Дидактична гра – це гра, яка допомагає вчителю не тільки урізноманітнювати навчання, але й організовувати процес розумного розвитку дитини. Впровадження таких завдань дозволяє перевірити знання фактичного матеріалу (понять, фактів, географічний назв, імен та іншого) і локалізувати історичні події в просторі та часі. Завдання репродуктивного характеру створюють необхідну базу історичних знань та умінь для переходу до наступного рівня
Ігровий компонент
на уроках історії
Дидактична гра – це гра, яка допомагає вчителю не тільки урізноманітнювати навчання, але й організовувати процес розумного розвитку дитини. Впровадження таких завдань дозволяє перевірити знання фактичного матеріалу (понять, фактів, географічний назв, імен та іншого) і локалізувати історичні події в просторі та часі. Завдання репродуктивного характеру створюють необхідну базу історичних знань та умінь для переходу до наступного рівня.
Кросворд "Політична влада сучасних держав" (ІІ курс)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
По вертикалі:
Відповіді:
По горизонталі:
По вертикалі:
Кросворд "Друга Світова війна"
(ІІ курс-програма 11 кл.)
Коли правильно назвати всі слова по горизонталі, тоді у визначеному вертикальному рядку можливо прочитати прізвище відомого військовокомандуючого США часів Другої Світової війни.
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
Питання:
Відповіді:
Ключове слово: Ейзенхауер
Кросдат
"Країни Західної Європи та США"
(І курс-програма 10 кл.)
|
Д |
|
|
|
|
З |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
В Ж |
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Г |
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Г |
|
|
|
|
Б |
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
А: У якому столітті відбулася Перша Світова війна?
Б: Період "проспериті" (процвітання) у США.
В: "Велика депресія" в Західної Європи.
Г: Початок "нового курсу" Ф, Рузвельта.
Д: Прийняття конституції Ірландії, яка проголосила країну незалежною державою.
Е: Прихід до влади уряду Народного фронту у Франції.
Ж: Встановлення нацистської диктатури Гітлера у Німеччині.
З: Громадянська війна в Іспанії
По вертикалі:
А: Послання до Конгресу програми повоєнного облаштування світу розробленої В.Вільсоном і відомої під назвою "14 пунктів".
Б: Загальний страйк гірників у Великої Британії.
В: Створення уряду Народного фронту на чолі з Л. Блюмом у Франції.
Г: Початок листопадової революції в Германії.
Д: Проголошення Веймарської Конституції.
Е: Встановлення фашистської диктатури Б. Муссоліні.
Ж: Прийняття Конституції, оголошення Іспанії демократичною республікою.
З: Вступ фашистських військ до Мадрида, встановлення авторитарного режиму Ф. Франко.
Відповіді:
По горизонталі:
А: 20; Б: 1923-1929; В: 1933;
Г: 1923-1933; Д: 1937; Е: 1936-1938;
Ж: 1929-1933; З: 1936-1939.
По вертикалі:
А: 1918; Б: 1926; В: 1936;
Г: 1918; Д: 1919; Е: 1922;
Ж: 1931; З: 1939.
Чайнворд "Міжнародні відносини ХХ століття"
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|||||||
|
|
|
|
17 |
|
4 |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
18 |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
15 |
21 |
|
13 |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
19 |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
5 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|