Затверджено:
Завідувач
Ільницької ЗОШ І ст.
Муска С. В.
Індивідуальний план роботи
під час карантину
вчителя 3 класу
Ільницької ЗОШ І ступеня
Чедрик Надії Федорівни
(12.03.2020-24.04.2020)
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1 |
12.03. |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2. Консультація для батьків в телефонному режимі з питань дистанційного навчання на період карантину.
|
08.00.-12.10. |
Математика. Множення суми на число. Розвязування задач. С. №797-806 https://www.youtube.com/watch?v=8ZZwparx-s4 Інформатика. Виконааання алгоритмів Образотворче мистецтво. Розвиток навичок малювання тварин (звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. Намалювати тваринку на вибір (гуаш) Музичне мистецтво. Танцювальний карнавал. Вивчити пісню «Матусю рідненька» муз. В. Гребенюка, сл. Л. Височин https://www.youtube.com/watch?v=dwsYj61_sJo Літературне читання. С. 129 відповідати на запитання |
2 |
13. 03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги.
3. Робота зі шкільною документацією
|
08.00.-12.10. |
Українська мова. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. С. 144 Вправи 346-350 - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=BWGrr94gvOI - вивчити правило с. 144 Літературне читання. Позакласне читання «На шляху до Тараса Шевченка». Знайти цікаві факти про Т. Шевченка Фізична культура. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу. Рухливі ігри. |
3 |
16.03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.( Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги.
3. Робота зі шкільною документацією
|
08.00.-12.10. |
Літер. чит. Вступ до розділу «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості». Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова…» с. 130-131- опрацювати статтюУкр.мова. Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст. С. 145-146 Вправи 351-355 https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc Математика. Множення двоцифрового числа на одноцифрове - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WJ960CLsi4M С. 126-127 - № 807 – 814 Я у світі. Подорож картою України. Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. С. 108-117 – опрацювати статті Фізкультура. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу. Рухливі ігри |
4 |
17.03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі.
3. Опрацювання фахової літератури. |
08.00.-12.10. |
Математика. Множення суми на число. Розподільний закон множення стосовно додавання. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. С. 127-129 - Вивчити правило с. 127 - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=8ZZwparx-s4 https://www.youtube.com/watch?v=Nl638dK4cvs Укр.мова. Розвиток мовлення. Переказ. Літер. чит. Антон Лотоцький «Малий Тарас чумакує». С. 131-133 – виразно читати оповідання; знайти за допомогою інтернету продовження оповідання та прочитати його. |
5 |
18.03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2. Консультація для батьків у телефонному режимі.
3. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. |
08.00.-13.00 |
Літер. чит. Оксана Іваненко «Тарас у наймах». Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине…»С. 134-135 – виразно читати, уривок від слів «Весь час мріяв Тарас … у пана «козачком» - прислужником» вивчити напам’ять. С. 135 – виразне читання вірша Укр.мова. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. С.146-148, впр.356-359 - Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=bi-0jeFAMf0 Математика. Множення одноцифрового числа на двоцифрове з опорою на правило множення числа на суму. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. С.130-131, № 834-842 Основи здоров’я. Де можна гратися, а де – ні. С. 102-104 – опрацювати статтю Фізкультура. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу. Рухливі ігри |
6 |
19.03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги.
3.Виготовлення дидактичного матеріалу . |
08.00.-12.10. |
Математика. Розподільний закон множення стосовно віднімання. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. С. 131-132 - вивчити правило с. 131 Інформатика. Алгоритми у навчанні. Складання алгоритмів для виконавців. Образотворче мистецтво. Птахи в польоті. Намалювати будь-яку пташку в польоті. Музичне мистецтво. Повторити вивчені пісні. Українська мова. Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники – антоніми. С. 148-149 |
7 |
20.03. |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі
3. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. |
08.00.-12.10. |
Укр.мова. Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника, як частини мови. С. 150-151 вправи 365-368 Літер. чит. Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою...» «Тече вода із-за гаю» виразно читати Фізкультура. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу. Рухливі ігри Математика. Випадки множення та ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. С. 133 №851-860 https://www.youtube.com/watch?v=5XJF6LTxAfU&feature=share
|
8 |
30.03 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook, Messenger, шкільний сайт)
2.Індивідуальні консультації з батьками.
3.Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями(укр.мова) |
08.00.-12.10. |
Літер. чит. Василь Сухомлинський «Сонце заходить». С. 138-139 – читати і переказувати Укр.мова. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. С. 151-153 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=3goYFuZpTOI виконання вправ 370, 371 – письмово вправи 369, 372 - усно вправа 373(2) дом. роб. Математика. Множення виду 320*2. Розв’язування задач. Знаходження периметру рівнобедреного трикутника. С. 133-134 №861-870 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0 виконуємо письмово с. 133 №861, 864, Задачі 865, 867 усно № 862, 863 Задача 866 Домашня робота № 869, Задача 870 Я у світі. Славетні українці. С. 117 – 124 – опрацювати статтю. Фізкультура. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: елементи футболу. Рухливі ігри |
9 |
31.03. |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, група на Facebook Messenger, шкільний сайт)
2. Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі
3.Підбір і розробка тестових завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями |
08.00.-12.10. |
Математика. Закріплення вивчених випадків множення та ділення. С. 134-135 № 871-878 - робота за таблицею (усно) №871 - робота над задачею 872 - усне коментування завдання 873, задача 875 (усно) - обчислити вирази №874 -домашнє завдання №878, Задача 877 Укр.мова. Спостереження за роллю прикметників у загадках. Закріплення вивченого. С. 153-154 Вправи 374-378 - Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo - виконати письмово Вправи 374, 375, 376(2) - Усно вправа 377 - Домашня робота Вправа 378 Літер. чит. Підсумковий урок з теми «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості» с. 140 – відповідати на запитання Позакласне читання. «Весну красну Вітаймо!» Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/pozaklasne-chitannya-vesnu-krasnu-vitaymo-96237.html |
10 |
01.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2. Онлайн консультація для батьків та дітей.
3.Підготовка конспектів уроків.
|
08.00.-13.00. |
Літер. чит. Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу». Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено» с. 141-146 – вивчити біографію, виразно читати казку Укр.мова. Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. с. 154-155 вправи 379-383 Розвиток мовлення Твір – опис на основі спостережень «Надійшла весна прекрасна» - виконати вправи 380, 381, 382 - усно вправи 379, 383 Домашнє завдання Скласти письмово розповідь про весну. Математика. Ділення суми на число. Розв’уваня задач. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи та задачі на застосування вивчених випадків множення і ділення. С.135-138. - Вивчити правило с. 136 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=163&v=2L29UI_OYJs&feature=emb_logo - усно виконати № 881, 887, 888 - письмово виконати № 879, 880, 882, 883, 889, 890, 892 - домашня робота № 886, 895 Задачі 885, 896 Основи здоров’я. Безпека велосипедиста с. 105-110 – опрацювати статтю https://www.youtube.com/watch?v=8ZSOwkWacgo Фізкультура. ЗРВ. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Рухливі ігри. |
11 |
02.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги
3. Робота зі шкільною документацією
|
08.00.-12.10. |
Математика. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду: 72:3, 50:2. С. 138-139 №897-907 - Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=Q1BRGup2adA - виконати усно №898, 899, - виконати письмово № 897, 900, 904 - розв’язати задачі 901, 902 - домашня робота №907, Задача 906 Інформатика. Алгоритми в нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців. С. 127 – 133 – опрацювати Переглянути презентацію Образотворче мистецтво. Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами сценографії та їх призначення. Створення декорації до театральної вистави. ( гуаш або акварельні фарби) Музичне мистецтво. Тема: Музика мужніх людей. Виникнення маршу. Пісня – марш. Розучування пісні «Гей,розвивайся ,дуб зелененький »,українська народна пісня Пісня – караоке «Гей,розвивайся ,дуб зелененький» |
12 |
03.04. |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
3.Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями |
08.00.-12.10. |
Укр.мова. Закріплення й узагальнення знань про прикметник. С. 156 Вправи 384-387 https://www.youtube.com/watch?v=FTb-8DDHWLo&t=34s Літер. чит. Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено» с. 142-146 - Підготувати переказ уривка з казки зі слів " І ось того дня...." і закінчуючи "Ті зависали на колючках і вмирали лютою смертю". Відеозвіт переказу надіслати у вайбер. Фізична культура. ЗРВ. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Рухливі ігри.
|
13 |
06.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання. с.146 -152 -читати повідомлення про Карло Коллоді і казку "Пригоди Піноккіо" . - перегляньте презентацію https://drive.google.com/file/d/1Rkr5LTPg6Z7Z7NcoTdamXXfKyvg-Ju7j/view Українська мова Повторення й узагальнення знань про іменник Пергляньте презентацію і виконайте вправи Математика Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 908-915) Я у світі Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини с. – 132-135 – опрацювати статтю Фізична культура ЗРВ. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Рухливі ігри. |
14 |
07.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Українська мова Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. С. 157-158 Вправи 388-391 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=AZZxD_fNUIU Математика. Перевірка ділення множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків. (впр. 916-924) |
15 |
08.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання С. 152-157 - Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww https://www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM Українська мова Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. С. 159 – 160 Вправи 392-394 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA Математика. Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь. (впр. 925-933) https://www.youtube.com/watch?v=O2whNcnsBgc Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. Основи здоров’я Відпочинок на природі. Щоб не заблукати… Як уникнути небезпечних ситуацій на природі. С. 111-120 – опрацювати статті |
16 |
09.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Українська мова Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. С. 160-162 Вправи 395 -398 Математика. Ділення виду 360: 3, Творча робота над задачею. (впр. 934-942) https://www.youtube.com/watch?v=P_v0M6mz-iU https://www.youtube.com/watch?v=IINCSlXbaIY Музичне мистецтво Країна чітких кроків. «Пісня про барабанщика» муз. Р. Рустамова, сл. В. Товаркова https://www.youtube.com/watch?v=ZI2gQgrazBw Інформатика Алгоритмічна мозаїка. Образотворче мистецтво Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції «Чудесний хор» (пластилін) |
17 |
10.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-13.00 |
Літературне читання Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу»
- С.158, записати відповіді на запитання в зошит Українська мова Дієслова- синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях. С.162-163 Вправи 399-403 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=QUcFHPVc1YM Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
18 |
13.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!». Традиції українського народу. За В. Скуратівським « Благослови, мати, весну зустрічати!» С.159 – 161 – читати, розповідати Українська мова Розвиток зв’язного мовлення. Складання порад «Як вберегтися від коронавірусу» - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI https://www.youtube.com/watch?v=h6Pk5TFoB8I&feature=youtu.be Запиши поради за планом (5 пунктів) Поради «Як вберегтися від коронавірусу» Математика. Ділення виду 64:16 способом випробування. Периметр прямокутника. (впр. 943-951) https://www.youtube.com/watch?v=89xQD572UXY https://www.youtube.com/watch?v=J1_tONSNLh8 Я у світі Будь – який учинок має наслідки. С. 135-138 – опрацювати статтю. Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м’які перешкодини. Рухливі ігри. |
19 |
14.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Тамара Коломієць «Березень» - с. 162 - читати , відповідати на запитання, розповідати про весняні свята Українська мова Дієслова- антоніми. Роль дієслів-антонімів у реченнях. С. 163-164 Вправи 404-407 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc Математика. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. (впр. 952-959) Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м’які перешкодини. Рухливі ігри.
|
20 |
15.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Михайло Стельмах «Гуси – лебеді летять» С. 163 – 164 – читати, переказувати. Перегляньте відео до уривку із повісті https://www.youtube.com/watch?v=t4cO74gofNc Українська мова Тренувальні вправи у доборі дієслів-синонімів і дієслів-антонімів. Математика. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 960-968). https://www.youtube.com/watch?v=lAPQQju-ivU Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри. Основи здоров’я Характер людини. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв. С. 121-124 – опрацювати статтю. |
21 |
16.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Математика. Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 969-976). https://www.youtube.com/watch?v=VgbPoDcy7eM Музичне мистецтво Марші української землі. «Гей, там на горі Січ іде» стрілецька пісня https://www.youtube.com/watch?v=7FmeibrGFAs Інформатика Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Образотворче мистецтво Тема: Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Виконання ілюстрацій до казок. 1. Переглянь презентацію «Світ казок в ілюстраціях» за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1nX_QEqUklPZ6o1jRuXsWro1FVTMRjmOS/view 2.Намалюй ілюстрацію до української народної казки. Застосуй матеріали, які, на твою думку, якнайкраще допоможуть передати зовнішність і характер казкових персонажів. |
22 |
17.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-13.00. |
Літературне читання Валентина Ткаченко «Квітень» . Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» . Леся Українка «Уже весняне сонце припікає» с. 165 – 166 – виразно читати Українська мова Уживання дієслів у переносному значенні. С. 164-165 Вправи 408-412 Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри. |
23 |
21.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай» С. 167-168 – виразно читати, вивчити вірш напам’ять (с. 167) «Вийшов травень з лісу» Українська мова Спостереження за вживанням дієслів у мовленні. С. 165-166 Вправи 413-417 -перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=EOzfmwtwc5c Математика. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 977-984). https://www.youtube.com/watch?v=ZS2bjRwKcfM
|
24 |
22.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання опрацювати матеріал, мирилку вивчити напам’ять Українська мова Змінювання дієслів за часами. С. 166-422 Вправи 418-422 - вивчіть правило - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw Математика. Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 985-991). https://www.youtube.com/watch?v=czlYeE8NV3g https://www.youtube.com/watch?v=mOjSa38Usbg&t=212s Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри. Основи здоров’я Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру. С. 124 – опрацювати матеріал |
25 |
23.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Марія Познанська «Співай, соловейку!» «Як співає соловейко?» (за Борисом Комаром). С. 169 – 170 – виразно читати Математика. Розв'язування рівнянь. Розв’язування задач (впр. 992-998). Розв'язування рівнянь з двома діями. Розв’язування задач (впр. 996-1006) Музичне мистецтво Парад маршів. «Семеро гномів» муз. і сл. А. Житкевича https://www.youtube.com/watch?v=pNGy5egvoOI Інформатика Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі, Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. Образотворче мистецтво Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок. «Театральна маска» (кольоровий папір, картон) |
26 |
24.04 |
1.Розробка і розміщення завдань для учнів.(Viber, SMS, Messenger, шкільний сайт)
2.Консультація для батьків та учнів в телефонному режимі.
|
08.00.-12.10. |
Літературне читання Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...» с. 170 – виразно читати, вивчити напам’ять Українська мова Розрізнення часових форм дієслів. С. 169-170 Вправи 423-426 - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=Z6FUjbjfP8I Фізична культура ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухливі ігри. |