Погоджено Затверджую
Педрадою протокол № Директор гімназії
“ “ 2024р. Ханас У.А.
Індивідуальний навчальний план з хімії
учня 7 класу Волянського Андрія ( дитина з ООП 4 ступінь підтримки)
Цілі |
Зміст |
Педагогічні технології |
Оцінювання знань |
Довгострокові |
Тема 1. Хімія. Перші кроки
називає: основне обладнання кабінету хімії, лабораторний посуд; розповідає: про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку; знає і розуміє: правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті;
|
|
Оцінка ( практичні роботи) згідно норм оцінювання для дітей з ООП |
Довгострокові |
Тема 2 Від хімічних елементів до хімічних сполук
наводить на малюнках з допомогою асистента приклади: хімічних явищ у природі та побуті; розрізняє: фізичні тіла, речовини, фізичні та хімічні явища; фізичні та хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості й складні речовини, метали та неметали; атоми, молекули; з допомогою вчителя складає: формули бінарних сполук за валентністю елементів;
спостерігає та за допомогою вчителя визначає: хімічні явища; виявляє ретельність та акуратність: при роботі з лабораторним обладнанням; дотримується: правил поведінки під час роботи в хімічному кабінеті;
|
|
Оцінка (зідно ном для дітей з ООП практичні роботи). |
Довгострокові |
Тема 3 Досліджуємо речовини та суміші учень з допомогою асистента складає, ліпить з пластиліну : склад молекули кисню, оксидів, склад повітря; за допомогою вчителя наводить приклади: оксидів; реакцій розкладу і сполучення;
дотримується: запобіжних заходів під час використання процесів горіння; інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. |
лабораторної роботи. |
Оцінка (згідно норм для дітей з ООП ,практичні роботи). |
Довгостроко ва |
Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища
учень з допомогою вчителя складає з пазлів або показує :різні явища; з допомогою вчителя малює схеми -приклади: рівнянь, показує на малюнках чи моделює явища;
|
лабораторної роботи. |
Оцінка (згідно норм оціювання для дітей з ООП ,лабораторні роботи). |