Індивідуальна друкована основа до уроку з мистецтва по темі "Ідеали й образи Ренесансу в архітектурі та скульптурі"

Про матеріал

Індивідуальна друкована основа до уроку з мистецтва для 8 класу по темі "Ідеали й образи Ренесансу в архітектурі та скульптурі" створена з метою ефективного засвоєння учнями навчального матеріалу, здійснення індивідуального підходу до навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів.

Перегляд файлу

ПІ учня ________________________________Моя оцінка __________

Дата____________ Тема уроку________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Очікувані результати:

  • Я орієнтуюся в поняттях уроку: _________________________________________________
  • Я впізнаю і називаю архітектурні і скульптурні твори Відродження, їх авторів.
  • Я пояснюю особливості архітектури і скульптури Ренесансу.
  • Я висловлюю власні враження від спілкування з творами мистецтва.

1. Історичний аспект вивчення мистецького стилю Відродження.

1. На який час приходиться панування епохи Відродження:

  1. 15 – 17 ст.;
  2. 14 – 16 ст.;
  3. 13 – 15 ст.?

2. «Відродження» з  французької означає:

  1. варварський;
  2. Ренесанс;
  3. римський.

3. Новий мистецький стиль зародився у:

  1. Франції;
  2. Німеччині;
  3. Італії?

4. Яка культура стала ідеалом нової епохи:

  1. греко – римська античність;
  2. готика;
  3. єгипетська.

5. Гуманізм – духовна основа Відродження, означає:

  1. визнання пріоритету  віри людини над її розумом;
  2. визнання цінності людини як особистості, її права на вільний розвиток і реалізацію своїх творчих можливостей;
  3. визнання розуму людини основою поведінки людей та їх пізнання світу.

Архітектура Відродження

Флоренція

 

 

 

 

 

Рим

Санта Марія дель Фьоре

 

 

 

 

Темп'єтто

Філіппо Брунеллескі

 

 

 

 

 

Данато Браманте

Важкий, легкий, вражаючий, святковий, урочистий, похмурий, монументальний, грандіозний, величний, приземистий, витончений, горделивий, скромний, граціозний, вишуканий, страхітливий.

 

Пропорційність, досконалість, масштабність, симетричність, гармонійність, святковість, урочистість, важкість, статичність.

Архітектура Відродження

__________________________

___________________________________

_________________________________________

_________________________

Скульптура Відродження

Скульптор, твір

Матеріал

Вік героя

Момент

історії

Характер образу

Верроккйо

«Давид»

 

 

 

 

витонченість

самолюбування 

впевненість

задерикуватість миловидність

сила духу

впевненість

героїзм граціозність

Донателло

«Давид»

 

 

 

 

Мікеланджело

«Давид»

 

 

 

 

 

Скульптура Відродження – «гімн людині»_____________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
30 червня 2018
Переглядів
959
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку