Матеріал стане чудовим порадником при вивченням із п'ятикласниками художніх засобів. У презентації подані як теоретичні питання, так і практичні завдання
Поле не зроблено із золота. Через велику кількість пшениці, яка на ньому зростає, ми вдаємося до такого словосполучення, яке прикрашає зміст сказаного
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Золоті руки – вони не зроблені із золота, а характеризують людину, яка …
Номер слайду 8
Одним із різнови
Номер слайду 9
Персоніфікація – один із різновидів метафори. Персоніфікація – уподібнення тварин та неживих предметів людським якостям. Усі події, явища, предмети можуть виконувати дії, які властиві тільки людям. Собака сміється
Номер слайду 10
Персоніфікація
Номер слайду 11
Персоніфікація. Сніжинки танцюють. Листя шепче нам на вушко
Номер слайду 12
Часто вони виконують оціночну роль
Номер слайду 13
Використовуємо такі сполучники:
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Знайди художні засоби у вірші
Номер слайду 17
Знайди та випиши художні засоби. Класна вправа. Ось пісня летить, наче хмара по небу. Летить, споглядає на мене з небес. Шовкове волосся вона точно має, І очі, мов зорі, блищать серед дня. Над озером пахучим, золотавим. Танцює зоря молода. Наче сльози з’явились перші зірки. Полягали в ряди між собою…
Номер слайду 18
Домашнє завдання: Знайди та випиши художні засоби. Вірш можна не переписувати, а оформити все за зразком: Зразок: епітети: … персоніфікація: … порівняння: … Ніч підійшла, відплив кудись наш день, Крилатий вітер знов гуде над містом. Мов корабель пливе по небу місяць, І зорі, наче крапельки дощу, блищать. Наш сад ще й досі спить, І пишні віти знов колише вітер. Дивлюсь в далечінь: там поле, як море, безкрайнеє море. Там тіні дерев, кучерявих дерев, були наче велетні ночі.