Іменник. Прикметник. Дієслово Мовна тема № 3

Про матеріал
Іменник. Прикметник. Дієслово Мовна тема № 3, НУШ, Діагностувальна робота у двох варіантах з додатковими завданнями
Перегляд файлу

Іменник. Прикметник.  Дієслово

Мовна тема № 3

 

Варіант І

 

1.Визнач рядок. У якому записані іменники жіночого роду.

а) гніздо, небо, дерево;

б) казка, стежка, книжка;

в) голуб, каштан, мед.

 

2.Визнач рядок, у якому записані прикметники середнього роду.

а) глибоке, чарівне, казкове;

б) високий, піщаний, теплий;

в) червона, запашна, м’якенька.

 

3.Визнач рядок, у якому записані дієслова в теперішньому часі.

а) мандрує, доглядають, сміється;

б) купили, зафарбував, прилетіла;

в) спати, стрибати, радіти.

 

4.Визнач рядок, у якому записані дієслова минулого часу чоловічого роду:

а) співає, захищає, прибирає;

б) малював, думав, читав;

в) говорила, писала, вишивала.

 

5.Випиши тільки іменники. Зміни їх за числами.

Зимонька, настала, біла, синичка, цвірінькає, весела, зелений, калина, шелестить.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6.Випиши дієслова в неозначеній формі. Утвори від них форми минулого, теперішнього й майбутнього часу. Запиши.

Хоче косити, але нема кому коси носити.

Як посієш, так і пожнеш.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7.Утвори сполучення прикметників з іменниками. Визнач рід і число.

Лагідний (сонце, руки, голос, мама).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8.Спиши, розкриваючи дужки.

Весна ледачого (не)любить.

Правда у вогні (не)горить й у воді (не)тоне.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

*Додаткові завдання

 

1.Які частини треба додати до кореня –мов-, щоб утворені слова відповідали на питання що? який? що робити? Запиши їх.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.Добери прикметник, який би за значенням підходив до групи слів.

 

Характер, рука, пух - _____________________________________________ .

 

Ключик, рибка, годинник - __________________________________________ .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іменник. Прикметник. Дієслово

 

Мовна тема № 3

 

 

Варіант ІІ

 

1.Визнач рядок, у якому записані іменники середнього роду:

а) їжачок, котик, сон;

б) тиша, чапля, сніжинка;

в) море, щастя, озеро.

 

2.Визнач рядок, у якому записані прикметники чоловічого роду:

а) ласкава, ніжна, щира;

б) теплий, шовковий, яскравий;

 

3.Визнач рядок, у якому записані дієслова в неозначеній формі:

а) просить, світить, їздить;

б) просити, світити, їздити;

в) просили, світили, їздили.

 

4.Визнач рядок, у якому записані дієслова минулого часу жіночого роду:

а)підійшов, посадив, виріс;

б) припікає, гріються, спить;

в) вишивала, сказала, заспівала.

 

5.Випиши тільки іменники. Зміни їх за числами.

Йдуть, дощ, зелені, опали, листочок, дубовий, колючий, килим, вкрив.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6.Випиши дієслова в неозначеній формі. Утвори від них форми минулого, теперішнього й майбутнього часу. Запиши.

 

Друга шукай, а знайдеш – тримай.

Пішов кіт спати, а миші – танцювати.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Утвори сполучення прикметників з іменниками. Визнач рід і число.

Прохолодний (ранок, повітря, осінь, дні).

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Спиши, розкриваючи дужки.

 

Під лежачий камінь вода (не)тече.

Хто (не)працює, той (не)їсть.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

*Додаткове завдання

 

1.Які частини треба додати до кореня –каз-, щоб утворені слова відповідали на питання що? який? що робити? Запиши їх.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.Добери прикметник, який би за значенням  підходив до групи слів.

 

Сталь, дружба, знання - ______________________________________________.

 

Смак, нитка, талія - _________________________________________________.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
1752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку