Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою

Про матеріал
Мета: навчальна: ознайомити з іграми для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, роздатковий матеріал.
Перегляд файлу

 

2 клас. Урок 13.

Тема: Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. Логічні задачі

Мета:

навчальна: ознайомити з іграми для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою;

розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;

виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, роздатковий матеріал.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1-2 хв.)

  • привітання;
  • перевірка готовності учнів до уроку;
  • перевірка присутніх.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ (3-4 хв.)

1. Гра «Хто більше»

1. Учні по черзі пригадують правила поведінки в комп'ютерному кабінеті. Учитель ставить запитання учням.

2. “Чарівний м’ячик”

- Давайте пригадаємо, які правила безпечної роботи в Інтернеті ви пам’ятаєте.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (5-7 хв.)

  1. Вправа “Вилучи зайве” (роздатковий матеріал)

Вилучіть зайвий малюнок і поясніть свої міркування.

 

— Що допомогло вам упоратися із завданням? (Уважність і спостережливість) Ці риси дуже важливі для успішного навчання. Без них не можна обійтись і під час розв'язування будь-яких задач та ігор.

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку (1-2 хв.)

- Вамі вже, мабуть, відомо, що існують не тільки звичайні ігри, а й комп’ютерні. А чи знаєте ви, що є ігри, які допомагають і розважатися, і навчатися? Такі задачі можна розв’язувати як за допомогою комп’ютера, так і без нього.

Отже, сьогодні ми ознайомимося з іграми для вдосконалення навичок роботи з маніпулятором “миша”, клавіатурою (1 слайд).

 

V. Вивчення нового матеріалу (12-15 хв.)

1. Розповідь вчителя (+презентація)

Такі ігри містять низку логічних задач, найпопулярнішими серед яких є ребуси, пазли, танграми. (2) Ребуси та пазли для вас вже знайомі Ребус — це загадка, в якій у вигляді малюнків, букв, знаків закодовано слово. Ось, наприклад (3):

Слово «пазл» у перекладі з англійської мови означає «загадка» або «головоломка». У цій грі потрібно зібрати зображення з окремих його фрагментів (4).

Пазл складається з рамки та основної частини. Фрагменти пазла, які утворюють рамку, є основою майбутньої картинки і підказують, яку наступну деталь слід вибрати.(5.)

- А що ж таке танграм? Гра «Танграм» — давня китайська головоломка. Одна з її китайських назв («Чи-Чао-Тю») у перекладі означає «хитромудрий візерунок із 7 частин».

Для цієї гри зазвичай використовують квадрат, розрізаний певним чином на 7 частин. Із частин квадрата складають різні фігурки (людей, тварин, букви, цифри тощо) (6).

http://math6shms.pbworks.com/f/tanagram_cat.JPG

 

  1. “Цікаво знати!”

Колись у Лондоні Джон Спілсбері, який виготовляв географічні карти, зробив дерев’яну карту світу й розпилив її на шматочки. А на уроках географії учні складали ці шматочки докупи. Таким був перший пазл (7).

  1. Робота з підручником

- А зараз розгортаєте підручник та читаєте на ст. 48-51.

  1. Фізкультхвилинка

Пісня “Прикол” (розучування)

 

  1. Робота з зошитом
  1. .ребус Впр.3, 4.

 

VI. Закріплення, систематизація та узагальнення знань (7-10 хв.)

  1.Склади “Танграм” (робота в парах)

Склади з усіх семи частин танграма фігури, зображені на малюнку.    Зверни увагу: частини танграма не повинні перекривати одна одну! (10)

  1. Працюємо на комп’ютері

(11). Дитячий портал “Пустунчик”/Пазли/Пазл “Котик”

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку (1-2 хв.)

  1. Запитання і завдання з підручника на ст. 51
  • Які ти знаєш логічні задачі?
  • Що таке ребус? танграм?
  • Які є правила складання пазлів?
  1. Гра «Закінчіть речення»:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

 

doc
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку