ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ
УЧНЯ 2- КЛАСУ
ЗОШ
Координатор: ПІБ, класний керівник.
Мета. Підвищити мотивацію учня. Створити умови для розвитку особистості шляхом здійснення переходу від ідеї розвитку особистості до ідеї саморозвитку. Реалізувати процес творчого розвитку обдарованої дитини в процесі впровадження традиційних і інноваційних форм і методів навчання.
Завдання:
1. Створення умов для здобуття освіти понад державний мінімум.
2. Здійснення науково-практичної підготовки талановитої дитини, збагачення на її основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу держави.
3. Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей та обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись, формування громадської позиції, національної свідомості, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії.
4. Надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб, забезпечення умов для оволодіння практичними вміннями і навичками наукової, дослідно-експериментальної діяльності відповідно професійної орієнтації.
5. Створення сприятливих умов для гуманізації освіти.
Очікувані результати: володіння навичками самостійної роботи, навичками самоконтролю та само оцінювання; призові місця у конкурсах і олімпіадах різних етапів з математики.
Індивідуальний план діяльності
на 2021-2022 н. р.
№ |
Зміст |
Термін |
Відмітка про виконання |
1 |
Організувати індивідуальну підготовку учня до Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» |
Вересень, 2021 2 рази на тиждень |
|
2 |
Опрацювати банк завдань Всеукраїнського етапу конкурсу попередніх років |
Вересень - листопад, 2021 р. 2 рази на тиждень |
|
3 |
Організувати підготовку обдарованої дитини до Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» із навчальних предметів з використанням електронних ресурсів |
жовтень - листопад, 2021 р.
|
|
4 |
Самоосвіта (робота з навчальною літературою, інтернет-ресурсами) |
Постійно |
|
5 |
Здійснювати індивідуальний підхід на уроках, використовуючи диференційовані карточки, різнорівневі завдання, додатковий дидактичний матеріал |
Протягом навчального року |
|
6 |
Проаналізувати результати участі у Всеукраїнському етапі конкурсу, визначити прогалини у підготовці до конкурсу, визначити шляхи покращення підготовки учня на наступний навчальний рік |
Грудень, 2021р. |
|
7 |
Пройти онлайн-курс «Математика. Курс 2 клас»: https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/Опрацювати розділи:
|
Січень, 2022 р.
|
|
8 |
Створення ментальних карт, з метою узагальнення математичних карт, що сприяє максимально запам’ятовувати інформацію завдяки синергетичному синтезу: візуалізації систематизації класифікації асоціації |
Січень – лютий, 2022 |
|
9 |
Участь у математичних конкурсах Олімпіс, Олімпус. Інтернет-олімпіадах «На Урок», «Всеосвіта» |
Протягом року |
|
10 |
Пройти онлайн-курс «Математика. Курс 2 клас»: https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/Опрацювати розділи:
|
Березень 2022 |
|
11 |
Опрацювати бланк завдань Міжнародного етапу конкурсу попередніх років |
Квітень 2022 р. |
|
12 |
Заохочувати учня до творчості, до участі у позакласних заходах, творчих звітах, творчих конкурсах |
Протягом року
|
|
13 |
Стежити за дотриманням здоров'язберігаючих технологій в роботі з метою запобігання перевантаженню учня |
Протягом року
|
|
14 |
Здійснювати взаємодію з батьками з метою запобігання зниженню мотивації до навчання і розвитку обдарованої дитини |
Протягом року
|
|
15 |
Рефлексивно-оцінювальний етап. Узагальнення індивідуальних і загальних освітніх продуктів діяльності. Збір інформації і матеріалів по всіх аспектах діяльності Голівця Дениса і систематизація їх в індивідуальній папці творчих робіт учня і в портфоліо. Зіставлення отриманих результатів з цілями індивідуальної освітньої траєкторії. Усвідомлення і оцінювання ступеня досягнення індивідуальних і загальних цілей, рівень своїх внутрішніх змін |
Травень, 2022 р. |
|
Директор школи
Вчитель