Індивідуальна навчальна програма учня 2-Б класу на 2020-2021 н. р. ІІ семестр
МАТЕМАТИКА
(Модифікована у відповідності з типовою освітньою програмою для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку)
№ п. п. |
Дата |
Зміст |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
50. |
25.01 |
Додавання й віднімання чисел. |
Розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа. |
Індивідуальна робота, ігрові методи, інформаційно-комунікаційні технології, комунікаційна технологія (бесіда, спостереження), мультимедія, інтерактивне навчання, технологія особистісно-орієнтованого навчання. |
|
51. |
26.01 |
Промінь. |
Ознайомлення з поняттям промінь. |
|
|
52. |
27.01 |
Відрізок. |
Вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах, дециметрах. |
|
|
|
ядс 29.01 |
Відрізок. |
Вміє будувати відрізок даної довжини. |
|
|
53. |
01.02 |
Кут. |
Ознайомлення з поняттям кут |
|
|
54. |
02.02 |
Прямий кут. |
Ознайомлення з поняттям прямий кут. |
|
|
55. |
03.02 |
Прямий кут. |
З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить прямий кут. |
|
|
|
ядс 05.02 |
Гострий кут. |
Ознайомлення з поняттям гострий кут. |
|
|
56. |
08.02 |
Гострий кут. |
З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить гострий кут. |
|
|
57. |
09.02 |
Тупий кут. |
Ознайомлення з поняттям тупий кут. |
|
|
58. |
10.02 |
Тупий кут. |
З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить тупий кут. |
|
|
|
ядс 12.02 |
Креслення. |
Креслить кути: прямий, гострий, тупий; |
|
|
59. |
15.02 |
Прямокутник. |
Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість. |
|
|
60. |
16.02 |
Прямокутник. Креслення. |
Креслить прямокутник за даними вершинами. |
|
|
61. |
17.02 |
Квадрат. |
Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість. |
|
|
|
ядс 19.02 |
Квадрат. Креслення. |
Креслить квадрат за даними вершинами. |
|
|
62. |
22.02 |
Трикутник. |
Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість. |
|
|
63. |
23.02 |
Трикутник. Креслення. |
Креслить трикутник за даними вершинами. |
|
|
64. |
24.02 |
Круг. Куля. |
Розрізняє і називає круг і кулю. |
|
|
|
ядс 26.02 |
Порівняння фігур. |
Знає та розрізняє геометричні фігури. Порівнює предмети оточуючої дійсності з геометричними фігурами. |
|
|
65. |
01.03 |
Діагностична робота №4. |
|
|
|
66. |
02.03 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
67. |
03.03 |
Додавання і віднімання чисел. |
Розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа. |
|
|
|
ядс 05.03 |
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
Розв'язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на.», «більше на.» |
|
|
68. |
09.03 |
Додавання і віднімання. Знайомимось з прийомом округлення. |
Розв’язує приклади. Ознайомлений з прийомом округлення. |
|
|
69. |
10.03 |
Прийом округлення. |
З допомогою вчителя розв’язує приклади, використовуючи прийом округлення. |
|
|
|
ядс 12.03 |
Прийом округлення. |
Розв’язує приклади, використовуючи прийом округлення |
|
|
70. |
15.03 |
Додавання та віднімання . |
Розв’язує приклади на додавання та віднімання . |
|
|
71. |
16.03 |
Додавання та віднімання . |
Розв’язує приклади на додавання та віднімання. Пояснює розв’язання прикладів. |
|
|
72. |
17.03 |
Додавання та віднімання . |
Розв’язує приклади на додавання та віднімання. Використовує переставну властивість додавання. |
|
|
|
ядс 19.03 |
Перевірка додавання і віднімання. |
З допомогою вчителя виконує перевірку додавання і віднімання. |
|
|
73. |
29.03 |
Перевірка додавання . |
З допомогою вчителя перевіряє правильність додавання відніманням. |
|
|
74. |
30.03 |
Перевірка віднімання. |
З допомогою вчителя перевіряє правильність віднімання додаванням. |
|
|
75. |
31.03 |
Розв’язування задач. |
Розв’язує прості арифметичні задачі. |
|
|
|
ядс 02.04 |
Розв’язування задач. |
Розв’язує складені арифметичні задачі (на 2 дії). |
|
|
76. |
05.04 |
Розв’язування задач. |
Розв’язує прості та складені арифметичні задачі. |
|
|
77. |
06.04 |
Діагностична робота №5. |
|
|
|
78. |
07.04 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
|
ядс 09.04 |
Множення як знаходження суми однакових доданків. |
Розуміє, що множення – це сума однакових доданків. |
|
|
79. |
12.04 |
Множення як знаходження суми однакових доданків. |
Розуміє, що множення – це сума однакових доданків. записує, читає і пояснює приклади. |
|
|
80. |
13.04 |
Лічба двійками. |
Рахує двійками |
|
|
81. |
14.04 |
Назви компонентів та результатів дій множення й
ділення. |
Знає знаки множення та ділення. Називає їх. |
|
|
|
ядс 16.04 |
Назви результатів дій множення й ділення. |
Називає результати дій множення й ділення. |
|
|
82. |
19.04 |
Множення на 10. |
Знає, що для того, щоб число помножити на 10, достатньо до числа приписати справа один 0. |
|
|
83. |
20.04 |
Множення на 10. |
З допомогою вчителя множить числа на 10. |
|
|
84. |
21.04 |
Ділення на 10. |
Знає, що для того, щоб число розділити на 10, достатньо в його запису справа забрати один 0. |
|
|
|
ядс 23.04 |
Ділення на 10. |
З допомогою вчителя ділить числа на 10. |
|
|
85. |
26.04 |
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
Розв’язує задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
86. |
27.04 |
Множення 2 на 2, 3, 4. |
Замінює дію додавання дією множення. |
|
|
87. |
28.04 |
Множення 2 на 2, 3, 4. |
Записує, читає, пояснює приклади на дію множення. |
|
|
|
ядс 30.04 |
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. |
Вміє користуватися таблицею множення. |
|
|
88. |
05.05 |
Множення 2 на 8, 9, 10, 1. |
Знає таблицю множення числа 2. |
|
|
|
ядс 07.05 |
Складені задачі на знаходження остачі. |
Розв’язує складені задачі на знаходження остачі. |
|
|
89. |
11.05 |
Поняття «ділення на рівні частини». |
Розкладає (ділить) множину на рівні частини; знає знак ділення. |
|
|
90. |
12.05 |
Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2. |
Ділить множину на дві рівних частини; знає таблицю ділення на 2 |
|
|
|
ядс 14.05 |
Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2. |
Записує, читає і пояснює приклади на ділення; розв’язує приклади на ділення. |
|
|
91. |
17.05 |
Задачі на різницеве порівняння. |
З допомогою вчителя розв’язує задачі на різницеве порівняння. |
|
|
92. |
18.05 |
Задачі на різницеве порівняння. |
З допомогою вчителя розв’язує та записує задачі на різницеве порівняння. |
|
|
93. |
19.05 |
Задачі на знаходження різниці. |
З допомогою вчителя розв’язує задачі на знаходження різниці. |
|
|
|
ядс 21.05 |
Діагностична робота №6. |
|
|
|
94. |
24.05 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
95. |
25.5 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
96. |
26.05 |
Повторення вивченого. |
|
|
|
|
ядс 28.05 |
Повторення вивченого. |
|
|
|