Ігрові технології навчанняна уроках української мови та літературного читання. Вчитель Пехуля О. В.
Номер слайду 2
Гра як метод навчання. Значення педагогічної гри Гра, будучи розвагою, відпочинком, здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці. У сучасній школі ігрова діяльність використовується в таких випадках:як самостійні елементи в технології для засвоєння поняття, теми та навіть розділу навчального предмета;як елемент більш загальної технології;як урок або його частини (введення, контроль);як технологія позакласної роботи.
Номер слайду 3
Поняття «ІГРОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ» включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має істотну ознаку - чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в явному вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю.
Номер слайду 4
Реалізація ігрових прийомів і ситуацій відбувається за такими основними напрямами:дидактична мета ставиться перед учнями у формі ігрового завдання;навчальна діяльність підкоряється правилам гри;навчальний матеріал використовується в якості її засобу;у навчальну діяльність уводиться елемент змагання, що переводить дидактичне завдання в ігрове;успішне виконання дидактичного завдання пов'язується з ігровим результатом.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Гра- складне,багатогранне явище,засіб розумового, фізичного та морального виховання дітей