Індивідуальна навчальна програма
з алгебри
для учениці 7-А класу
Складено до підручника: Мерзляк А.Г. Алгебра: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х. : Гімназія, 2015. – 256 с. : іл.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 07.06.2017 № 804) «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю.І.Мальований, Є.П.Нелін, Д.А.Номіровський, А.В.Паньков, Н.А.Тарасенкова, М.В.Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда, Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх, О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков)
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
31 |
32 |
ІІ семестр |
36 |
38 |
Рік |
67 |
70 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
3 |
3 |
6 |
Індивідуальна навчальна програма
з алгебри
для учня 7-А класу
Складено до підручника: Мерзляк А.Г. Алгебра: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х. : Гімназія, 2015. – 256 с. : іл.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 07.06.2017 № 804) «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю.І.Мальований, Є.П.Нелін, Д.А.Номіровський, А.В.Паньков, Н.А.Тарасенкова, М.В.Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда, Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх, О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков)
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
31 |
32 |
ІІ семестр |
36 |
38 |
Рік |
67 |
70 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
3 |
3 |
6 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
І семестр |
|||
Розділ 1. Цілі вирази |
|||
наводити приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснювати: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; формулювати: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена
|
Повторення. Подільність натуральних чисел. |
|
01.09 |
Повторення. Звичайні дроби. |
|
06.09 |
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
08.09 |
|
Аналіз контрольної роботи. Вступ до алгебри. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
13.09 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
15.09 |
|
Основні властивості рівнянь |
|
20.09 |
|
Основні властивості рівнянь |
|
22.09 |
|
Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь |
|
27.09 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
29.09 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
04.10 |
|
пояснювати: що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулювати: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. |
|
06.10 |
Степінь з натуральним показником. |
|
11.10 |
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
13.10 |
|
Одночлени. Стандартній вигляд одночлена |
|
18.10 |
|
Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. |
|
20.10 |
|
Многочлени. Подібні члени многочлена та їх зведення. |
|
01.11 |
|
Степінь многочлена |
|
03.11 |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
08.11 |
|
Контрольна робота №2 |
|
10.11 |
|
розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; |
Аналіз контрольної роботи. Множення одночлена на многочлен |
|
15.11 |
Множення одночлена на многочлен |
|
17.11 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
22.11 |
|
Розкладання многочленів на множники. |
|
24.11 |
|
Винесення спільного множника за дужки |
|
29.11 |
|
Розкладання многочленів на множники. Спосіб групування |
|
01.12 |
|
Спосіб групування |
|
06.12 |
|
Розв’язування вправ |
|
08.12 |
|
Контрольна робота №3 |
|
13.12 |
|
Аналіз контрольної роботи. Добуток різниці і суми двох виразів |
|
15.12 |
|
Добуток різниці і суми двох виразів |
|
20.12 |
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
22.12 |
|
ІІ семестр |
|||
наводити приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснювати: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; формулювати: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; |
Різниця квадратів двох виразів |
|
10.01 |
Різниця квадратів двох виразів |
|
12.01 |
|
Квадрат суми двох виразів |
|
17.01 |
|
Квадрат різниці двох виразів |
|
19.01 |
|
Перетворення многочлена до квадрата суми двох виразів |
|
24.01 |
|
Перетворення многочлена до квадрата різниці двох виразів |
|
26.01 |
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
31.01 |
|
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
02.02 |
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники |
|
07.02 |
|
Розв’язування вправ |
|
09.02 |
|
Контрольна робота №4 |
|
14.02 |
|
Розділ 2. Функції |
|||
наводити приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснювати, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулювати означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називати та ілюструвати на прикладах способи задання функції; описувати побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складати та розв'язувати задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
Аналіз контрольної роботи. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
16.02 |
Функція. Область визначення функції. |
|
21.02 |
|
Функція. Область значень функції. |
|
23.02 |
|
Способи задання функції |
|
28.02 |
|
Способи задання функції |
|
02.03 |
|
Графік функції |
|
07.03 |
|
Лінійна функція |
|
09.03 |
|
Графік та властивості лінійної функції |
|
14.03 |
|
Розв’язування вправ |
|
16.03 |
|
Контрольна робота №5 |
|
28.03 |
|
Розділ 3. Лінійні рівняння та їх системи |
|||
наводити приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснювати: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулювати означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будувати графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описувати способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризувати випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складати: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язувати: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
Аналіз контрольної роботи. Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
30.03 |
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
04.04 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
06.04 |
|
Системи рівнянь з двома змінними |
|
11.04 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. |
|
13.04 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. |
|
18.04 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
20.04 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
27.04 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. |
|
04.05 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. |
|
11.05 |
|
Розв’язування задач складанням системи рівнянь |
|
16.05 |
|
Контрольна робота №6 |
|
18.05 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
23.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
25.05 |
|
Підсумковий урок |
|
30.05 |
Індивідуальна навчальна програма
з геометрії
для учня 7-А класу
Складено до підручника: Мерзляк А.Г. Геометрія: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х. : Гімназія, 2015. – 224 с. : іл.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 07.06.2017 № 804) «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю.І.Мальований, Є.П.Нелін, Д.А.Номіровський, А.В.Паньков, Н.А.Тарасенкова, М.В.Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда, Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх, О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков)
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
31 |
32 |
ІІ семестр |
38 |
38 |
Рік |
69 |
70 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
3 |
3 |
6 |
Індивідуальна навчальна програма
з геометрії
для учениці 7-А класу
Складено до підручника: Мерзляк А.Г. Геометрія: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. – Х. : Гімназія, 2015. – 224 с. : іл.
згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОН від 07.06.2017 № 804) «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю.І.Мальований, Є.П.Нелін, Д.А.Номіровський, А.В.Паньков, Н.А.Тарасенкова, М.В.Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда, Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх, О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков)
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
31 |
32 |
ІІ семестр |
38 |
38 |
Рік |
69 |
70 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
3 |
3 |
6 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
І семестр |
|||
Розділ 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості |
|||
наводити приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснювати, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулювати: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів; класифікувати кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); вимірювати та обчислювати: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; зображувати і знаходити на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
Повторення. Відношення і пропорції. |
|
03.09 |
Повторення. Раціональні числа та дії з ними. |
|
07.09 |
|
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
10.09 |
|
Аналіз контрольної роботи. Геометричні фігури |
|
14.09 |
|
Геометричні фігури |
|
17.09 |
|
Точки та прямі |
|
21.09 |
|
Відрізок і його довжина |
|
24.09 |
|
Відрізок і його довжина |
|
28.09 |
|
Промінь. Кут. |
|
01.10 |
|
Вимірювання кутів. Бісектриса кута |
|
05.10 |
|
Розв’язування вправ |
|
08.10 |
|
Контрольна робота №2 |
|
12.10 |
|
Розділ 2. Взаємне розміщення прямих на площині |
|||
наводити приклади геометричних фігур, указаних у змісті співвідносити з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі; пояснювати: · що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми; · суть доведення від супротивного; формулювати: · · означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої; · · властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною; · · ознаки паралельності прямих вимірювати та обчислювати відстань від точки до прямої; зображувати та знаходити на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною; обґрунтовувати паралельність і перпендикулярність прямих; доводити: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
Аналіз контрольної роботи. Суміжні та вертикальні кути |
|
15.10 |
Суміжні та вертикальні кути |
|
19.10 |
|
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. |
|
22.10 |
|
Кут між прямими |
|
02.11 |
|
Перпендикулярні прямі |
|
05.11 |
|
Перпендикулярні прямі |
|
09.11 |
|
Паралельні прямі |
|
12.11 |
|
Паралельні прямі |
|
16.11 |
|
Ознаки паралельності двох прямих |
|
19.11 |
|
Ознаки паралельності двох прямих |
|
23.11 |
|
Властивості паралельних прямих |
|
26.11 |
|
Властивості паралельних прямих |
|
30.11 |
|
Розв’язування вправ |
|
03.12 |
|
Контрольна робота №3 |
|
07.12 |
|
Розділ 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників |
|||
наводити приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;
пояснювати, що таке рівні фігури;
формулювати: · · означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника; · · властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників; · ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;
класифікувати трикутники за сторонами і за кутами;
зображувати та знаходити на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;
обґрунтовувати: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;
доводити: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника;
застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту |
Аналіз контрольної роботи. Рівні трикутники. |
|
10.12 |
Рівні трикутники. |
|
14.12 |
|
Висота трикутника |
|
17.12 |
|
Медіана трикутника |
|
21.12 |
|
Бісектриса трикутника |
|
|
|
Висота, медіана, бісектриса трикутника |
|
11.01 |
|
Перша ознака рівності трикутників |
|
14.01 |
|
Друга ознака рівності трикутників |
|
18.01 |
|
Перша і друга ознаки рівності трикутників |
|
21.01 |
|
Рівнобедрений трикутник та його властивості |
|
25.01 |
|
Рівнобедрений трикутник та його властивості |
|
28.01 |
|
Ознаки рівнобедреного трикутника |
|
01.02 |
|
Ознаки рівнобедреного трикутника |
|
04.02 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
08.02 |
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
11.02 |
|
Розв’язування вправ |
|
15.02 |
|
Контрольна робота №4 |
|
18.02 |
|
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника. |
|
22.02 |
|
Сума кутів трикутника |
|
25.02 |
|
Нерівність трикутника |
|
01.03 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
04.03 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
11.03 |
|
Прямокутний трикутник |
|
15.03 |
|
Прямокутний трикутник |
|
18.03 |
|
Властивості прямокутного трикутника |
|
29.03 |
|
Властивості прямокутного трикутника |
|
01.04 |
|
Розв’язування вправ |
|
05.04 |
|
Контрольна робота №5 |
|
08.04 |
|
Розділ 4. Коло і круг |
|||
наводити приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулювати: · означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник; · властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника; зображувати та знаходити на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника; виконувати циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті; застосовувати вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
Аналіз контрольної роботи. Коло та круг |
|
12.04 |
Коло та круг |
|
15.04 |
|
Коло та круг |
|
19.04 |
|
Властивості кола |
|
22.04 |
|
Дотична до кола |
|
26.04 |
|
Описане коло трикутника |
|
29.04 |
|
Вписане коло трикутника |
|
03.05 |
|
Описане та вписане кола трикутника |
|
06.05 |
|
Основні задачі на побудову |
|
10.05 |
|
Основні задачі на побудову |
|
13.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
17.05 |
|
Контрольна робота №6 |
|
20.05 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
24.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
27.05 |
|
Підсумковий урок |
|
31.05 |