Вижми губку (для молодшого віку) Необхідний інвентар: дві ємкості, поролонова губка Одну ємкість наповнюєте водою. Покажіть дитині як за допомогою губки перенести воду з однієї ємкості в другу. Гра розвиває дрібну моторику Кораблики (для молодшого віку) Необхідний інвентар: таз з водою,папір. Налийте в таз невелику кількість води. Покажіть дитині як можна кидати невеликі клапті паперу, подуйте на них. Дитина повторить ваші дії. Гра сприяє розвитку дрібної моторики та артикуляційного апарату.
Кульки в воді (для молодшого віку) Необхідний інвентар: дві ємкості, декілька тенісних кульок, ситечко з ручкою. Одна ємкість заповнюється водою,з якої дитині пропонується виловити кульки ситечком у другу ємкість. Дитина помічає, що з ситечка вода виливається,а кульки не тонуть у водіГра розвиває дрібну моторику Дощик (для молодшого віку) Необхідний інвентар: лійка. Помістіть в ємкість дрібні іграшки. дитина лійкою поливає їх. згадуючи вивчені віршики про дощик. Після «дощика» запропонуйте дитині витерти іграшки серветкою. Гра сприяє розвитку мовлення дитини.
Переллємо воду ложкою (для молодшого віку) Необхідний інвентар: Дві склянки (одна з водою),чайна ложка,столова ложка. Запропонуйте дитині перелити воду з однієї склянки в другу ложками. Гра розвиває дрібну моторику,закріпляє поняття порожній, повний. Наллємо,виллємо. (для молодшого віку) Необхідний інвентар:Ємкість з водою, дві склянки різного об’ємуЄмкість заповнюється водою,з якої дитині пропонується набрати воду склянкою та перелити її в іншу. Гра розвиває координацію рухів,розширює поняття про властивості предметів.
Через сито (для молодшого віку)Необхідний інвентар: склянка,сито . Запропонуйте дитині лити воду з склянки через сито в таз. Поясніть малюку, чому вода утікає. За допомогою гри дитина пізнає призначення та властивості предметів. Тоне, плаває (для молодшого віку) Необхідний інвентар: ємкість з водою,різні дрібні предмети,які плавають та тонуть. Запропонуйте дитині кинути в ємкість з водою різні предмети: камінці, гудзики, клапті тканини і т.д. Гра розвиває дрібну моторику,закріпляє поняття класифікації, визначає властивості предметів.
Поливаємо квіти (для молодшого віку віку) Необхідний інвентар: лійка з водою. Запропонуйте дитині полити квіти на клумбі. Поясніть, що квіти,кущі люблять пити воду. Зверніть її увагу на те, що полита земля стає темнішого кольору. Роздивляйтеся краплинки води на листочках квітів. Нагадайте,що крапельки води схожі на дощик. Гра сприяє розвитку фантазії,дрібної моторики, Дитина вивчає властивості та призначенням предметів, знайомиться з світом рослин.