Індивідуальна навчальна програма

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для дітей з особливими освітніми потребами 4 рівня підтримки
Перегляд файлу

Погоджено                                                                              Затверджую

Педрадою протокол №                                                     Директор гімназії

                            2024р.                                                                                     Ханас У.А.

 

Індивідуальний навчальний план з хімії

учня 7 класу Волянського Андрія ( дитина з ООП 4 ступінь підтримки)

Цілі

Зміст

Педагогічні технології

Оцінювання знань

Довгострокові

Тема 1. Хімія. Перші кроки

 

називає: основне обладнання кабінету хімії, лабораторний посуд;

розповідає:

про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку;

знає і розуміє: правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті;

 

  •           Бесіда, пояснення;
  •           Демонстра-ції;
  •           Використа-ння смартфонів, комп’ютерів;
  •           відеоуроки;
  •          виконання
  •          лабораторної роботи.

Оцінка ( практичні роботи) згідно норм оцінювання для дітей з ООП

Довгострокові

Тема 2 Від хімічних елементів до хімічних сполук

 

наводить на малюнках з допомогою асистента приклади: хімічних явищ у природі та побуті;

розрізняє: фізичні тіла, речовини, фізичні та хімічні явища;  фізичні та хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості  й складні речовини, метали та неметали; атоми, молекули;

з допомогою вчителя складає:  формули бінарних сполук за валентністю елементів;

 

спостерігає та за допомогою вчителя визначає:  хімічні явища;

виявляє  ретельність та акуратність:  при роботі з лабораторним обладнанням;

дотримується: правил поведінки під час роботи в хімічному кабінеті;

 

  •           Бесіда, пояснення;
  •           Демонстра- ції;
  •           Використа-
  •           ння стартфонів, комп’ютерів;
  •           відеоуроки;
  •           виконаннялабораторної роботи.

Оцінка (зідно ном для дітей з ООП практичні роботи).

Довгострокові

Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші

учень з допомогою асистента

складає, ліпить з пластиліну : склад молекули кисню, оксидів, склад повітря;

за допомогою вчителя наводить приклади:

оксидів;  реакцій розкладу і сполучення;

 

дотримується: запобіжних заходів під час використання процесів горіння; інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті.

  •           Бесіда, пояснення;
  •           Демонстра-
  •           ції;
  •           Використа-
  •           ння смартфонів, комп’ютерів;
  •           відеоуроки;
  •           виконання

лабораторної роботи.

Оцінка (згідно норм для дітей з  ООП ,практичні роботи).

Довгостроко

ва

Тема 4.  Моделюємо фізичні та хімічні явища

 

учень з допомогою вчителя складає з пазлів або показує :різні явища;

з допомогою вчителя малює схеми -приклади: рівнянь,

показує на малюнках чи моделює

явища;

 

  •           Бесіда, пояснення;
  •           Демонстра-
  •           ції;
  •           Використа-
  •           ння смартфонів, комп'ютерів;
  •           відеоуроки;
  •           виконання

лабораторної роботи.

Оцінка (згідно норм оціювання для дітей з ООП ,лабораторні роботи).

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 січня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку