ІКТ як інструмент формування критичного мислення на уроках біології.

Про матеріал

З досвіду роботи вчителя біології Воловецького ЗЗСО 1-3 ст. Сивній Наталії Вікторівни

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас на тему:«ІКТ як інструмент формування критичного мислення на уроках біології.» Вчителя біології Сивній Н. В.

Номер слайду 2

Проблемне питання над яким працюю: «Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках біології шляхом впровадження сучасних новітніх технологій.»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Переваги використання ІКТ на уроках біології:- Розвиток абстрактного та творчого мислення;підвищення мотивації та інтересу до навчання; об‘єктивний контроль знань; доступ до найрізноманітнішої інформації; залучення учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності; формування в учнів ключових компетентностей; новизна , нетрадиційність викладання;

Номер слайду 5

Форма майстер-класу: Практичний семінар

Номер слайду 6

План майстер – класу : QR-код. Що це? Як користуватись? Як самостійно створювати? Інтерактивні онлайн - тести на платформах «На Урок» , «Всеосвіта». Як створювати та користуватися? Створення онлайн ребусів. Можливості використання на уроках. Хмари тегів. Можливості використання у навчанні. Створення онлайн пазлів. Сучасні засоби оцінювання освітніх результатів на прикладі інтерактивного ресурсу Plikers. Алгоритм роботи.

Номер слайду 7

1. QR-код. Що це? Як користуватись? Як самостійно створювати?

Номер слайду 8

Що таке QR-код?QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку.

Номер слайду 9

Де використати?1. Посилання на вікторини, інтерактивні вправи, тести та анкети. 2. Надто довге посилання на ресурс Інтернету, потрібний для навчання: відео з You. Tube, локацію на Google картах, файл з хмари, профіль (група чи сторінка) .3. Підказки для квесту, розмістивши їх в потрібних місцях навчального закладу.

Номер слайду 10

Створюємо разом)1. Крок. Проскануйте QR-код .

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Посилання на мій блог. Згенеруйте QR-код .http://nataliaviktorivna.blogspot.com

Номер слайду 15

2. Інтерактивні онлайн - тести на платформах «На Урок» , «Всеосвіта». Як створювати та користуватися?

Номер слайду 16

Як я працюю з онлайн-тестами на уроці.1. Знайомимося із сайтом «На Урок» 2. Тестування (Різноманітність птахів)

Номер слайду 17

1. Створюємо онлайн –тест разом. Проскануйте QR-код .

Номер слайду 18

Алгоритм створення онлайн-тесту

Номер слайду 19

Онлайн тести на сайті «Всеосвіта»Проскануйте

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Створення онлайн ребусів. Можливості використання на уроках. Сайт, де представлена добірка найрізноманітніших ребусів з відповідями для дітей і дорослих. До того ж, цей сайт надає можливість створювати ребуси онлайн.

Номер слайду 22

Ребус розвиває логічне, образне мислення, увагу, вчить учня нестандартно сприймати графічне зображення, сприяє розвитку творчих здібностей, пізнавальної активності, а також тренує зорову пам’ять 

Номер слайду 23

Розгадати ребус, пояснити поняття

Номер слайду 24

Створюємо ребуси разом1. Перейдіть за посиланням

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Хмари тегів. Що це?Хмара тегів (хмара слів, або зважений список, представлена (-ий) візуально) — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо).

Номер слайду 27

Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що: 1. В хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 2. можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 3.скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 4. створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова; 5.  перетворити нудний текст в цікаву головоломку;6. зробити "хмарку" підказок до історичного диктанту, кросвордів тощо;7. повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.

Номер слайду 28

Хмари тегів. Перейдіть за посиланням

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Jigsawplanet: створення онлайн-пазлів Це безкоштовний онлайн-ресурс для створення власних пазлів або збирання пазлів-головоломок, зроблених іншими користувачами. Дозволяє урізноманітнити уроки, додати їм загадковості, а тим самим зацікавити учнів.

Номер слайду 33

Jigsawplanet: створення онлайн-пазлів. Можливості використання: На основі схеми пояснити процес. Впізнай та класифікуй. Що зайве?Склади пазл і доповни речення.

Номер слайду 34

Алгоритм роботи з ресурсом plickers Сервіс Plikers дозволяє проводити мобільні голосування і фронтальні опитування під час навчального заняття з вивченого або поточного матеріалу в тестовій формі. Наявність смартфонів в учнів не потрібна , тільки смартфон учителя з доступом до інтернету.

Номер слайду 35

Алгоритм роботи з ресурсом plickers

Номер слайду 36

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кудлай Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нагорна Людмила Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Біологія, Майстер-класи
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
1914
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку