Індивідуальна навчальна програма для учня з ООП

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма для учня з ООП Розділ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ (Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи») Розділ 2. КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ. ІНТЕРНЕТ (Змістова лінія «Комп’ютерні мережі») Розділ 3. КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ (Змістова лінія «Інформаційні технології») Розділ 4. ТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ (Змістова лінія «Інформаційні технології») Розділ 5. АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ (Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування») Розділ 6. ПРАКТИКУМ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

 

Модифікована програма

5 клас

 

Індивідуальна навчальна програма

для учня з ООП

 

Вчитель:

 

 

2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1.

ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА СИСТЕМИ (Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи»)

 

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

8

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності

-обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі

-визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи

Діяльнісний компонент:

-створює опис об’єктів, їх властивостей та значень властивостей

-добирає пристрої комп’ютера за значеннями їх властивостей з використанням різних інформаційних джерел в

-використовує цифрові пристрої для введення, виведення і зберігання інформаційних об’єктів

-Використовує у своєму мовленні слова смартфон, комп’ютер, інформація, операційна система.

Ціннісний компонент:

Обґрунтовує доцільність використання цифрових пристроїв

Техніка безпеки при роботі на ПК. Загальні санітарно-гігієнічні вимоги при роботі за комп'ютером.

Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси.

Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.

Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини

Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

Види комп’ютерів.

Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення

Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними

 

Комп’ютерний практикум: Операції над файлами і папками. Інструктаж з БЖД.

 

Формувати в учнів організованість, дисциплінованість, самоконтроль в навчальній діяльності, точне виконання вказівок учителя.

Формувати в учнів навички дотримання правил техніки безпеки під час роботи з комп'ютером.

Формувати в учнів розуміння призначення обчислювальної техніки та інформаційних систем і процесів.

Розвивати спостережливість,  увагу, пам’ять, просторове  мислення, пізнавальну активність.

Розвивати вміння керувати об’єктами і процесами.

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

інтерактивні вправи-тести на освітній платформі «На урок», «Всеосвіта».

 

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 

 

 

 


Розділ 2.

КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ. ІНТЕРНЕТ (Змістова лінія «Комп’ютерні мережі»)

 

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

6

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології

-обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних

- визначає потребу в отриманні даних, шукає, збирає і зберігає дані, застосовуючи різні пристрої, технології і способи

-будує судження про медіатексти, визначаючи достовірність інформації та надійність джерел з допомогою вчителя

Діяльнісний компонент:

-добирати ключові слова і методи пошуку, формулювання запитів для пошуку потрібної інформації в Інтернеті

-оцінювати знайдену інформацію на основі наданих критеріїв

-виокремлювати факти і судження в інформаційних джерелах

-виконувати та правила безпеки в Інтернеті.

-Вживає слова Інтернет, фейк, файл, папка

Ціннісний компонент:

-обгрунтовує важливість дотримання правил спілкування у мережі Інтернет

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі .

Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.

Комп’ютерний практикум: Пошук відомостей в інтернеті за заданими ключовими словами. Інструктаж з БЖД.

Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті.

Безпечне використання Інтернету. Авторське право

Інтернет для навчання

Комп’ютерний практикум:

Використання ресурсів мережі для навчання. Робота з National Geographic Kids, How it stuff. Інструктаж з БЖД.

 

Розвивати навички критичного мислення.

Формувати бажання вчитися, самостійність, інтерес до вивчення інформатики.

 

Формувати в учнів розуміння про  сфери застосування сучасних комп’ютерів та їх можливості.

 

Розвивати  світогляд.

Розвивати пізнавальний інтерес

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

інтерактивні вправи-тести з використанням lerning.ua, інтерактивний зошит з інформатики

 

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 

 


Розділ 3.

КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ (Змістова лінія «Інформаційні технології»)

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

6

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- має уявлення про презентацію та слайди;

- орієнтується за допомогою вчителя у середовищі редактора презентацій.

Діяльнісний компонент:

- вміє за допомогою вчителя запускати презентацію на перегляд;

-  використовує у своєму мовлення слова «презентувати», «презентація», «слайди».

Ціннісний компонент:

-                      Обгрунтовує переваги використання комп’ютерних презентацій.

Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації

Види слайдів.

Уведення та вставлення текстів на слайдах.

Комп’ютерний практикум: переміщення текстових об’єктів на слайдах готової презентації. Інструктаж з БЖД

Редагування і форматування текстів на слайдах

Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів

Комп’ютерний практикум: зміна властивостей зображення на слайдах готової презентації. Інструктаж з БЖД.

 

Розвивати пізнавальний інтерес в учнів, щодо створення та використання у процесі навчання комп’ютерних публікацій та презентацій.

Розвивати пізнавальний інтерес до використання інформаційних технологій.

Формувати знання і уявлення про комп’ютерні технології та способи їх практичного застосування

 

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

інтерактивні вправи-тести з використанням он-лайн платформ lerning.ua, kahoot

 

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 


Розділ 4.

ТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ (Змістова лінія «Інформаційні технології»)

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

9

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- пояснювати вибір та використовувати цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач

- алгоритм створення, редагування та форматування об’єктів текстового документа

Діяльнісний компонент:

- визначати об’єкти текстового документа та значення їх властивостей

-визначати та вибирати інструменти для виконання базових операцій по створенню текстових документів

- вводити текст з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною мовою

-редагувати та форматувати текст за зразком з допомогою вчителя

-  використовує у своєму мовлення слова «документ», «електронний документ».

Ціннісний компонент:

-обгрунтовує необхідність та переваги застосування текстових редакторів.

Програми для створення та опрацювання текстових документів

Об’єкти текстового документа, їх властивості

Уведення і редагування тексту. Перевірка правопису.

Комп’ютерний практикум:

Введення і редагування готового тексту за зразком. Клавіатурний тренажер. Відпрацювання навичок роботи з клавіатурою. Інструктаж з БЖД

Форматування символів, абзаців, сторінок

Комп’ютерний практикум:

Форматування символів, абзаців, сторінок за зразком. Інструктаж з БЖД

 

 

 

Формувати навички використання особистого досвіду дитини.

Корегувати недоліки мислення, мовлення, пам'яті, уваги, сприйняття.

 

Формувати уявлення про переваги опрацювання текстів сучасними електронними пристроями над паперовими засобами.

Розвивати полісенсорне сприймання.

 

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

використання клавіатурного тренажеру та навчального середовища G-Compris, інтерактивного зошита з інформатики

 

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 

 

 


Розділ 5.

АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ (Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»)

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

16

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- має уявлення про алгоритм;

- розуміє, що в алгоритмах не можна пропускати кроки;

-з допомогою вчителя формулює істині та хибні висловлювання.

Діяльнісний компонент:

- вміє за допомогою вчителя знаходити пропущені кроки в готовому алгоритмі;

-  використовує у своєму мовлення слова «алгоритм», «послідовність дій».

Ціннісний компонент:

-обгрунтовує необхідність використання побутових алгоритмів у повсякденному житті.

Команди і виконавці. Система команд виконавця

Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів

Середовища проектування. Візуальні середовища проектування

Лінійні алгоритми і програми

Алгоритми з повторенням. Побутові алгоритми, які повторюються.

Комп’ютерний практикум: опрацювання готових лінійних алгоритмів (Pilos Bloqus). Інструктаж з БЖД

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання

Алгоритми і програми з розгалуженнями

Комп’ютерний практикум:

Опрацювання алгоритмів з повторенням на сайті Година коду.

Інструктаж з БЖД

Тестування алгоритмів і програм.

Комп’ютерний практикум:

Опрацювання різних структур алгоритмів. Вставлення пропущених кроків в готових алгоритмах. Робота з сайтом «Розумні блоки».

Інструктаж з БЖД

Розвивати вміння виконувати завдання за зразком, за інструкцією вчителя.

Формувати пізнавальний інтерес.

Корегувати недоліки мислення, мовлення, пам'яті, уваги, сприйняття.

Формувати вміння виділяти, головне, орієнтуватися в ситуації, вбачати зв'язки і відносини між об'єктами.

 

 

 

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

інтерактивні ігри в середовищі програмування для дітей «Розумні блоки», «Година коду».

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 


Розділ 6.

ПРАКТИКУМ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»)

Орієн-товна к-сть годин

Цілі навчання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

6

Д

О

В

Г

О

С

Т

Р

О

К

О

В

І

Учень/учениця

Знаннєвий компонент:

- Як організувати власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштувати програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб

-усвідомлює роль членів групи і користь співробітництва для виконання спільного завдання із створення інформаційного продукту

- розуміє правила взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту

Діяльнісний компонент:

- складати план виконання проєкту

-здійснювати пошук матеріалів для проєкту з допомогою вчителя, їх збереження та аналіз

- з допомогою вчителя вибирати програмні засоби для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів;

-  використовує у своєму мовлення слова «презентувати», «презентація», «слайди».

Ціннісний компонент:

-усвідомлює правила взаємодії в групі і обирає посильні ролі у виконанні спільної діяльності

Етапи виконання проєкту

Складання плану виконання проєкту

Визначення завдань проєкту. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту

Комп’ютерний практикум: робота над проєктом. Інструктаж з БЖД

 

 

 

 

Розвивати пізнавальний інтерес в учнів, щодо створення та використання у процесі навчання комп’ютерних публікацій та презентацій.

Формувати навички застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях.

Розвивати пізнавальний інтерес до використання інформаційних та комунікаційних технологій.

 

Спостереження,

комп’ютерні практикуми,

інтерактивні вправи-тести з використанням он-лайн платформ lerning.ua

 

Розвивального навчання. Ігрові. Розвитку критичного мислення. Традиційного навчання. Особистісно орієнтованого навчання. Інтерактивного навчання. ІКТ.  

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
18 січня
Переглядів
987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку