Індивідуальна друкована основа до уроку з мистецтва для 8 класу по темі "Ідеали й образи Ренесансу в архітектурі та скульптурі" створена з метою ефективного засвоєння учнями навчального матеріалу, здійснення індивідуального підходу до навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів.
ПІ учня ________________________________Моя оцінка __________
Дата____________ Тема уроку________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Очікувані результати:
1. Історичний аспект вивчення мистецького стилю Відродження.
1. На який час приходиться панування епохи Відродження:
2. «Відродження» з французької означає:
3. Новий мистецький стиль зародився у:
|
4. Яка культура стала ідеалом нової епохи:
5. Гуманізм – духовна основа Відродження, означає:
|
Архітектура Відродження
Флоренція
Рим |
Санта Марія дель Фьоре
Темп'єтто |
Філіппо Брунеллескі
Данато Браманте |
Важкий, легкий, вражаючий, святковий, урочистий, похмурий, монументальний, грандіозний, величний, приземистий, витончений, горделивий, скромний, граціозний, вишуканий, страхітливий.
Пропорційність, досконалість, масштабність, симетричність, гармонійність, святковість, урочистість, важкість, статичність. |
Архітектура Відродження
__________________________
___________________________________
_________________________________________
_________________________
Скульптура Відродження
Скульптор, твір |
Матеріал |
Вік героя |
Момент історії |
Характер образу |
|
Верроккйо «Давид» |
|
|
|
|
витонченість самолюбування впевненість задерикуватість миловидність сила духу впевненість героїзм граціозність |
Донателло «Давид» |
|
|
|
|
|
Мікеланджело «Давид» |
|
|
|
|
Скульптура Відродження – «гімн людині»_____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________