
- Читати лежачи ...(шкідливо).
-Дивитися на яскраве світло ... (шкідливо).
-Промивати очі вранці ... (корисно).
-Дивитися близько телевізор ... (шкідливо).
-Оберігати очі від ударів ... (корисно).
-Вживати в їжу моркву, петрушку ...(корисно).
-Терти очі брудними руками ... (шкідливо).
-Займатися фізкультурою ... (корисно).
Гра «Так чи ні». Робота з конструктором Lego
– Якщо дитина поводиться правильно учні піднімають зелену цеглинку, а якщо ні – червону.
«Пантоміма»
Учневі пропонується, щоб він, використовуючи міміку, жести і не вимовляючи ані звуку, зобразив ту чи іншу корисну звичку так, щоб усі здогадались, що це. (Цю гру доцільно використовувати на уроках природознавства, розвитку мовлення.)
Вправа «Домалюй сонечко»