Індивідуальна навчальна програма. Математика

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма (поурочно-тематичне планування) учня 2-Б класу на 2020-2021 н. р. ІІ семестр МАТЕМАТИКА
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма                                                                                                                                                                           учня 2-Б класу                                                                                                                                                                                                                        на 2020-2021 н. р.                                                                                                                                                                                                 ІІ семестр

 

МАТЕМАТИКА

(Модифікована у відповідності з типовою освітньою програмою для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку)

 

п. п.

Дата

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень за півріччя

50.

25.01

 Додавання й віднімання чисел.

 

 

Розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа.

Індивідуальна робота, ігрові методи, інформаційно-комунікаційні технології, комунікаційна технологія   (бесіда, спостереження), мультимедія, інтерактивне навчання, технологія особистісно-орієнтованого навчання.

 

51.

26.01

Промінь.

Ознайомлення з поняттям промінь.

 

 

52.

27.01

Відрізок.

Вимірює за допомогою лінійки довжину відрізка в сантиметрах, дециметрах.

 

 

 

ядс 29.01

Відрізок.

Вміє будувати відрізок даної довжини.

 

 

53.

01.02

Кут.

Ознайомлення з поняттям кут

 

 

54.

02.02

Прямий кут.

Ознайомлення з поняттям прямий кут.

 

 

55.

03.02

Прямий кут.

З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить прямий кут.

 

 

 

ядс 05.02

Гострий кут.

Ознайомлення з поняттям гострий кут.

 

 

56.

08.02

Гострий кут.

З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить гострий кут.

 

 

57.

09.02

Тупий кут.

Ознайомлення з поняттям тупий кут.

 

 

58.

10.02

Тупий кут.

З допомогою вчителя називає, розпізнає, креслить тупий кут.

 

 

 

ядс 12.02

Креслення.

Креслить кути: прямий, гострий, тупий;

 

 

59.

15.02

Прямокутник.

Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість.

 

 

60.

16.02

Прямокутник. Креслення.

Креслить прямокутник за даними вершинами.

 

 

61.

17.02

Квадрат.

Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість.

 

 

 

ядс 19.02

Квадрат. Креслення.

Креслить квадрат за даними вершинами.

 

 

62.

22.02

Трикутник.

Знає назву геометричної фігури. Визначає елементи фігури—сторони, кути та їх кількість.

 

 

63.

23.02

Трикутник. Креслення.

Креслить трикутник за даними вершинами.

 

 

64.

24.02

Круг. Куля.

Розрізняє і називає круг і кулю.

 

 

 

ядс 26.02

Порівняння фігур.

Знає та  розрізняє геометричні фігури. Порівнює предмети оточуючої дійсності з геометричними фігурами.

 

 

65.

01.03

Діагностична робота №4.

 

 

 

66.

02.03

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

 

67.

03.03

Додавання і віднімання чисел.

Розв’язує приклади на збільшення та зменшення числа.

 

 

 

ядс 05.03

Задачі на збільшення або зменшення числа на

кілька одиниць.

Розв'язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, остачі, які мають відношення «менше на.», «більше на.»

 

 

68.

09.03

Додавання і віднімання. Знайомимось з прийомом округлення.

Розв’язує приклади. Ознайомлений з прийомом округлення.

 

 

69.

10.03

Прийом округлення.

З допомогою вчителя розв’язує приклади, використовуючи прийом округлення.

 

 

 

ядс 12.03

Прийом округлення.

Розв’язує приклади, використовуючи прийом округлення

 

 

70.

15.03

Додавання та віднімання .

Розв’язує приклади на додавання та віднімання .

 

 

71.

16.03

Додавання та віднімання .

Розв’язує приклади на додавання та віднімання. Пояснює розв’язання прикладів.

 

 

72.

17.03

Додавання та віднімання .

Розв’язує приклади на додавання та віднімання. Використовує переставну властивість додавання.

 

 

 

ядс 19.03

Перевірка додавання і віднімання.

З допомогою вчителя виконує перевірку додавання і віднімання.

 

 

73.

29.03

Перевірка додавання .

З допомогою вчителя перевіряє правильність додавання відніманням.

 

 

74.

30.03

Перевірка віднімання.

З допомогою вчителя перевіряє правильність віднімання додаванням.

 

 

75.

31.03

Розв’язування задач.

Розв’язує прості арифметичні задачі.

 

 

 

ядс 02.04

Розв’язування задач.

Розв’язує складені арифметичні задачі (на 2 дії).

 

 

76.

05.04

Розв’язування задач.

Розв’язує прості та складені арифметичні задачі.

 

 

77.

06.04

Діагностична робота №5.

 

 

 

78.

07.04

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

 

 

ядс 09.04

Множення як знаходження суми однакових доданків.

Розуміє, що множення – це сума однакових доданків.

 

 

79.

12.04

Множення як знаходження суми однакових доданків.

Розуміє, що множення – це сума однакових доданків. записує, читає і пояснює приклади.

 

 

80.

13.04

Лічба двійками.

 Рахує двійками

 

 

81.

14.04

Назви компонентів та результатів дій множення й

 

ділення.

Знає знаки множення та ділення. Називає їх.

 

 

 

ядс 16.04

Назви результатів дій множення й

ділення.

Називає результати дій множення й

ділення.

 

 

82.

19.04

Множення на 10.

Знає, що для того, щоб число помножити на 10, достатньо до числа приписати справа один 0.

 

 

83.

20.04

Множення на 10.

З допомогою вчителя множить числа на 10.

 

 

84.

21.04

Ділення на 10.

Знає, що для того, щоб число розділити  на 10, достатньо в його запису справа забрати один 0.

 

 

 

ядс 23.04

Ділення на 10.

З допомогою вчителя ділить числа на 10.

 

 

85.

26.04

Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

Розв’язує задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

86.

27.04

Множення 2 на 2, 3, 4.

Замінює дію додавання дією множення.

 

 

87.

28.04

Множення 2 на 2, 3, 4.

Записує, читає, пояснює приклади на дію множення.

 

 

 

ядс 30.04

Множення 2 на 8, 9, 10, 1.

Вміє користуватися таблицею множення.

 

 

88.

05.05

Множення 2 на 8, 9, 10, 1.

Знає таблицю множення числа 2.

 

 

 

ядс  07.05

Складені задачі на знаходження остачі.

Розв’язує складені задачі на знаходження остачі.

 

 

89.

11.05

Поняття «ділення на рівні частини».

Розкладає (ділить) множину на рівні частини;

знає знак ділення.

 

 

90.

12.05

Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2.

Ділить множину на дві рівних частини; знає таблицю ділення на 2

 

 

 

ядс 14.05

Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2.

Записує, читає і пояснює приклади на ділення;

розв’язує приклади на ділення.

 

 

91.

17.05

Задачі на різницеве порівняння.

З допомогою вчителя розв’язує задачі на різницеве порівняння.

 

 

92.

18.05

Задачі на різницеве порівняння.

З допомогою вчителя розв’язує та записує задачі на різницеве порівняння.

 

 

93.

19.05

Задачі на знаходження різниці.

З допомогою вчителя розв’язує задачі на знаходження різниці.

 

 

 

ядс 21.05

Діагностична робота №6.

 

 

 

94.

24.05

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

 

95.

25.5

Повторення вивченого.

 

 

 

96.

26.05

Повторення вивченого.

 

 

 

 

ядс 28.05

Повторення вивченого.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 січня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку