Вступ
Цей алгоритм створить гру з рухомим персонажем, бонусами та перешкодами. У грі є таймер, який завершує гру, коли він досягає нуля.
Крок 1: Налаштування персонажа
Створіть спрайт для головного персонажа (наприклад, кота).
Додайте блок для переміщення спрайта за допомогою стрілок:
Якщо натиснута стрілка вліво, рухайтеся вліво.
Якщо натиснута стрілка вправо, рухайтеся вправо.
Якщо натиснута стрілка вгору, рухайтеся вгору.
Якщо натиснута стрілка вниз, рухайтеся вниз.
Крок 2: Додайте бонуси
Створіть спрайт для бонусів (наприклад, зірку).
Використовуйте блок "повторювати" для створення кількох бонусів у випадкових місцях.
Коли персонаж торкається бонусу, бонус зникає, а до змінної "рахунок" додається 1.
Крок 3: Додайте перешкоди
Створіть спрайт для перешкод (наприклад, стіну або шипи).
Встановіть перешкоди в певних місцях на сцені.
Якщо персонаж торкається перешкоди, гра завершується.
Крок 4: Таймер
Створіть змінну "таймер" і встановіть її значення, наприклад, 60 секунд.
Використовуйте блок "повторювати" з інтервалом у 1 секунду, щоб зменшувати значення "таймер".
Коли "таймер" досягає нуля, гра завершується.
Крок 5: Завершення гри
Додайте блок "коли гра завершиться", який відображає повідомлення "Гра завершена!".
Якщо "рахунок" вище певного значення (наприклад, 10), гра закінчується з позитивним результатом.
Якщо гра завершується через зіткнення з перешкодою або коли таймер досягає нуля, гра завершується з негативним результатом.
Крок 6: Додаткові функції
Додайте звукові ефекти для збирання бонусів та завершення гри.
Додайте графічні ефекти, такі як зміна кольору фону залежно від рівня.
Цей алгоритм допоможе вам створити унікальну гру в Скретчі, яка включає кілька різних елементів і змушує гравців взаємодіяти з персонажем, бонусами та перешкодами.