Тема: Гуманне та відповідальне ставлення до тварин.
Мета: формувати у дітей гуманне ставлення до домашніх та безпритульних тварин та первинні уявлення дітей про правила догляду за домашніми улюбленцями; розвивати уміння ставити перед собою благородні цілі
та досягати їх, втілювати задуми в життя, розвивати увагу, мислення, зв’язне мовлення дітей; коригувати вимову; виховувати любов та дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: телевізор, «Пам’ятка турботливого господаря», кольорові олівці, фото своїх домашніх улюбленців, колаж .
Хід заняття.
2. Інформаційне повідомлення про Всесвітній день тварин.
- 4 жовтня – у світі відзначають Всесвітній день тварин (World
Animal Day) . Свято запроваджено у 1931 році на Міжнародному конгресі прибічників руху на захист природи, що відбувся у Флоренції.
Саме ця подія дала поштовх тому, що найрізноманітніші організації захисту тварин зі всіх куточків світу вирішили об’єднати свої зусилля у цій боротьбі. Пізніше ідеї щодо захисту прав тварин отримали юридичне оформлення у більшості країн Європи.
Це рішення підтримали організації, створені з метою захисту тварин у різних країнах світу. В цей день проводять різноманітні заходи з метою підвищення суспільної свідомості та активності громадян щодо захисту тварин.
Одного разу я зустрів бездомну кішку;
- Як ваші справи? Нічого, потроху ...
- Я чув, що Ви важко захворіли ...
- Хворіла.
- Так значить лежали ви в ліжку?
- Лежала на вулиці багато я тижнів- бездомній, мені нікуди ставити ліжко.
Подумав я: «Дивно, що в світі великім, бездоннім
місця нема тваринкам бездомним».
Основні причин безпритульності тварин:
● Самовигул.
● Смерть власника.
● Необережне утримання.
● Відсутність сіток і обмежувачів на вікнах.
● Переїзд з дачі в місто або за кордон.
● Відсутність стерилізації.
● Несподіване потомство.
● Фінансові труднощі.
● Відсутність на тварині адресника з контактами господаря.
4. Перегляд відеоролика «Що потрібно знати, аби завести песика чи котика» та обговорення.
https://www.youtube.com/watch?v=McOI3xSc8Mg&t=377s
5.Гра «Хто більше назве кличок тварин?»
Діти передають м’яч один одному, при цьому називають кличку тварини.
Хто назве найбільшу кількість кличок, той переміг.
6. Вивчення «Пам’ятки турботливого господаря»
- Якщо ви вирішили завести домашню тваринку, то обов’язково необхідно
дотримуватись певних правил по догляду:
● Правильне харчування.
● Купання, вичісування.
● Щеплення раз на рік.
● Обробка від глистів, бліх, кліщів.
● Спілкування з улюбленцем.
● Вигул у наморднику.
● Прибирання на прогулянці.
● Дресирування.
7. Гра «Речі для майбутнього улюбленця»
На запропонованому малюнку необхідно визначити зайві речі, та обрати
необхідні для домашніх улюбленців і пояснити свій вибір.
8. Хвилинка творчості
- У нас є виставка фото ваших улюбленців. Зараз кожен коротко розкаже про свого улюбленця.
- А тепер намалюйте будиночок, у якому б ви хотіли, щоб жив ваш улюбленець.
9. Перегляд та обговорення аудіо казки «Дивна історія».
https://youtu.be/iBmiI8CiL_U
- Кожен чекає на своє диво: хтось на повернення загубленого улюбленця, а хтось на нових люблячих господарів. Чи стануться справжні дива в цій казці і що вас найбільше зацікавило, ви зможете сказати, переглянувши її.
10. Підсумок.
- Зараз подивимося коротеньке відео- розповідь хлопця Арсенія, який на початку війни дізнався про страшний діагноз своєї собаки Марти. Це історія надії, боротьби та важливих рішень. Це історія яка розчулює, захоплює та надихає. Це відео про справжнього господаря та друга, який ніколи не зрадить і не залишить. Нехай ця історія буде гарним уроком на майбутнє для кожного з нас. https://youtu.be/eQcwtea6xZQ « Не проста історія»
- Любіть тварин, бережіть і захищайте їх, бо ми з вами відповідальні
за тих кого приручили.
Пам’ятки турботливого господаря
● Правильне харчування.
● Купання, вичісування.
● Щеплення раз на рік.
● Обробка від глистів, бліх, кліщів.
● Спілкування з улюбленцем.
● Вигул у наморднику.
● Прибирання на прогулянці.
● Дресирування.