Конспект інтегрованого заняття з пріоритетом математичного розвитку для середньої групи

Про матеріал
"Пригоди у країні казок" конспект інтегрованого заняття з- пріоритетом математичного розвитку. Освітні завдання: продовжувати вчити дітей класифікувати предмети за формою, знаходити розбіжності та бачити закономірності в розташуванні предметів; закріпити знання про числа до 10 та їх графічне зображення; поглибити уявлення дошкільнят про геометричні фігури та їхні властивості; формувати вміння вихованців орієнтуватися в просторі;закріпити знання малят про знайомі казки та їх героїв, розвивати вміння малят розгадувати ребуси, розвивати логічне мислення, увагу,дрібну моторику,виховувати взаєморозуміння,бажання допомагати одне одному; мотивувати зацікавленість у отриманні якісного підсумкового результату своєї діяльності.
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад № 2

Санаторного типу туберкульозного профілю

Прилуцької міської ради Чернігівської області

 

 

 

 

 

 

 

 

«Пригоди у Країні казок»

( інтегроване заняття художня література з пріоритетом математичного розвитку)

( середня група )

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Підготувала і провела

                                                    вихователь Лісовець Олена Павлівна

 

 

 

 

 

 

 

2015 р.

 

 

Освітні завдання: продовжувати вчити дітей класифікувати предмети за формою, знаходити розбіжності та бачити закономірності в розташуванні предметів; закріпити знання про числа до 10 та їх графічне зображення; поглибити уявлення дошкільнят про геометричні фігури та їхні властивості; формувати вміння вихованців орієнтуватися в просторі;закріпити знання малят про знайомі казки та їх героїв, розвивати вміння малят розгадувати ребуси, розвивати логічне мислення, увагу,дрібну моторику,виховувати взаєморозуміння,бажання допомагати одне одному; мотивувати зацікавленість у отриманні якісного підсумкового результату своєї діяльності.

Матеріали та обладнання: клубочок,рюкзачок,карта – схема « Казкова країна», іграшкові звірі,ілюстрації « Двоє мишенят », « Лабіринт »,схема «Склади Козу - дерезу », посібник « Математична риба », карти – ребуси, загатовки слідів, іграшковий ставок.

Попередня робота: читання й обговорення казок « Півник і двоє мишенят »,

« Коза - дереза», « Івасик – Телесик », « Зимівля звірів », ігри – драматизації « Відгадай з якої я казки», розв’язання завдань логічного характеру під назвами « Виклади візерунок », « Третій зайвий », « Хто загубився? », діагностичні ігри « Знайди сусіда », « Знайди фігуру ».

Словник: ребус, казкарка.

Хід:

В.

Подивилися на мене,

Усміхнулися усі:

Хто готовий до роботи?

Хто бадьорий? Молодці.

В. Діти, чи до вподоби вам здійснювати різноманітні подорожі?( відповіді дітей ) Отже, пропоною разом помандрувати дивовижними,казковими місцями. Хочете дізнатися, куди саме ми сьогодні відправимося? Постривайте, тут якийсь чудернацький клубочок! Та він ще й стрибає!(чути голос за дверима)

Голос з-за дверей: я клубочок непростий, я клубочок чарівний! Я вкажу вам шлях до казки приготуйтеся, будь-ласка! ( котиться до хатинки казкарки)З’являється на екрані казкарка.

Казкарка: Ось кого до мене привів клубочок. Добрий день малята. Мені нещодавно надійшов лист від казкових героїв. Сталася в них біда (плаче) А я не може нічим їм допомогти, що мені робити?

В. Бабусю ми тобі допоможемо. Наші діти розумні,кмітливі вправні. Ми врятуємо казкових героїв. Правда ж малята?

Казкарка: Але спочатку треба відгадати загадковий напис( ребус), щоб відкрилася брама – прохід на територію Казкової країни. (діти відгадують ребус) 7 Я

Казкарка: Молодці малята,

Хай у ваших очах цікавість розгорається

І ваші личка усміхаються

Чарівні двері відчиняються

І чудові казки починаються.

Ось вам карта-схема « Казкової країни » за допомогою якої ви швидко знайдете казкових героїв.

В. Давайте уважно розглянемо уважно карту. Хто зображений на карті? Так, правильно це казкові герої. Від будинку казкарки до кого нам далі треба йти? ( діти – до бичка)

В. А скільки кроків нам потрібно зробити? ( діти – 5 кроків прямо)

В. А з якої казки це герой?

В. Діти бичок сьогодні святкує день народження,але звірі – гості ніяк не можуть дійти до нього,щоб привітати його. Допоможемо їм?

Гра-лабіринт « Допоможіть звірятам привітати бичка ».

В. Ну що малята, усі звірі змогли подарувати подарунки бичку?

Далі, орієнтуючись по карті, ми до чого дійдемо? І скільки кроків нам потрібно зробити?( до вітрячка, необхідно зробити 4 кроки праворуч )

В. Так, крокуємо. Кого ми тут бачимо?( 2 мишенят) Це герої якої казки нас зустрічають?( півник і двоє мишенят )

В. Малята, півник просить вас допомогти йому розрізнити де Круть а де Верть,вони вирішили пожартувати над півником і замаскувалися, знайдіть відмінності між двома мишенятами.

Гра « Знайди і полічи розбіжності »

В. Скільки відмінностей ви знайши? Отже, допомогли півникові,молодці. А півник так зрадів, що хоче тепер з вами погратися.

Фізкультхвилинка « Два півники горох молотили»

В. Так продовжуємо наш путь. Чию фігуру ми бачимо на карті? Фігуру кози. Скільки нам треба зробити кроків від вітрячка до кози? Правильно 3 кроки прямо. Крокуємо до героїв якої казки?( Коза дереза)

Коза, говорить що в неї немає друзів тому просить вас скласти її зображення із лічильних паличок. Тому сядьте за столи і викладіть фігуру схожу на козу-дерезу.( діти викладають)

Конструювання з лічильних паличок « Коза-дереза».

А тепер перекладіть три палички так,щоб коза дивилася в інший бік.

В. Молодці. Розглянемо далі позначки на карті. Що ми бачимо? Так, це озеро. А як ми можемо добратися до озера?( треба стрибати по купинках). Скільки стрибків нам необхідно зробити? Так. Три стрибки вперед.( з’являється зміючка Оленка на екрані)

Зміючка-Оленка: Привіт малята. Хотіла потоваришувати з Івасиком-Телесиком спіймала для нього рибку. А поки несла вся луска з неї відвалилася і я тепер ніяк не можу повернути її назад. Допоможете мені?

В. Допоможемо зміючці? Давайте прикрасимо рибку, заповнимо пусті місця від луски. Що для цього нам потрібно зробити? Так доповнити цифри яких не вистачає.( діти виконують завдання ) Молодці, а тепер назвіть мені сусідів числа 3, числа 5, числа 7. Правильно молодці.Ну що поглянемо на карту ми дійшли до кінця, справилися з поставленими завданнями? ( на екрані знову казкарка)

Казкарка:  Блискуче впоралися із завданнями. Швидко й вправно допомогли всім казковим героям. Вони всі вдячні. Бувайте малята чекаю вас обов’язково до себе на гостину я приготувала вам чарівні казочки.

doc
Додано
26 лютого
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку