З досвіду роботи вчителя біології Воловецького ЗЗСО 1-3 ст. Сивній Наталії Вікторівни
Переваги використання ІКТ на уроках біології:- Розвиток абстрактного та творчого мислення;підвищення мотивації та інтересу до навчання; об‘єктивний контроль знань; доступ до найрізноманітнішої інформації; залучення учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності; формування в учнів ключових компетентностей; новизна , нетрадиційність викладання;
План майстер – класу : QR-код. Що це? Як користуватись? Як самостійно створювати? Інтерактивні онлайн - тести на платформах «На Урок» , «Всеосвіта». Як створювати та користуватися? Створення онлайн ребусів. Можливості використання на уроках. Хмари тегів. Можливості використання у навчанні. Створення онлайн пазлів. Сучасні засоби оцінювання освітніх результатів на прикладі інтерактивного ресурсу Plikers. Алгоритм роботи.
Де використати?1. Посилання на вікторини, інтерактивні вправи, тести та анкети. 2. Надто довге посилання на ресурс Інтернету, потрібний для навчання: відео з You. Tube, локацію на Google картах, файл з хмари, профіль (група чи сторінка) .3. Підказки для квесту, розмістивши їх в потрібних місцях навчального закладу.
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що: 1. В хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 2. можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 3.скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 4. створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова; 5. перетворити нудний текст в цікаву головоломку;6. зробити "хмарку" підказок до історичного диктанту, кросвордів тощо;7. повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.
Алгоритм роботи з ресурсом plickers Сервіс Plikers дозволяє проводити мобільні голосування і фронтальні опитування під час навчального заняття з вивченого або поточного матеріалу в тестовій формі. Наявність смартфонів в учнів не потрібна , тільки смартфон учителя з доступом до інтернету.