Ігрова програма "День святого Валентина"

Про матеріал

Ігрова програма "День святого Валентина" на допомогу класному керівникові чи педагогу-організатору (загальношкільне свято).

Перегляд файлу


 

День святого Валентина

 

Мета: розширити знання дiтей про звичаї, традиції народiв Европи; розвивати кругозiр дiтей; формувати культуру поведiнки, культуру почуттiв; розвивати навички правильного використання мовних форм ввічливості, навчати чемного ставлення до людей. 
Обладнання. До цього свята дiти готуються заздалегiдь. На уроцi художньої працi вони виготовляють подарунки в формi сердечка. Це може бути якийсь сувенiр, подушечка на диван. Якщо подарунок iншої форми, то обов’язково повинен бути упакований в коробку у виглядi сердечка. Також виготовляють листiвки з побажаннями. Кожен робить маленьке сердечко на ниточцi, щоб потiм прикрасити ним деревце. До свята випiкають тiстечка, пирiжки, рiзнi солодощi у вигдядi сердечка, прикрашають їх. 
Звучить ніжна мелодія.

 

ХІД ЗАХОДУ

І. Організаційна частина 
Зал прикрашений різноманітними символами кохання: сердечками, янголятами, квітами, повітряними кульками і т.п. 
Можливо, діти заздалегідь самі намалюють святкові газети, вислови про кохання, виготовлять “валентинки”- значки і т.п. 
Звучить сучасна лірична музика.

Ведучий 1: Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

Лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцватає весна на землі

І земля убирається зрання.

Ведуча 2: Дише тихо і легко в синяву вона,

Простягає до зір свої руки…

В день такий на землі розцвітає весна

І тремтить от солодкої муки….

Ведучий 1: В’яне серце моє от щасливих очей,

Що горять в тумані наді мною…

Розливається кров і по жилах тече,

Ніби пахне вона лободою…

Ведуча 2: Гей ви зорі ясні! Тихий місяцю мій!...

Де ви бачили більше кохання?

Я для неї зірву Оріон золотий,

Я – поет робітничої рані…

Ведучий 1: Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

Лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцватає весна на землі

І земля убирається зрання.

Ведуча 2: Дише тихо і легко в синяву вона,

Простягає до зір свої руки…

В день такий на землі розцвітає весна

І тремтить от солодкої муки….

 

ВЕДУЧИЙ. Вітаю вас, любі друзі. Чи подобаються вам свята? Мені – дуже. Особливо давні, традиційні – Новий рік, наприклад. Мені сумно згадувати, як багато цікавих свят ми втратили або забули – Масляна, Івана Купала. Кожне з них мало своє обличчя, свої звичаї. 
ВЕДУЧА. Тому сьогодні ми пропонуємо вам відзначити прекрасне, веселе давнє свято. І, якщо вдасться, відзначати його кожен рік. Уявляєте, яким цікавим і приємним стане наше життя?! Адже до справжнього свята готуються заздалегідь, готують сюрпризи для друзів, подарунки. Про них ми ще згадаємо, а зараз – декілька слів про наше сьогоднішнє свято. 
ВЕДУЧИЙ. Це – незвичайне свято – День Святого Валентина, або Свято всіх Закоханих! 
ВЕДУЧА. Незвичайне воно тому, що зовсім не слов’янське... Але Європа святкує його з великим задоволенням вже 120 років. Мабуть, це чудово, що до черги жіночо-чоловічих свят приєдналося ще одне – прекрасне свято з надзвичайно сумною і романтичною історією, яку, правда, мало хто з нас знає. Послухайте одну з легенд, пов'язаних з цим святом. 
У дні, коли молодий християнин-лікар на ім’я Валентин потрапив до в’язниці (це було в часи гонінь на християн імператора Клавдія, в ІІІ ст. н.е.), римський календар відраховував останні дні року. В Італії починалась весна. 
ВЕДУЧИЙ. За римським календарем саме в середині лютого святкували Новий рік. Незаміжні дівчата займались приблизно тим, чим займаємось, мабуть, і ми на Різдво – ворожили. Тоді ж вирувало і язичницьке свято Люперкалія, якому була заступницею сама богиня любові – Юнона. Пари, що вже склалися, оголошували про свої заручини, а для вільних від стріл Амура, і навіть заміжніх, воно було часом бурхливих любовних пристрастей. 
ВЕДУЧА. Валентин тим часом їв сухий хліб у в’язниці, молився і знав напевно, що справжньої весни вже не побачить. Якщо вірити його зображенню у книгах, він був дуже вродливим. Мабуть, в нього закохувались дівчата. Але навряд чи, сидячи за гратами, він міг припустити, що останньому в його житті коханню судилося статися саме в цих стінах. 
ВЕДУЧИЙ. Його наглядач у в’язниці був суворим і ненавидів християн. Про те, що молодий християнин, якого нещодавно привели до нього, ще й лікар, він дізнався, коли спіймав під віконцем його камери декількох хлоп’ят, які кидали туди маленькі записки (можливо, це й були перші “валентинки”). В записочках була всяка всячина: поздоровлення зі святом, привіти і побажання людині, яка була до них доброю і привітною, яка лікувала їх і навчала. 
ВЕДУЧА. Наглядач замислився. Його улюблена дочка була сліпою і наодинці просиджувала всі дні вдома: кому потрібна сліпа наречена? Наглядач привів дочку до ув’язненого лікаря, але не міг знати, що горе сліпої дівчини стане горем закоханої. 
ВЕДУЧИЙ. Сталося диво: Валентин повернув їй зір і вона покохала його. Від їх кохання залишилось одне свідоцтво, про яке не забула легенда – невеличкий лист, майже записочка, “валентинка”, яку склав юнак для неї, сором’язливо підписавши: “Ваш Валентин”. І, невідомо, може саме дочка наглядача вперше вигукнула: “Він – Святий!” 
ВЕДУЧА. І кожного року за народними переказами, саме в цей день усі птахи знаходять собі пару. 

ПІСНЯ 

ІІ. Основна частина . 
ВЕДУЧИЙ. Давайте й ми серед вас виберемо 5 пар, які стануть учасницями наших цікавих святкових конкурсів. А допоможе нам в цьому гра “Знайди свою половинку”.

КОНКУРС «ЗНАЙДИ СВОЮ ПОЛОВИНКУ» 
(Кожному гравцю роздається по конверту, в якому знаходиться половинка паперового серця, з висловом про кохання видатних, відомих осіб. Гравці (5 хлопців і 5 дівчат) повинні знайти другу половинку серця, зібрати частинки докупи, прчитати вислів і сказати, кому він належіть).

Вислови  

1._____________________________________-

2. ____________________________________

3. ____________________________________

4.______________________________________

5._____________________________________

ВЕДУЧА. Отже, тепер ми маємо 5 пар гравців.

ВЕДУЧИЙ. Як ти вважаєш, що основне в стосунках між людьми?

ВЕДУЧА. Я думаю що взаємоповага, доброзичливість, розуміння. Приємно спілкуватися з людиною, яка до тебе добре ставиться,посміхається, і бажає тобі всього самого хорошого.

ВЕДУЧИЙ. Згоден, тому пропоную дізнатися чи зможуть наші конкурсанти похвалитися вмінням говорити приємні слова своїм співрозмовникам.

ВЕДУЧА. А наступний конкурс допоможе нашим парам “налагодити теплі стосунки”. І це обов’язково буде так, тому що називається він “Компліменти”.

КОНКУРС «КОМПЛІМЕНТИ» 
(Хлопець і дівчина стають один проти одного на однаковій відстані. Хлопець каже дівчині комплімент і водночас робить крок. Кожний комплімент – крок до обраниці. Приз отримує пара, яка зустрінеться першою, адже час на роздуми над компліментом – не більше 5 секунд. Мовчить хлопець – хід переходить до наступного гравця.)

Молодці найкраще справилися _________

ВЕДУЧИЙ 1.У долонях я ніжно тримаю

Серце друга аби не зранить

Знаю я,за любов не карають,

За любов починають любить.

ВЕДУЧА Конкурс «НАЗВИ ПАРУ» (Учасники тягнуть жеребки з початком висловлювання і продовжують його, ведучі слідкують за правильністю відповідей.

МАЙСТЕР і…. (МАРГАРИТА)

РОМЕО і …(ДЖУЛЬЄТТА)

КАЙ…(ГЕРДА)

НАПОЛЕОН…(ДЖОЗЕФІНА)

ТІНА КАРОЛЬ…(ЕВГЕНІЙ ОГИР)

ВЕДУЧА зараз для наших глядачів звучить пісня у виконанні…..__________

ВЕДУЧИЙ Конкурс «ПАНТОМІМА» пригадаю що це, для наших учасників є завдання які подумавши одну хвилину мають показати хлопчики для дівчаток.

РОЗЛЮЧЕНИЙ ПЕС.

ЧАЙНИК ЩО КИПИТЬ

ЛЕДАЧИЙ КІТ

НАЗОЙЛИВИЙ КОМАР

 

ВЕДУЧА Пока наші хлопчики готуються ми з вами подивимося сценку

Сценка

 

ВЕДУЧИЙ Слідуючий конкурс «Солодкий МАНДАРИН»

Пара стає один напроти одного.У праву руку дівчинки і лівухлопчика кладемо мандарин, інші зв’язуємо завдання коли ввімкнеться музика потрібно почистити і поділитись і зїсти мандаринку хто швидше, зал підтримує.

МУЗИКА

ВЕДУЧИЙ.

Інтелектуальний конкурс «ПИТАННЯ на ЗАСИПКУ»

  1. Якого каменя нема у морі?(Сухого)
  2. З якого крана не беруть воду? (підйомного)
  3. Що знаходиться в середині ШКОЛИ? (буква о)
  4. У який горщик не можна налити води?(повний)
  5. На базарі один купець купив три кози і заплатив три грн..По чому пішла кожна коза? (по землі)

ВЕДУЧА. День Святого Валентина в кожній країні святкують по-різному. 
ВЕДУЧИЙ. Наприклад, у середньовічній Англії був поширеним звичай обирати собі “Валентину”. Кілька молодих людей писали на шматочках пергаменту імена, складали їх до капелюха і тягли жеребок. Та дівчина, ім’я якої випадало юнакові, на цілий рік ставала його “Валентиною”, а він, відповідно, її “Валентином”. Хлопець складав своїй дівчині сонети, грав на лютні, всюди супроводжував – тобто, був справжнім лицарем. Саме цей звичай оспівувала в своїй відомій пісні Шекспірівська героїня Офелія. До наших часів Британія зберігає ці “язичницькі” традиції. 
Безтурботні італійці святкують Валентинів день по-іншому – вони вважають необхідним робити коханим подарунки, найчастіше – солодощі. Бо вважають - тоді спільне життя обов’язково буде “солодким”. 
Найцікавіше святкують День св.Валентина в Японії. Цього дня на головній площі Токіо проходить “найгучніше зізнання в коханні”. Юнаки та дівчата по черзі горлають що є сили всілякі зізнання в коханні. Хто гучніше прокричить про своє кохання, отримує спеціального приза. 
ВЕДУЧА. День Св. Валентина – давнє свято зі своїми традиціями. Одне з головних правил – робити коханим подарунки – так звані “валентинки”, вони обов’язково повинні мати форму серця. Разом з подарунками ви зізнаєтесь в коханні. До речі, в середньовіччі існував звичай: найдовшим кохання буде, якщо зізнатися в своїх почуттях саме в Валентинів день – Валентин буде берегти вас! 
Якщо ви вирішили обмінятися подарунками з “сердечною” символікою, знайте, що італійці вважають найкращим сувеніром цукерки або льодяники в коробчці-серці, але можна подарувати янголятко з луком, брелок, кулон або сумочку з сердечком. 
А які сувеніри можна вигадати самому? Затишне ситцеве серденько-прихватку, пухке терпляче серце-подушечку для голок, печиво-сердечки. В крайньому випадку, прикрасьте свій подарунок гарною стрічкою, на кінчику якої наклеєні сердечки з оксамитового паперу. 
Квіти в подарунок у цей день – це не "за традицією". Вони будуть доречними тільки як додаток до “валентинки”-листівки любовного змісту, бажано віршованої. 
У цей день жодні романтичні безумства не заборонені. Можна співати серенаду під балконом коханої, і тебе не поведуть до міліції. Напевне, ви не раз читали в книгах, бачили в кінофільмах, як закохані кавалери співають серенади. 
Сьогодні кожен з вас може виразити свою симпатію хлопчикам чи дівчаткам, подарувавши їм листівки – Валентинки.

ІІІ. Заключна частина 
ВЕДУЧИЙ. Мені здається, що наша зустріч допомогла вам зрозуміти, що кохання – це прекрасно. ВЕДУЧА. Перш ніж попрощатися, я бажаю всім, щоб кожен день великого життя був сповнений кохання, як і День Св.Валентина – найбільш поетичний, найтаємничіший, найромантичніший день року. 
Я знаю, що кожний у цьому залі приготував маленьку “валентинку” тому, до кого прихильний. Подаруйте ці маленькі символи кохання один одному, подаруйте один одному трішечки тепла, любові і добра.

ПІСНЯ

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку