Ідеї для залучення батьківу взаємодію "вчитель -дитина -батьки"

Про матеріал

Робота "Маминої школи" допомагає урізноманітнити види діяльності, які створюють можливість для співробітництва батьків і вчителів. і ділитися інформацією один з одним.В роботі "маминої школи" використано сучасні активні та інтерактивні форми роботи з батьками.

Перегляд файлу

                          «Мамина школа»

Різноманітні прийоми роботи, що використовуються у маминій школі, дають можливість батькам краще пізнати і зрозуміти свою дитину.

 

Описание: 11.jpg

 

Свічка подяки і побажань.

Вчитель запалює свічку зі словами подяки дітям за їх загальні досягнення і передає її далі. Учні по колу передають свічку дякуючи один одному, потім свічка переходить до рук батьків, які промовляють побажання своїм діткам.

Мета цього прийому, позитивно налаштувати  всіх членів класу – родини один до одного, та не соромитися проявляти свої почуття до учасників проекту.

 

Описание: 19.jpg

 

Довіра.

Батьки стають в одну лінію на півколом, а діти перед ними.

Завдання полягає в тому, щоб дитина спробувала впасти на руки татові чи мамі при цьому не обертаючись і не боячись.

 

Описание: 17.jpg

 

Висновок: Якщо дитина не боялася падати знаючи що батьки позаду, то це свідчить про те, що дитина вам довіряє в усьому. А якщо дитина падаючи оберталася, чи боялася падати не озираючись, то це говорить про те, що вона не зовсім довіряє своїм батькам.

 

DSC03376

 

Підсумок: Таким чином це і є певний стимул для батьків замислитися і попрацювати над відносинами зі своєю дитиною.

 

Снігопад.

snejinki5

Кожен тато і мама отримують паперову серветку, після чого вчитель розповідає умови тренінгу.

Головна умова – не дивитися ні на кого і уважно слухати послідовність виконання інструкції.

  1. Складіть листок навпіл.
  2. Відірвіть правий верхній куточок.
  3. Знову складіть листок навпіл.
  4. Знову відірвіть правий верхній куточок.

Продовжуємо процедуру доти, доки це можливо. Тепер розгорніть свою серветку і підніміть її до гори, у вас утворилася сніжинка.

  • Чи є серед наших сніжинок абсолютно схожі?
  • НІ! Vyrezat-snezhinki-iz-bumagi-skhemy
  •  

Підсумок: Навіть без докладного розглядання ми бачимо, що вони відрізняються. Ми можемо керуватися однаковими правилами у вихованні наших дітей, чітко дотримуватися інструкцій, але результати будуть різними, як наші сніжинки. Бо крім складених постулатів у серці кожного з нас повинні жити терпіння, надія, віра, любов і бажання бачити у своїй дитині особистість.

 

Дружна сімя.

 

DSC03358       DSC03350

В кожній сімї дитина зігріта батьківським теплом, любов’ю. А тепло всьому живому дає сонце. Отже ми спробуємо створити власне Сонечко.

Кожна родина за допомогою своїх заготовок створює своє власне кругле Сонечко.

В кінці обирається краще родинне сонечко. А з усіх інших ми складемо власне сонечко класу – родини яке буде обігрівати своїм теплом всіх нас разом.

 

DSC03348  DSC03370

 

Підсумок: Розглянувши сонечка ми можемо сказати, що сімя дружна, весела, цікава. В цій сімї ми відразу бачимо, що не пригнічується ні чия думка, ставляться з терпінням і розумінням до побажань всіх членів родини.

DSC03374

 

Безлюдний острів.

Мета: об’єднання родин навколо творчого завдання, можливість самовираження, взаємодії.

 

Описание: I:\проектні технології\DSC03706.JPG

Вчитель ознайомлює родини з несподіваною ситуацією (сталася аварія на кораблі, всі змушені висадитися на безлюдний острів). Кожна родина повинна створити на острові мікродержаву з усіма можливими установами. За допомогою фарби, паперу, природного матеріалу, клею та іншого створюється «острів». З островів можна створити муляж нашої України.

 

rkarta

 

 

Підсумок: Тільки дружня родина працюючи разом може справитися з будь-яким завданням в будь-якій ситуації.

 

 

 

Світ без тебе.

DSC03354 

Дорослі працюють у парах разом з дітьми. Вони повинні називати їх позитивні якості продовжуючи вислів «Світ без тебе був би нудним, тому що ти (надійна людина)».

Саме таким чином можливо показати дитині його значимість і самоцінність у цьому світі. Потім діти роблять компліменти дорослим на власний розсуд.

Підсумок: дає можливість дорослим і дітям поспілкуватися, оцінити один одного.

Модель майбутнього.

Потрібно створити модель майбутнього своєї  дитини.

Батьки разом з дітками створюють «модель» використовуючи підручний матеріал: старі газети, фотографії, журнали, олівці, фломастери, фарби, клей.

Підсумок: під час творчості батьки мають можливість почути власне бажання дитини, і чого вона прагне у майбутньому, а діти відчувають підтримку батьків, які націлюють їх на потрібні дії.

Пташка щастя.

Поділяємо всіх батьків на дві групи. Вибираємо двох із них і даємо завдання обміркувати, яку вони малюватимуть  пташку за дверима. В цей час усім присутнім пояснюємо, що та пташка, яка вийде гірша, повинна нами хвалитися, а та пташка, що красивіша буде нами критикуватися. Коли батьки намалюють пташок відбувається обговорення. Вислухавши думки всіх звертаємо увагу, що і самі художники до кінця обговорення по іншому ставляться до своїх малюнків.

DSC03823 P1000322

 

Підсумок: Уявіть собі як почувають себе діти, коли ви постійно їм говорите, що вони погано виконують домашнє  завдання, погано пишуть, погано читають, неуважний. То поступово дитина починає зневірятися і стає такою, якою ви її бачите. Проте коли ви підтримуєте своїх дітей, говорите їй, що вірите в її успіх, що вона обов’язково це зробить, то і дитина повірить у свої сили, виробиться правильна самооцінка.

P1000362

Мудрець.

Вчитель говорить звертаючись до дітей:

«Закрийте очі  і уявіть собі зелені луки і великий старий дуб на їх краю. Під дубом сидить мудрець (тато), що відповідає на будь – які питання. Простягніть до нього руки (дорослі беруть руки дітей), поставте запитання, що вас хвилює, і вислухайте відповідь…Опустіть руки, ми вертаємось, і відкриваємо очі.»

DSC04960

Підсумок: Батьки починають розуміти, що саме прагне спитати дитина, і вчаться пояснювати усе спокійно, іде розвиток довіри.

Місток.

На підлозі зображено дві паралельні смуги – це міст. А далеко під ним протікає ріка і двоє потрапивши на вузький міст намагатимуться його перейти без слів з допомогою міміки і жестів. Робота в парах (батько – дитина) (незнайомець – дитина) треба зрозуміти один одного і розійтись на містку не користуючись мовленням. Всі виконують цю вправу, а потім обговорюють в колі дітей і в колі батьків. Діти розповідають з ким почувалися надійно і впевнено, а коли ними керували. Дорослі обговорюють, чи змогли вони зрозуміти дитину, чи переставили власноруч на іншу сторону не давши можливості дитині спробувати вирішити проблему самому.

P1000314                            P1000316

Підсумок: Батьки з’ясовують, чи відбулось партнерство, чи ні. Або за допомогою вчителя роблять висновок, що саме не вірно вони вчинили з іншою дитиною.

 

Давай поговоримо.

Описание: Рисунок21.jpg

 

 

Дорослий говорить своїй дитині: «Я хотів би бути вороном» І звертаючись до дитини з питанням: «Як ти думаєш чому?» спонукає її до діалогу. Наприклад –

Дитина: - Щоб жити багато років.

Мама: - Яка з цього  користь?

Дитина: - Можна багато добрих справ зробити.

Потім навпаки, дитина каже ким хоче бути, а мама каже чому і для чого.

Описание: Рисунок22.jpg

Підсумок: Такі завдання дають можливість дітям поговорити зі своїми батьками «щиросердно».

Таємниця імені твого.

Створюється добірка матеріалів про походження імені окремо кожної дитини. Участь у творчій роботі приймають батьки і діти, і вчитель.

DSC04273

 

Підсумок: Ця вправа дає можливість знайти відповіді на досі не зрозумілі питання дитини, розкрити риси її характеру.

  DSC04269    DSC04698

Модель «Герб моєї родини».

У створенні герба родини беруть участь і дорослі і діти, можуть допомагати всі члени родини.

 DSC03812  DSC03817    DSC03813

Підсумок: Дає можливість згуртувати родину, розібратися які відносини у кожній з них, чим займаються, які плани на майбутнє.

DSC04211 DSC04214 DSC04212

 

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку