Ігри на укорах математики для 1-4 класів

Про матеріал
Діти з великим інтересом беруть участь в іграх і непомітно для себе засвоюють необхідний матеріал. В процесі проведення тієї чи іншої гри, ми досягаємо мети, поставленої на початку уроку.Це, як правило, вдосконалення обчислювальних навичок, вміння порівнювати, вирішувати завдання, вирази. Учні 1-4-х класів мають наочно-образне мислення, тому дуже важливо будувати їх навчання, застосовуючи якомога більше якісного ілюстративного матеріалу, залучаючи до процесу сприйняття нового не тільки зір, а й слух, емоції, уяву.
Перегляд файлу

                         Дидактичні ігри на уроках математики:

 

1 Метелики.

 

Дидактична мета: закріплювати прийоми додавання і віднімання

 

Обладнання: малюнки метеликів і квітів.

 

Зміст: на дошці квіти з числом, метелики групою на іншій частині дошки. Дітям пропонують відгадати, на яку квітку сяде метелик. Для цього вони читають приклади на зворотному боці малюнків метеликів і вважають його, потім садять метеликів на квіти.

 

2. Математична Риболовля

 

Мета: формувати і закріплювати навички усного рахунку в 1-4 класах.

 

Обладнання: рибки та рибалка

 

Зміст: грають команди, по черзі беруть рибку і вирішують приклад. Вирішив правильно-зловив рибку. Хто більше наловить.

Можна приклади писати зі зворотного боку рибок.

 

3. Новорічна ялинка

 

Обладнання: ялинка, картинки Діда Мороза і Снігуроньки, ялинкові іграшки.

 

Мета: відпрацювання і перевірка навички рахунку.

 

Зміст: учень Снігуроньці допомагає наряджати ялинку, якщо правильно вирішує приклад, записаний на зворотному боці іграшки.

 

 

4. Потяг.

 

Дидактична мета: закріпити порядкове значення числа.

 

Обладнання: картинки потяга, вагонів, картки з числами від 10 до 20.

 

Зміст: на дошці потяг, вагони розставлені в безладді. Дітям оголошують, що числа заблукали. Діти розставляють цифри, що позначають числа другого десятка.

 

 

 

5. Склади кругові приклади.

 

Дидактична мета :Складання прикладів, у яких перший компонент дорівнює відповіді попереднього прикладу.

 

Зміст гри : Учні складають приклади з відповіддю, рівним першому компоненту наступного прикладу. Наприклад, на дошці дані наступні записи: 7-5=2 2+6=8 8+2=10 10-8=2 учні складають ланцюжок прикладів за заданим правилом. Гру можна проводити в будь-якому класі, ускладнюючи завдання.

 

6. Листоноша.

 

Дидактична мета : Закріплення прийомів множення і ділення (табличні випадки).

 

Обладнання : Малюнки будиночків, картки з прикладами.

 

Зміст гри : Учитель викликає до дошки учнів, вони вибирають картку з прикладом, вирішують, вказують номер будинку, квартири, куди відправлено лист.

 

7. Математична естафета.

 

Дидактична мета : Навчання навичкам швидкого рахунку.

 

Зміст гри : Клас розбивається на команди. Для кожної команди вчитель пише приклади. Одночасно від кожної команди до дошки викликається по одному учневі. Їх завдання полягає в тому, щоб правильно і швидко вирішити відповідний приклад і передати естафету своєму товаришеві. Гра триває до тих пір, поки учні кожної команди вирішать всі приклади. Перемагає та команда, яка раніше за інших правильно вирішить приклади

 

8. Мовчанка.

 

Дидактична мета : Закріплення навичок усного рахунку.

 

Зміст гри :  На дошці або картці записані числа по колу, а в центрі знак дії. Учитель мовчки показує на два числа і на когось із учнів. Той повинен виконати з ними певну дію і назвати відповідь. Решта сигналізують про правильність рішення.

 

doc
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку