15 січня
Класна робота
Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач
|
Вітаю вас, мої любі учні! Сьогодні хочу почати урок словами китайської мудрості: Я чую –та забуваю, Я бачу – та запам’ятовую, Я роблю – та розумію. Сьогодні на уроці будемо уважно слухати вчителя та один одного, спостерігати, старатися, запам’ятовувати й розуміти
|
Діти, ми отримали лист. Давайте його прочитаємо.
«Дорогі друзі! У мене сталася біда: гуси – лебеді вкрали мого братика. Допоможіть мені, будь-ласка, його повернути.» |
Дивно… Лист без підпису… Хто б міг його написати?
Ви мені не підкажете?..
Тож нам потрібно потрапити до казки. А зможемо ми це зробити, тільки виконавши наступні завдання. Готові?
1.Назвіть числа |
12, 18, 20, 3, 14, 16, 10 |
2. Відшукайте серед них зайве число. |
|
3. Запишіть ці числа в порядку зростання. |
|
Наступне завдання на кмітливість.
Скільки пальців на одній руці? |
|
Скільки днів у тижні? |
|
Скільки хвостиків у п’яти кошенят? |
|
Скільки яєць в одному десятку? |
|
Як називаються числа при множенні? |
|
Назвіть сусідів чисел: 6, 4, 19. |
|
Зі школи додому йдуть дві дівчинки, а назустріч їм два хлопчика. Скільки дітей йдуть додому? |
|
Наступне завдання. Відшукайте зайвий вираз.
3 х 2 |
2 х 4 |
5 х 2 |
18 - 6 |
2 х 7 |
2 х 9 |
Що ви помітили у цих виразах? Молодці! Тоді скажіть, що ми будемо робити на уроці? Правильно, закріплювати…
|
Діти , ми із вами потрапили у казку. А ось і Оленка. На її шляху стоїть піч і вона згодна допомогти, але нам потрібно виконати наступне завдання. Готові?
|
Підручник: № 543, с.92 ( у зошиті)
2 х 4 = 2 х 7 = 2 х 3 = 2 х 9 = |
2 х 8 = 2 х 2 = 2 х 5 = 2 х 6 = |
|
Молодці, сонечки! Піч підказує, що нам треба бігти до річки. Рушаємо…
|
№ 544, с.92 (усно). Яким виразом це можна записати ?
Діти, а тепер самостійно обчисліть вирази. У деяких використайте переставний закон множення. Напишіть відповіді в рядок ( через кому).
3х2 |
2х5 |
2х7 |
2х9 |
8х2 |
2х4 |
2х6 |
2х2 |
Молодці, друзі! Я рада, що ви такі активні, а Оленка побігла далі.
|
Дивіться, сонечки! Оленка вже добігла до яблуньки. Яблуня пропонує Оленці виконати завдання, а ми допоможемо дівчинці. Згодні? |
Розв’яжіть задачу
Оленка зібрала 4 кошика яблук, по 2 кілограма у кожному. Скільки кілограмів яблук зібрала Оленка? |
- Про що йдеться у задачі? - Як ви розумієте «по 2 в кожному»? - Можемо дізнатись скільки кг яблук зібрала Оленка? - Розв’язання і відповідь запишіть самостійно у зошиті.
|
Розв’язання
Відповідь:
Чудова робота! Молодці! |
|
Діти, яблунька дала Оленці яблучко, яке вкаже дорогу до хати Баби-ягі. |
Давайте виконаємо останнє завдання, Щоб Оленка побачила братика.
|
Молодці, мої любі! Ви допомогли Оленці врятувати братика. Вони дякують вам за допомогу. А ось і їхні батьки повернулись і привезли їм подарунки. |
А тепер настав час і нам повернутись із казки до класу…
Дітки, закрийте оченята і уявіть , що ви відчуваєте приємний аромат квітки. Ніжний аромат… А тепер порахуємо пелюстки квіточки двійками до 20. 2, 4 … Відкривайте очі. Ось ми і повернулись у клас. |
|
Дітки, на початку уроку ми з вами поставили собі мету, чи досягли ми її?
А що нам допомогло впоратися зі складнощами? |
Які моменти уроку вам запам’ятались найбільше? |
А хто може сказати, що він став знати таблицю множення на 2 ще краще? |
Ви просто розумнички!
Оберіть свій настрій.
|
|